تجربه‌‌ آشپزی خوشمزه در سفر به کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
تجربه‌‌ آشپزی خوشمزه در سفر به کرابی

کرابی جزیره‌ی صخره‌های سنگی است و در کشور تایلند به عنوان بهشت صخره‌نوردان به شمار می‌آید. جزیره‌ای که همه روزه تورهای طبیعت‌گردی و دریانوردی در آن برگزار می‌شود. تورهایی که جزو هیجان‌انگیزترین و ماجراجویانه‌ترین تورهای جهان به شمار می‌آیند. این جزیره جدای از امکانات تفریحی مناسب، امکانات اقامتی و رفاهی عالی نیز در خود دارد و بسیاری از گردشگران تور تایلند ترجیح می‌دهند در طول سفر خود به این کشور در کرابی اقامت کنند. در سفرتان به کرابی اگر به دنبال یک تور متفاوت هستید همراه ما باشید تا تور آشپزی در این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم. توری که طی آن طبخ و تدارک چند غذا و دسرهای تایلندی را می‌آموزید.


آشپزی در سفر به کرابی

یکی از تورهای جذابی که در کشور تایلند برگزار می‌شود تور کلاس‌های آشپزی کرابی است. توری که طی آن می‌توانید طبخ چند غذای تایلندی را بیاموزید و درست کردن ترکیب‌های بدیع از مزه‌های عجیب و غریب را امتحان کنید. کلاس‌هایی که به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند و طرفداران زیادی در میان گردشگران دارند. کلاس‌هایی که در آن می‌توانید دوست‌های جدید از ملیت‌های مختلف پیدا کنید و چند ساعت متفاوت در سفر به جزیره‌های گوناگون این کشور را پشت سر بگذارید. در سفرتان به کرابی اگر می‌خواهید یکی از بهترین کلاس‌های آموزش آشپزی آن را بشناسید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

۱۰ غذای خوش‌طعم و جادویی تایلند

کلاس آموزش آشپزی Smart cook Thai در آئونانگ کرابی

در بیشتر روزهای سال در کرابی کلاسی برگزار می‌شود که ۴ ساعت به درازا می‌کشد و طی آن می‌توانید زیر نظر یک آشپز مسلط به زبان انگلیسی طبخ ۶ غذا، پیش‌غذا و دسر تایلندی را بیاموزید. کلاسی که حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان آن ۱۲ نفر است و مربی آن حواسش به تک‌تک شرکت‌کنندگان است. کلاسی که در آن مواد غذایی به شما ارائه داده می‌شود و ازتان نیز با غذاها و نوشیدنی‌ها پذیرایی به عمل می‌آید. کلاسی که فضای نشاط‌آوری دارد و سبب دوستی شرکت‌کنندگانش با یکدیگر می‌شود.

 

معرفی انواع غذاهای خیابانی تایلند

امکانات کلاس آموزش آشپزی در آئونانگ کرابی

1- در این کلاس می‌آموزید چگونه برنج به روش تایلندی طبخ کنید. برنج یکی از اجزای مهم غذاهای تایلندی است.
2- در این کلاس طبخ چند غذای سنتی تایلندی را می‌آموزید و با فرهنگ تغذیه مردمان این نقطه از جهان بیشتر آشنا می‌شوید.
3- در این کلاس به شما یک جزوه آموزش غذاهای تایلندی ارائه می‌شود. جزوه‌ای که می‌توانید از روی دستورالعمل‌هایش اقدام به آشپزی کنید.
4- در این تور با یک آشپز و مربی خوب آشپزی آشنا می‌شوید.
5- برای طبخ غذا در این کلاس انواع ادویه‌ها در دسترس‌تان خواهد بود.
6- این کلاس سرویسی برای رفت و برگشت از محل اقامت‌تان به محل برگزاری کلاس دارد.
غذاهایی که طبخ‌شان را با شرکت در این کلاس می‌آموزید

این کلاس برای شما که اگر گوشتخوار هستید پیشنهادهای ویژه دارد، اگر گیاهخوار هستید غذاهای سبز دارد و اگر رژیم غذایی خاصی نیز دارید متناسب با رژیم‌تان ابداعات مختلف را به شما می‌آموزد. مشهورترین غذاها و خوراکی‌هایی که طبخ‌شان را با شرکت در این کلاس می‌آموزید موارد زیر هستند:
1- طبخ برنج به روش تایلندی
2- سوپ‌های خوشمزه
3- مرغ شیر و نارگیلی
4- رشته‌های سوخاری
5- ماهی و لیمو
6- سالاد گوشت
7- رشته‌ی سبزیجات
8- مرغ و دانه‌های روغنی
9- انبه و برنج
بسیاری از غذاهای این لیست در نگاه اول شاید عجیب به نظر بیایند اما با امتحان کردن آنها مطمئن باشید نظرتان عوض می‌شود.

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

نکات ویژه درباره کلاس آشپزی در آئونانگ کرابی

1- برای برگزاری این تور ۲ نفر شرکت‌کننده کافی است و حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان آن ۱۲ نفر است.
2- در این کلاس اگر بخواهید فردی را همراه خود ببرید امکانش برایتان فراهم است. اما باید مبلغی به ازای این فرد بپردازید. مبلغی که البته بسیار کمتر از هزینه‌ی شرکت در کلاس به عنوان هنرجو است.
3- در این کلاس تمامی مواد اولیه و ابزارهای طبخ غذا دراختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود.
4- برای شرکت در این کلاس باید از قبل حضورتان را رزرو کنید. برای این کار می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه نمایید و در این وب‌سایت پس از جستجوی نام جزیره کرابی به دنبال تور Smart cook Thai in Aonang باشید.
5- در صورتیکه بنا به هردلیل از شرکت در این تور منصرف شدید، ۲۴ ساعت قبل از برگزاری آن فرصت دارید حضورتان را لغو کنید تا تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود.
6- برای شرکت در این تور محدودیت خاصی وجود دارد و تنها چیزی که لازم است علاقه به آشپزی است.

۱۷ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران