بهترین هتل های آگرا در هند

جاذبه‌های گردشگری آگرا

آگرا شهری خاص در هند است. شهری که تاج محل را در خود داشته و دارای قصرهای تاریخی بسیاری‌ست که از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آیند. اما آیا می‌دانستید که بعضی از بهترین هتل های آگرا شامل قصرهایی قدیمی می‌شوند که حالا به عنوان هتل‌هایی مجلل، اقامتی شاهانه و فراموش نشدنی را برایتان به همراه خوهند داشت؟ همراه ما باشید تا برخی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های آگرا را به شما معرفی کنیم.

 

هتل اوبروی آمار ویلاس آگرا

هتل اوبروی آمار ویلاس آگرا (The Oberoi Amarvilas Agra)  تنها ۶۰۰ متر از تاج محل فاصله دارد و یکی از مجلل‌ترین هتل‌هایی به حساب می‌آید که در تور هند می‌توانید در آن‌جا اقامت داشته باشید. کاخی بسیار بزرگ با فضای سبز زیبا، استخر و خدمتکارانی که ۲۴ ساعته به نیازهای شما رسیدگی خواهند کرد. تمامی بخش‌های این کاخ زیبا به شکلی سنتی و جذاب ساخته شده‌اند و اتاق‌ها نیز دارای فضایی بزرگ، مبلمان و امکانات کامل هستند. همچنین یک رستوران فوق‌العاده عالی که در آن غذاهای مغولی و بین‌المللی پخت می‌شود نیز برای اوبروی آمار ویلاس آگرا در نظر گرفته شده است.

فضای فوق‌العاده زیبای این مجموعه که نه تنها از بهترین هتل های آگراست بلکه در سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از ۵۰ هتل‌ برتر جهان نیز شناخته شده است، در هر گوشه می‌تواند، عکسی جذاب را برای شما به ارمغان داشته باشد. هتل اوبروی آمار ویلاس آگرا همچنین دارای یک مجموعه اسپا لاکچری همراه با خدمات ماساژ، اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی بخش‌های هتل و بسیاری امکانات دیگر بوده و همچنین از هر جیی از هتل، تصور تاج محل از پشت درختان سرسبز اطراف هتل پیداست.

آدرس: Taj East Gate Rd, Paktola, Tajganj

عکس: travelplusstyle.com

 

هتل رویال ریجنت

این هتل ۴ ستاره دارای ۵۴ اتاق بسیار شیک و زیبا بوده، در ۳.۴ کیلومتری تاج محل و ۶ کیلومتری قلعه آگرا و مسجد جامع واقع شده و اقامتی  فراموش نشدنی در فضایی مجلل را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. البت هتل رویال ریجنت (Hotel Royale' Regent) یک کاخ تاریخی نیست، بلکه هتلی لوکس و مدرن بوده که در قلب محیط شهری آگرا واقع شده است.  

از امکانات هتل برایتان بگوییم که این مجموعه دارای رستورانی عالی‌ست که چند منو مختلف برای غذاهای آمریکایی، چینی و بریتانیایی در اختیارتان می‌گذارد و همچنین دارای غذاهای کاملا گیاهی نیز هست. نزدیکی به مراکز گردشگری، امکانات عالی، فضایی مجلل و خدمات دهی بسیار خوب از جمله امکانات این مجموعه به حساب می‌آیند.

آدرس: Fatehabad Rd, opp. Hotel Jaypee Palace, Pushpanjali Puram Phase 3, Tajganj

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره در بمبئی

عکس: makemytrip.com

 

هتل دبلتری بای هیلتون آگرا

جدا از جذابیت هتل دبلتری بای هیلون آگرا (DoubleTree by Hilton Hotel Agra)، یکی از چیزهایی که برای سازندگان هتل بسیار اهمیت داشته، نمای تاج محل است که در فاصله‌ای بسیار نزدیک به هتل قرار گرفته و حتی زمانی که در استخر بزرگ این مجموعه در حال شنا کردن هستید، می‌توانید، نمای این مسجد جادویی را از دور تماشا کنید. این مجموعه بزرگ و زیبا فضایی بسیار شیک، امکانات عالی و خدمات دهی معرکه را برای مسافران خود تدارک دیده و دارای استخر، سالن اسپا، فضای سبز گسترده و چند رستوران است.

اتاق‌های هتل دبلتری  که از بهترین هتل های آگرا محسوب می‌شود، بسیار زیباست و تنوع خیلی خوبی هم دارد اما بیشتر از این که فضایی مجلل و لاکچری داشته باشند، دارای طراحی شیک و مدرن هستند.  در این هتل اینترنت رایگان در تمامی فضاها در اختیار شما بوده، نمی‌توانید حیوانات خانگی را با خود ببرید و استخر روباز هتل نیز در تمامی ساعات روز در اختیار شما خواهد بود.

آدرس: B/H-1&2, Taj Nagri Phase 2, Tajganj

عکس: makemytrip.com

 

تاج هتل

تاج هتل با اسم کامل Taj Hotel & Convention Centre یکی دیگر از بهترین هتل های آگرا و از جمله لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است که جدا از تمام امکاناتی که به مشتریان خود ارائه می‌کند، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن، روفتاپ بزرگ همراه با استخر بدون لبه‌اش بوده که رو به تاج محل قرار دارد و از آن بالا می‌توانید، نمایی بسیار زیبا از این مسجد را تماشا کنید.

فضای داخلی هتل بسیار بزرگ بوده و هر رستوران و بخش عمومی آن، طراحی جداگانه و مدرن دارند که البته از المان‌های سنتی نیز در آن‌ها استفاده شده است. تاج هتل در مجموع دارای ۲۳۹ اتاق مدرن و زیبا و ۱۲ سوییت بزرگ و فوق‌العاده بوده، چند رستوران و بار مختلف در خود دارد و تنها چند دقیقه قدم زدن، شما را به تاج محل خواهد رساند.  

آدرس: Taj East Gate Rd, Taj Nagari Phase 1, Telipara, Tajganj

 

مراسم عروسی در بهترین هتل‌ها و تالارهای دهلی

عکس: tripadvisor.co

 

رادیسون هتل آگرا

در هر کجای این هتل لوکس ۵ ستاره، می توانید به تماشای منظره‌ی زیبای تاج محل نشسته و روزهایی آرامش بخش را در این فضای دنج تجربه کنید. این اقامتگاه باشکوه که در ۲ کیلومتری تاج محل و ۵/۴ کیلومتری قلعه آگرا واقع شده، وای فای رایگان، یک سالن ورزشی و یک استخر روباز و بزرگ در اختیارتان قرار می‌دهد و دارای فضایی مجلل و بسیار شیک است. رادیسون هتل آگرا (Radisson Hotel Agra) دارای یک روفتاپ بسیار زیبا نیز هست که از آن‌جا می‌توانید به منظره‌ی شهری آگرا و همچنین تاج محل نگاه بندازید و استخر کوچکی نیز در این محل برای مسافران تهیه دیده شده است. البته استخر اصلی و بزرگ هتل در حیاط آن واقع شده است.

در رادیسون هتل آگرا چندین رستوران و بار بسیار خوب لاکچری در نظر گرفته شده، چند سالن اجتماعات و جلسات دارد و یک سالن بزرگ برگزاری مراسم داشته که می‌توان آن را همراه با کیترینگ اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی یا چیزهایی از این قبیل اجاره کرد.

آدرس: C-1, C-2, Fatehabad Rd, Taj Nagari, R.K. Puram Phase-2, Basai Khurd, 1

عکس: radissonblutajagra1.blogspot.com

 

هتل کلارکز شیراز

این هتل بزرگ و باشکوه، یکی دیگر از بهترین هتل های آگرا بوده که از جمله انتخاب‌های محبوب در تور مثلث طلایی در این شهر نیز به حساب می‌آید. یک هتل ۵ ستاره لاکچری جذاب که دارای امکانات گسترده‌ای از جمله استخر روباز، چندین رستوران لوکس و اتاق‌هایی زیبا است. این مکان البته از جمله گران‌ترین اقامتگاه‌های آگرا هم به حساب می‌آید و تنها چند دقیقه‌ای تاج محل دور است.

در هتل کلارکز شیراز (Hotel Clarks Shiraz) خدماتی همچون مرکز اسپا و سلامتی، سالن‌های ماساژ و سالن ورزشی ارائه شده و خدمتکاران به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مهمانان هستند. فضایی داخلی این هتل بسیار مجلل ساخته شده و در حیاط هتل نیز، فضایی سبز با درختانی که مجتمع را احاطه کرده‌اند، مهیا گشته است.

آدرس: 54, Taj Rd, Agra Cantt, Idgah Colony

 

بهترین هتل‌های منطقه باندرا در بمبئی

عکس: ramatours.nl

 

هتل ترایندت آگرا

یکی دیگر از مجلل‌ترین و بهترین هتل های آگرا که دارای فضایی لاکچری و بسیار زیباست و طراحی داخلی آن‌جا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این هتل دارای فضای بسیار بزرگی‌ست که به آن اجازه داده تا فضای سبز بزرگ، چند استخر روباز و محل‌های مختلف برای استراحت مسافرانش تدارک ببیند.

از امکانات عالی اتاق‌ها و زیبایی سوییت‌ها که بگذریم، از مرکز اسپا و سلامتی تا هر کدام از رستوران‌ها و بارهای این مجموعه، به زیباترین شکل ممکن و با الهام از تیزییات سنتی طرحی شده‌اند و حال و هوای اقامت در یک قصر باشکوه تاریخی را برایتان تداعی می‌کنند. بسیاری از سوییت‌های لوکس هتل ترایدنت آگرا (Trident Hotel Agra) دارای یک استرخ کوچک و بالکن اختصاصی رو به باغ بوده، خود هتل دارای روفتاپی زیباست و در نهایت، اقامت در این مکان، روزهایی خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی برای شما خواهد ساخت.

آدرس: Fatehabad Road Near TDI Mall, Tajganj

عکس: extraordinaryjourneys.com

 

هتل گرند مرکوری آگرا

اگر بیش از آن که به فضایی تاریخی و مجلل، به فضای لاکچری و مدرن علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به آگرا به سراغ هتل گرند مرکوری (Grand Mercure Agra) بروید که در فاصله‌ی نزدیک به دو کیلومتری تاج محل واقع شده و بسیاری از ابنیه تاریخی منطقه در چند قدمی آن‌جا واقع شده‌اند. هتل گرند مرکوری دارای امکاناتت خیلی خوبی از جمله استخر روباز، اینترنت رایگان با سرعت بسیار بالا، مرکز اسپا و سلامتی، سرویس باربیکیو در باغ و ... بوده و اتاق‌های آن نیز همگی شیک و مدرن هستند.

از نظر امکانات همه چیز در این مکان برای شما مهیا بوده و همچنین چند رستوران و بار نیز که غذاها و نوشیدنی‌های متنوعی را سرو می‌کنند، در گرند مرکوری تهیه دیده شده‌اند.

آدرس: Fatehabad Road Agra, Taj Ganj

عکس: makemytrip.com

 

هتل کورتیارد بای ماریوت آگرا

هتل کورتیارد بای ماریوت (Courtyard by Marriott Agra) یکی دیگر از بهترین هتل های آگرا به حساب آمده که  دارای استخر روباز، سالن ورزشی و مرکز اسپا و سلامتی، سالن جلسه و ضیافت و خدمات دهی فوق‌العاده عالی است. در ضمن این اقامتگاه، ۱۸۲ اتاق مجهز با امکانات کافی را در خود جای داده و در عین حال از رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق بازی و یک باغ بسیار زیبا و دلباز برخوردار است.

این مکان همچنین دارای ۴ رستوران مطرح به نام‌های MoMo Cafe, Anise, Onyx و MoMo 2 Go است که هر کدام به نوبه خود خوراکی‌های باکیفیت و لذیذی سرو می‌کنند و جزو رستوران‌های محبوب شهر به حساب می‌آیند. گفتنی است تاج محل در فاصله ۳.۸ کیلومتری هتل واقع شده و این هتل، ۶.۳ کیلومتر تا قلعه آگرا فاصله دارد و خیلی هم از این مکان‌های تاریخی دور نیست.

آدرس: Taj Nagri, Phase II, Fatehbad Road, Taj Ganj

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره در دهلی

عکس: makemytrip.com

۰۷ آذر ۱۴۰۰