مراسم عروسی در بهترین هتل‌ها و تالارهای دهلی: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری دهلی
مراسم عروسی در بهترین هتل‌ها و تالارهای دهلی: بخش اول

مراسم عروسی، نقش مهمی در خلق خاطرات به یادماندنی از مهمترین روز زندگی‌تان دارد. البته این شادی و خاطرات خوش، به راحتی به دست نمی‌آیند و پیش زمینه‌هایی چالش برانگیز در انتظارتان هستند. به خصوص اگر به دلایلی قصد داشته باشید این مراسم را در یک کشور خارجی برگزار کنید. از برنامه ریزی استرس زا و خرید وسایل مورد نیاز گرفته تا یافتن مکانی مناسب برای برگزاری این مراسم، همگی می‌توانند بسیار خسته کننده و فرساینده باشند.

اما اگر بتوانید مکانی ایده آل و متناسب با شرایط و سلیقه‌تان برای برگزاری عروسی پیدا کنید، بدون شک تا حد زیادی به شما کمک خواهد شد تا در این برنامه ریزی به نحوی موفقیت آمیز عمل کرده و جشنی خیره کننده و خاطره انگیز را برای شریک زندگی و مهمانانتان رقم بزنید.

اگر از مسافران تور هند هستید و می‌خواهید زندگی مشترکتان را از این خطه شروع کنید، برایتان پیشنهادهای جالبی داریم. در ادامه بهترین هتل‌ها و تالارها برای برگزاری مراسم عروسی در دهلی را معرفی خواهیم کرد تا از تنش‌های سفر و مراسم شما بکاهیم. این هتل‌ها و تالارها که اغلب ۵ ستاره و لوکس هستند، فضاهای جالب توجهی را برای میزبانی رویدادهای مهم و مراسم عروسی فراهم می‌کنند. البته برای آشنایی با سایر گزینه‌های کشور هند، می‌توانید مقاله ۱۰ مکان افسانه‌ای در هند برای برپایی یک جشن عروسی باشکوه را نیز مطالعه کنید.

 

The leela palace

این کاخ مدرن و با شکوه در دهلی نو در محیط شیک چاناکیاپوری، یکی از بهترین شگفتی‌های معماری را ارائه می‌دهد. و جالب است بدانید این مکان، بسیار مورد علاقه افراد مشهور شهر و شخصیت‌های بین المللی در پایتخت به شمار می‌آید. این ساختمان در نزدیکی Diplomatic Enclave، اقامتگاه نخست وزیر قرار دارد و با زیبایی شگفت انگیزش ۱۹۴ اتاق مجلل، ۴۲ اتاق رویال کلاب و ۱۸ سوئیت را در خود جای داده است.

اینجا یکی از بهترین مکان‌های 5 ستاره در دهلی است که با باغ‌های وسیع، تراس‌های بزرگ و فضای داخلی جذابش، ساعاتی به یادماندنی را از مراسم ازدواج در ذهن مخاطبان ثبت می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای برگزاری چنین مراسمی و همچنین رویدادهای بزرگ دیگر زندگی‌تان این گزینه را مدنظر داشته باشید.

 

معرفی برترین مراکز خرید هند

Hyatt Regency

از منوهای مفصلی، چیدمان‌های سورئال، خدمات عروسی حرفه‌ای گرفته تا لوکیشن‌های مجلل، باید بگوییم این هتل ۵ ستاره تمام رویاهایتان را برای برگزاری یک مراسم عروسی ایده آل محقق می‌کند. شما می‌توانید از میان مجموعه تالارهای این هتل نظیر اتاق بیضی شکل، اتاق مدور، اتاق نشیمن و غیره که در کل حداکثر ۲۰۰۰ مهمان را می‌توانند در خود جای دهند، یکی را به دلخواه برای برگزاری مراسم انتخاب نمایید. بنابراین این مکان بسیار مناسب عروسی‌هایی است که لیست مهمانانشان طولانی است. بعلاوه باید گفت این هتل پنج ستاره، دارای یک تیم داخلی عالی از مشاوران عروسی، دکوراتورها و کیترینگ‌هاست.

The LaLit

The Lalit که در مرکز پایتخت واقع شده، بدون شک یکی از بهترین هتل‌های عروسی ۵ ستاره دهلی است. وقتی صحبت از مراسم عروسی به میان می‌آید، LaLit به دلیل ارائه فضاهای مجلل، خدمات شگفت‌انگیز و تیم آشپزی فوق‌العاده با استعداد مطرح می‌شود.

سالن رقص کریستال، سالن Regency، سالن Regal  و باغ و تراس Plaza، مکان‌های برگزاری رویدادها در LaLit به شمار می‌آیند که حداکثر ۲۰۰۰ مهمان را در خود جای می‌دهند. رویدادهای عروسی و جشن در این مکان زیبا همچنین شامل راه اندازی بارهای شگفت انگیز، دی جی‌های داخلی و نوشیدنی‌های باکیفیت است تا عروسی شما را به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل کند.

Radisson Blu

این هتل ۵ ستاره که در سمت شرق دهلی واقع شده، دارای امکانات رفاهی درجه یک است. اگر به دنبال مکانی برای برگزاری مراسم عروسی هستید، می‌توانید از فضای رویداد انعطاف پذیر و شیک اینجا استفاده کنید که ظرفیت پذیرش حداکثر ۳۵۰۰ مهمان را دارد. این سالن عروسی ۵ ستاره در دهلی، همچنین دارای ۱۴۷ اتاق برای پذیرایی از مهمانان است. در ضمن مانند سایر تالارهای عروسی، Radisson Blu  نیز بر اساس هر بشقاب هزینه دریافت می‌کند. علاوه بر این، مکان‌های خاصی در این هتل درنظر گرفته شده‌اند که می‌توانند از یک گردهمایی کوچک ۱۵۰ نفره تا یک اجتماع بزرگ ۱۵۰۰ نفره را میزبانی کنند.

 

گشتی در دریاچه زیبای من ساگر جیپور

Taj Palace

کاخ تاج که در منطقه ای شیک و معتبر به مساحت ۶ هکتار در دهلی واقع شده است، در حقیقت یکی از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید. بعلاوه باید گفت این مکان، محبوب‌ترین اقامتگاه برای نمایندگان بین‌المللی، افراد مشهور و سران کشور است و البته فضایی مجلل برای میزبانی یک عروسی لوکس نیز محسوب می‌شود.

گفتنی است دکوراسیون کاخ تاج، از سبک معماری مغول الهام گرفته شده است. ۲ تالار بزرگ به نام‌های شاه جهان و سالن دوربال در این هتل وجود دارند که می‌توانند حداکثر ۱۰۰۰ مهمان را در خود جای دهد. این مکان‌ها، برای میزبانی یک عروسی مجلل ایده آل هستند.

با این حال، برای جشن‌های صمیمی با فهرست محدود مهمان، کاخ تاج چندین سالن ضیافت مانند ممتاز، روشن‌آرا، شیش محل، جهانگیر و جهان آرا را نیز ارائه می‌دهد. اما این همه ماجرا نیست! زیرا دو باغ باشکوه را نیز، برای میزبانی مراسم در فضای باز در این هتل مجلل خواهید یافت.  

خدمات پذیرایی، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مراسم عروسی‌تان به نحوی رویایی و لوکس برگزار می‌شود. در ضمن  می‌توانید از میان غذاهای هندی، شرقی، قاره‌ای، مغولی و ایتالیایی هر کدام را خواستید بعنوان منوی این ضیافت در نظر بگیرید.

Vivanta

اینجا، یکی از مکان‌های مجلل ۵ ستاره در دهلی است که ظرافت را همراه با امکانات لوکس، مدرن و با کلاس بالا به رخ می‌کشاند. این مکان برای میزبانی مراسم قبل از عروسی، عروسی و پذیرایی رویدادهای مختلف ایده آل است.

این فضا دارای یک سالن ضیافت کوچک است که در آن می‌توانید مراسم عروسی کوچکی را میزبانی کنید. اما در عین حال، یک سالن رقص تانگو با مساحتی بالغ بر ۷۵۰۰ فوت مربع نیز وجود دارد که یک فضای مهمانی شیک و بدون ستون به شمار می‌آید و می‌تواند میزبان ۸۰۰ نفر باشد.

در ضمن منو نیز، گزینه‌های گیاهی و هم غیر گیاهی را شامل می‌شود. حتی یک تیم عالی دکوراتور در خدمت علاقمندان است تا مکان را مطابق با ترجیحات مخاطبان زیباسازی نماید. بعلاوه محوطه چمن وسیعی در اینجا وجود دارد که بهترین مکان برای برگزاری مراسم در فضای باز محسوب می‌شود.

The Roseate

آیا می‌خواهید عروسی‌تان یک مراسم کاملا مجلل و در عین حال صمیمی باشد؟ در این صورت باید بگوییم بدون شک The Roseate یکی از بهترین گزینه‌ها در دهلی محسوب می شود. این اقامتگاه لوکس شهری، محیطی آرام و سرسبز را همراه با معماری خیره کننده فراهم می‌کند.

در این ریزورت شیک ۵ ستاره، دو زمین چمن و یک منطقه ضیافت وجود دارد که می‌تواند تا ۲۰۰ نفر را در خود جای دهد. Roseate همچنین میزبانی مهمانی‌ها در کنار استخر را نیز به شما پیشنهاد می‌کند.

 

بهترین تفریح‌ها در منطقه کلابا، بمبئی

Le Meridien

ساختمان شیشه‌ای مرتفع و نمادین Le Meridien، تاکنون شاهد برخی از باشکوه‌ترین عروسی‌ها در دهلی بوده است. این هتل ۵ ستاره که در قلب پایتخت در نزدیکی دروازه هند واقع شده است، چندین سالن ضیافت بزرگ را در خود جای داده که برای برگزاری مراسم عروسی کوچک و بزرگ مناسب هستند. فضای داخلی بسیار زیباست و در عین حال اقامتگاهی شیک و راحت را برای مهمانانتان فراهم می‌کند. این هتل از همه نظر از جمله غذاها و آشپزی، دکوراسیون، سرگرمی و سایر امکانات، یک عروسی مجلل و به یادماندنی را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند.

Crowne Plaza

این قصر، یک مقصد عالی و خلاقانه بوده که در گورگان و در نزدیکی فرودگاه دهلی واقع شده است که این امر آن را به پرطرفدارترین مکان عروسی ۵ ستاره بدل می‌کند. در اینجا باغ‌های سرسبز و فضاهای ضیافت سرپوشیده، برای میزبانی عروسی‌های پر زرق و برق وجود دارند. فضای داخلی زیبا و صمیمی با لوسترهای خیره کننده، ظرافت را به نمایش می‌گذارد. در ضمن این فضاها، بخش‌های کوچک ۵۰ نفری و بخش‌هایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر را شامل می‌شوند. این مکان همچنین، به خاطر ارائه غذاهای بسیار عالی برای مراسم شهرت زیادی دارد.

The Claridges

این هتل در دهلی نو، میزبان عروسی‌ها و مهمانی‌های درجه یک بی‌شماری بوده است. چیدمان سالن‌های ضیافت در اینجا، نشان دهنده سلیقه‌ای تلفیقی از سبک‌های سنتی و معاصر است. ۳ سالن مجزا در اینجا خواهید یافت که به اندازه کافی جادار هستند تا حدود ۳۰۰ نفر را در خود جای دهند.

سالن Viceroy ، یک فضای ضیافتی زیبا و رو به استخر است که می‌تواند میزبان ۳۰۰ نفر باشد. برای نامزدی صمیمی یا عروسی با لیست مهمانان محدود، می‌توانید بخش Senate را رزرو کنید که ظرفیت ۴۰-۵۰ نفر را داراست. و در نهایت باید گفت Viceregal، یک سالن بزرگ روشن است که با یک لوستر درخشان تزئین شده و می‌تواند ۱۰۰-۱۵۰ نفر را در خود جای دهد.

 

بهترین کلاب‌های ساحلی گوا

ITC Maurya

اینجا یک ملک ۵ ستاره و در شمار هتل‌های زنجیره‌ای مشهور ITC است. جای تعجب نیست که ITC Maurya میزبانی عالی برای فرخنده‌ترین روز زندگی‌تان باشد، زیرا اینجا دارای چمنزارهای زیبا، محیطی آرام و مفرح  است که بلافاصله قلب‌ها را به سوی خود جذب می‌کند. چه بخواهید میزبان یک مراسم کوچک قبل از عروسی باشید، یا یک عروسی پرجمعیت را در فضای باز با ظرفیت ۸۰۰ نفر برگزار نمایید، می‌توانید روی این ملک حساب کنید. سالن‌های ضیافت یعنی کمال محل، ساکیا و ساکیا + چایتیا به ترتیب گنجایش جمعیت ۷۵۰، ۱۵۰ و ۲۵۰ نفر را دارند.

در اینجا تمام امکانات برای برنامه ریزی یک جشن خاطره انگیز فراهم است و مدیریت باتجربه هتل، تا آخرین لحظه در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن به شما کمک می‌کند.

The Westin

اینجا یک فضای عروسی ۵ ستاره است که شما را بلافاصله با معماری فریبنده و فضای داخلی مجلل خود مسحور می‌کند. این ملک، چندین فضای ضیافت و زمین چمن با ظرفیت متمایز از ۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر را داراست. شما می‌توانید از میان ۱۲ محل سرپوشیده و چندین پاسیوی این ملک، فضایی را به دلخواه برای مراسمتان انتخاب کنید.

اما از همه جذاب‌تر، سالن رقص باشکوه Vatika است که یک محیط رمانتیک را ارائه می‌دهد و برای برگزاری مراسم عروسی بزرگ و مجلل بسیار عالی است. سقف بلند سر به فلک کشیده ۸.۱۵ متری این سالن، حس سلطنتی را به مخاطبان القا می‌کند و رنگ‌های خنثی در این فضا، با هر دکوراسیون و تم رنگی سازگار است. در ضمن کارشناسان این ملک به خوبی شما را در هر جزئیاتی از جمله  دکوراسیون، نهایی کردن منو، ترتیب چیدمان صندلی و رسیدگی به هرگونه مشکل همراهی و مساعدت می‌کنند.

The Lodhi

این هتل را می‌توان در بین زیباترین مکان‌های عروسی ۵ ستاره در دهلی به حساب آورد. این ملک مجلل، تاکنون میزبان برجسته‌ترین عروسی‌های شهر بوده و فضایی جالب توجه با معماری را به مخاطبان هدیه می‌دهد که از تاریخ و فرهنگ غنی هند نشات می‌گیرد.

Lodhi ،دارای چندین سالن بزرگ و فضاهای باز برای میزبانی مراسم عروسی و مراسم قبل از عروسی است. بعلاوه ۴۰ اتاق و سوئیت لوکس با بالکن‌های مجلل و استخرهای خصوصی را در خود جای داده تا تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای اقامت مهمانانتان رقم بزنند. از طرفی این هتل، طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ را سرو می‌کند و منوهای سفارشی نظیر منوی خاص وگان، منوی فیوژن و غیره را بسته به انتخاب و سلیقه شما ارائه می‌دهد.

The Pullman

این ملک نیز در همان نگاه اول شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با ظرافتی کامل، کلاسی بالا و تجملاتی مثال زدنی به رویتان آغوش می‌گشاید. در اینجا، ۱۳ سالن کوچک و یک سالن رقص بزرگ برای برگزاری انواع ضیافت درنظر گرفته شده‌اند. گفتنی است سالن رقص، فضای سرپوشیده‌ای بسیار زیبا و بزرگ و بدون ستون است و می‌تواند حداکثر ۱۵۰۰ نفر را میزبانی کند.

خدمات پذیرایی سطح بالا شامل سرو غذاهای هندی، گزینه‌های پان آسیایی، غذاهای تلفیقی قاره‌ای و بسیاری موارد دیگر است و البته می‌توانید کاملا به تیم شگفت انگیز شیرینی پزی که می‌توانند برای کیک عروسی شما معجزه کنند، ایمان داشته باشید. این هتل، همچنین ۶۷۰ اتاق را برای استراحت شما و مهمانانتان پس از جشنی خسته کننده و هیجان انگیز ارائه می‌دهد. و ازطرفی وظیفه حمل و نقل مهمانان شما را با خودروهایش به عهده می‌گیرد تا رفت و آمد را در کشوری غریب برایشان آسان نماید.

 

بهترین رستوران‌های ایتالیایی در دهلی

۲۰ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران