۵ مرکز بهداشتی و معتبر تتو در کرابی

جاذبه‌های گردشگری کرابی
۵ مرکز بهداشتی و معتبر تتو در کرابی

کرابی یکی از جزیره‌های دنج و جذاب تایلند به حساب می‌آید که در بیشتر روزهای سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران است و اگرچه به اندازه پوکت و پاتایا شلوغ نیست اما بعد از این دو جزیره و شهر بانکوک یکی از پرطرفدارترین نقاط تایلند به حساب می‌آید. جزیره‌ای که پر از گوشه‌های جذاب برای انجام انواع تفریحات هیجان‌انگیز است. جزیره‌ای که انواع تفریحات آبی را می‌شود در آن انجام داد و با کشتی‌هایی که در خود دارد می‌توان به انواع جزیره‌های دور و اطرافش سر زد. جزیره‌ای که یکی از نقاط رمانتیک تایلند برای سفرهای عاشقانه و ماه‌ عسل‌ها به حساب می‌آید. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید بدن خود را نشان‌دار کنید همراه ما باشید تا ۵ مرکز بهداشتی و معتبر برای انجام تتو در این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Family Tattoo


این استودیو یک جای دنج هم برای فروش لوازم مربوط به تتو است و هم برای انجام این کار. جاییکه توسط یک زن و شوهر اداره می‌شود و به دلیل فضای صیمیمی و گرمی که دارد بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. جاییکه در جاده ۴۲۰۳ این جزیره قرار دارد. در سفرتان با تور کرابی با رفتن به این مرکز می‌توانید تعداد زیادی از طرح‌های تتو به خصوص آنهایی که به فرهنگ و هنر ژاپن مربوط می‌شوند را ببینید و یکی را برای حک شدن روی بدن‌تان انتخاب کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی گردشگران و شهروندان این جزیره باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 راهنمای سفری مقرون به صرفه به کرابی‌ 

 

 Family Tattoo

 


نشانی: آئو نانگ، جاده ۴۲۰۳، در فاصله سیصد متری از ساحل

 


۲- Mr Tattoo


در نزدیکی ساحل آئو نانگ مرکزی برای تتو واقع شده است که یکی از قدیمی‌ترین مراکز تتو در تایلند به حساب می‌آید. جاییکه در سال ۱۹۹۸ میلادی تاسیس شده است و شهرتش از محدوده این ساحل و کرابی فراتر رفته است. مرکزی بهداشتی که تمام اصول حرفه‌ای برای انجام تتو را رعایت می‌کند و یکی از حرفه‌ای ترین تتو کارهای شرق آسیا در آن فعالیت دارد. با رفتن به این مرکز می‌توانید طرح‌های مختلف زیادی را ببینید و ارزیابی کنید. طرح‌هایی که محدوده‌شان از شکل‌های سنتی مربوط به شرق آسیا آغاز می‌شود و تا شکل‌های مدرن پیش می‌آید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مراجعه کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Mr Tattoo

 


نشانی: ساحل آئو نانگ، جنب رستوران کازین

 


۳- Cool point Tattoo


یک مرکز عالی هم برای زدن تتو و هم برای آموختن آن. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح درهایش را باز می‌کند و تا اواخر شب از مراجعه کنندگانش میزبانی می‌کند. مرکزی که چندین نفر هنرمند در آن مشغل به کار هستند و متفاوت‌ترین تتوها را روی بدن حک می‌کنند. مرکزی که فضای جذابی دارد و حتی اگر نمی‌خواهید تتو بزنید برای دیدن این فضا و بیشتر آشنا شدن با تتو و تتو کارها می‌توانید به آن مراجعه کنید. ضمنا اگر خودتان تتو کار هستید و علاقه‌مندید تا طرح‌های خاص را بیاموزید، در این مرکز امکان آموزش نیز فراهم آمده است. مرکزی کاملا بهداشتی که از سوزن‌های یک بار مصرف برای هر نفر استفاده می‌کند.

 

 ۵ مرکز عالی برای تجربه‌ی یوگا در کرابی 

 

 Cool point Tattoo

 


نشانی: آئو نانگ سنتر پوینت

 


۴- Nut Tattoo studio


یک مرکز مدرن که در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شده است و امروزه یکی از معروف‌ترین استودیوهای تتو نه تنها در کرابی بلکه در تایلند به حساب می‌آید. جایی مدرن و شیک که انواع تتوهای سنتی و امروزی را در آن می‌شود زد. جاییکه بودیسم در آن چه در کور و فضاسازی و چه در طرح‌هایی که روی بدن حک می‌شوند جایگاه ویژه‌ای دارد. جاییکه همه درهایش همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۳ به روی مشتریانش باز است و در کمترین زمان ممکن به دست تتو کارهای حرفه‌ای طرح‌های مورد نظرشان را می‌زند.

 

 

 Nut Tattoo studio

 


نشانی: جاده آئو نانگ، نزدیک برگر کینگ

 


۵- Krabi Tattoo & body Piercing


در نزدیکی کافه کانیون در کرابی یک مرکز کوچک برای تتو وقع شده است که چون نسبتا خلوت است یک احساس امنیت خاطر برای مشتریانش به وجود آورد. احساسی حاصل از آرامش از اینکه کار شما قرار است با صبر و حوصله انجام شود. همچنین این مرکز یکی از تمیزترین مراکز تتوی کرابی به حساب می‌آید که تجهیزاتش استریل شده می‌باشند و از سوزن یک بار مصرف برای مشتریانش استفاده می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید همراه کودکان در کرابی انجام دهید 

 

 Krabi Tattoo

 


نشانی: آئو نانگف استار هوس، جنب کافه کانیون

۲۴ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران