بهترین کلاب‌های شبانه دهلی (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین کلاب‌های شبانه دهلی (بخش اول)

از کلاب با تمِ عالی هیچ هاپ تا کلاب‌های مجلل بالای سقف ساختمان‌های بلند، دهلی مکان‌هایی عالی برای گذراندن یک شب مفرح و شاد را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنها باید بدانید که کدام یک را انتخاب کنید و ما قصد داریم با برشمردن بهترین کلاب‌های این شهر، انتخاب را در سفر با تور هند به دهلی برای شما ساده نماییم.

 

Toy Room

این کلاب معروف، قبل از این که در دهلی پایتخت هند به فعالیت مشغول شود، در دبی، لندن، میکونوس و سن پائولو شعبه‌هایی داشت و معروفیت بالایی برای خود دست و پا کرده بود. به همین دلیل بعد از شروع فعالیت Toy Room در این شهر، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین کلاب‌های دهلی بدل گشت و مردم محلی و گردشگران به سراغ این محل می‌آمدند.

 

معرفی بهترین هتل‌های لاکچری دهلی

دکور بسیار جذاب و عالی Toy Room در کنار تم خاصی که دارد و نور پردازی و گرافیتی‌های روی دیوار، یک محل عالی برای خوشگذرانی در شب را پدید آورده و این‌ها با موسیقی فوق‌العاده عالی و نوشیدنی با کیفیت کامل می‌شود. اسم‌های بزرگی همچون Biggie یا Prince در این محل به هنرنمایی پرداخته‌اند و در روزهای مهم سال نیز می‌توانید روی برنامه‌های متنوع این کلاب کاملا حساب باز کنید.

آدرس: Aloft Hotel, Aerocity, Delhi 110037

 

Kitty Su

این محل جشن و رقص، از سال ۲۰۱۱ که افتتاح شد، به سرعت به یکی از محل‌های شلوغ شبانه در دهلی بدل شد. Kitty Su از جمله کلاب‌های درجه یک و لاکچری شهر به حساب می‌آید و وارد شدن به آن نیاز به پوشیدن لباس‌های شیک و ظاهری آراسته دارد.

 

بازدید از موزه ملی دهلی یکی از مهمترین موزه‌های هند

چند بخش برای این کلاب در نظر گرفته شده که شما هم بتوانید در بخشی از آن نشسته، استراحت کنید و در آرامش نوشیدنی خود را میل کنید و البته بخش رقص و موسیقی که نورپردازی فوق‌العاده جذابی دارد و فضای خوبی نیز برای راحتی مهمانانش در نظر گرفته است. ممکن است در سفر به دیگر نقاط هند، اسم Kitty Su خیلی اوقات بشنوید، چون در این سال‌ها شعبه‌های مختلفی از این کلاب در دیگر شهرها باز شده است، اما در هر حال اولین کلاب از برند Kitty Su در دهلی بود و بدون شک جزو بهترین‌ها در کل هند به حساب می‌آید.

آدرس: obby Level The Lalit Hotel, Barakhamba Rd, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001

 

Keya

Keya یکی دیگر از کلاب‌های لاکچری شهر است که برنامه‌ی آن شب‌ها ساعت ۱۱ آغاز می‌شود و تا پاسی از صبح ادامه پیدا خواهد کرد. این مکان حدود یک دهه است که در دهلی فعالیت می‌کند و با توجه به این که در طبقه‌ی زیرین مرکز خرید DLF Promenade دهلی واقع شده، یکی از آن‌ جاهایی است که بین گردشگران به خوبی شناخته شده و از آن استقبال می‌شود.

 

۶ رستوران عالی دهلی برای نوش جان کردن بهترین سوشی‌های هند

DJهای زبده‌ای که برای این محل در نظر گرفته می‌شود، همیشه سعی می‌کنند تا ژانرهای مختلف موسیقی را پوشش داده و فضایی شاد و عالی را برای مهمانان پدید بیاورند. به همین دلیل است که عموما گنجایش این مکان کامل می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم در دقایق اولیه به Krya مراجعه کنید.

آدرس: 124, Ground Floor, DLF Promenade, Vasant Kunj Marg, New Delhi, Delhi 110030

 

Social Offline

یکی از مکان‌ها جالب با قیمت مناسب که به شدت در دهلی به شما پیشنهاد می‌شود. این مکان در طول روز یک کافه‌ی بسیار عالی است که جوانان محلی به شدت از استقبال می‌کنند و شب‌ها به یکی از کلاب‌های شلوغ و شاد دهلی تغییر ماهیت می‌دهد.

 

بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید از دهلی بخرید

البته کلاب‌ تنها در روزهای ۴ شنبه تا شنبه فعالیت می‌کند و دکور آن هر هفته به شکلی خاص و متفاوت تغییر می‌کند. فضای شاد، موسیقی عالی و جو گرم و صمیمی Social Offline، تفاوت بسیاری با جاهای دیگر که به شما معرفی کردیم، دارد.

آدرس: 9A & 12, Hauz Khas Fort Rd, Deer Park, New Delhi, Delhi 110016

 

The Electric Room

بخش ابتدایی نوشته‌ی خودمان را با معرفی کلاب بسیار جذاب The Electric Room به پایان می‌بریم. این کلاب لوکس و زیبا در هتل Lodhi واقع شده و یکی از بهترین سیستم‌های صوتی در میان کلاب‌های دهلی را دارد.

 

۹ بنای مذهبی دهلی که معماری دیدنی و فضایی روحانی دارند

ساعات فعالیت این کلاب در طول شب کمی کوتاه است اما چراغ‌های نئون جذاب، موسیقی عالی و حس و حال شاد The Electric Room کاملا جبران این زمان کوتاه را می‌کند. تم کلی موسیقی در این مکان موسیقی تکنو است که البته موسیقی پاپ و البته انتخاب‌هایی از موسیقی بالیوودی نیز در میان آن‌ها به گوش خواهد رسید. فراموش نکنید که The Electric Room بهترین نوشیدنی‌ها را برایتان آماده کرده که البته به هیچ وجه ارزان نیستند!

آدرس: The Lodhi Hotel, Lodhi Road, New Delhi, Delhi 110003

۱۹ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران