مراسم عروسی در بهترین هتل‌ها و تالارهای دهلی: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری دهلی
مراسم عروسی در بهترین هتل‌ها و تالارهای دهلی: بخش دوم

عروسی خاص‌ترین اتفاق زندگی هر کسی است، بنابراین شاید مایل باشید در یک مکان و فضای خاص و غیر معمول آنرا برگزار کنید. در عین حال اگر از مسافران تور هند هستید و می‌خواهید در شهر زیبا و باشکوه دهلی ترتیب مراسم عروسی را بدهید، بدون شک فضاهای مجلل و مسحورکننده‌ای را برای جشن گرفتن خواهید یافت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه بخش اول، ما را همراهی کنید تا با برخی دیگر از بهترین هتل‌ها و تالارها در دهلی برای برگزاری مراسم عروسی آشنا شوید.

 

The Eros

هتل اروس، در منطقه نهرو در دهلی واقع شده و  یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین مکان‌های عروسی ۵ ستاره این شهر را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و ظرفیت پذیرش حدود ۲۰۰۰ نفر را داراست.

این هتل، ۳ خدمات استثنایی را در اختیار شما قرار می‌دهد: فضای مجلل، کمک در برنامه ریزی و تخصص برای اطمینان از اینکه برنامه ریزی عروسی شما روندی روان و لذت بخش دارد.

علاوه بر این، می‌توانید با توجه به لیست مهمانانتان از میان چندین تالار داخلی و بیرونی، یکی را به دلخواه انتخاب کنید و از مهمان نوازی پرسنل و مدیریت و همچنین سرو غذاها و خوراکی‌های لذیذ و باکیفیت برخوردار شوید.

 

آشنایی با بخش‌های مختلف دهلی

JW Marriott

این نام به خودی خود، یکی از مشهورترین نام‌ها در میان هتل‌های زنجیره‌ای لوکس جهان است. بنابراین جای تعجب نیست که بگوییم JW Marriott در دهلی نیز، میزبانی عالی برای برگزاری عروسی‌های مجلل است. این هتل ۵ ستاره، فضاهای چند منظوره و پیچیده‌ای را برای مناسبت‌های خاص ارائه می‌دهد.

در اینجا سالن رقص بزرگ کریستال بسیار شیک، بزرگ‌ترین فضای هتل به شمار می‌آید که می‌تواند تا ۱۰۰۰ مهمان را در خود جای دهد. تیم آشپزی عالی، مهمانان شما را بسیار شگفت زده می‌کند و برنامه ریزان باتجربه هتل نیز، در هر جزئیاتی مانند دکوراسیون و سرگرمی به شما کمک می‌نمایند.

Andaz Delhi

Andaz، یکی از جدیدترین هتل‌های ۵ ستاره دهلی است و در اندک زمانی، توانسته محبوبیت عظیمی در بین مردم این منطقه بدست آورد. این هتل، توسط هتل‌های زنجیره‌ای محبوب Hyatt پشتیبانی می‌شود و دارای ۴۰۱ اتاق و ۴۵ سوئیت است.

بزرگ‌ترین سالن رقص این ملک، مساحتی بالغ بر ۱۰۸۰۰ متر مربع داشته که می‌تواند بعنوان یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های مجلل عروسی در دهلی مطرح شود و ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ مهمان را داراست. به غیر از این سالن، فضاهای کوچکتری برای مجالسی با لیست مهمانان محدودتر و صمیمی‌تر نیز در این هتل وجود دارند. در عین حال تدارکات و مدیریت این هتل، به شما کمک می‌کنند این روز بزرگ در زندگی‌تان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایید که منعکس کننده سبک شخصی شما باشد.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های دهلی: بخش اول

The Ashok

آشوک که در زمینی عظیم به وسعت بیش از ۲۵ هکتار گسترده شده است، به خود می‌بالد که بزرگ‌ترین مکان برگزاری مراسم عروسی در دهلی است. در این فضا می‌توان یک گردهمایی ۲۰ تا ۲۰۰۰ نفری را برگزار کرد و این هتل فضاهای بی‌شماری دارد که با هر روحیه و سبکی سازگار هستند. جدای از فضاهای ضیافت مجلل سرپوشیده، چمنزارهای کنار استخر و باغ‌های باشکوه نیز برای انتخاب موجودند. حتی اگر می‌خواهید چندین مراسم عروسی را همزمان در یک مکان برگزار کنید، آشوک مکان مناسبی برای انجام این کار است.

این هتل ۵ ستاره، بوفه‌های ترکیبی از چندین سبک آشپزی را متناسب با تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها ارائه می دهد. همچنین یک تیم اختصاصی از برنامه‌ریزان مراسم عروسی حرفه‌ای در اینجا فعالیت دارد که به شما کمک می‌کند تا با توجه به موضوع، دکور، منو و غیره، از میان گزینه‌های موجود، موردی مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

Seven Seas

اگر هنوز هم فضای مناسب سلیقه‌تان را برای برگزاری عروسی در دهلی پیدا نکرده‌اید، جای نگرانی نیست، زیرا هتل Seven Seas شما را ناامید نخواهد کرد. به محض اینکه اولین قدم خود را به این ملک بگذارید، با تجملات و عظمت و کلاس بالای این مکان، روح شما مجذوبش خواهد شد.

معماری شگفت‌انگیز اروپایی، مهمان‌نوازی تماشایی، غذاهای لذیذ و فضای داخلی شیک، آن را به یکی از بهترین مکان‌های عروسی ۵ ستاره بدل کرده‌اند. اینجا مکانی است که در آن، احساسات عاشقانه با زرق و برق و تجملات گره خورده‌اند. گفتنی است این ملک شامل ۳ اتاق رقص باشکوه، یک باغ تراس زیبا و یک فضای چمن کنار استخر را ارائه می‌کند تا جشن عروسی شما را به بحث‌انگیزترین رویداد شهر بدل نماید.

 

معرفی بهترین هتل‌های لاکچری دهلی

The Imperial

امپریال که با میراث غنی هند و ظرافت سبک استعماری درهم آمیخته است، نامی نمادین در میان هتل‌های ۵ ستاره دهلی به شمار می‌آید. این مکان جایی است که فضای داخلی و بیرونی باشکوه، با حال و هوایی کلاسیک و قدیمی را برای برگزاری مراسم عروسی در اختیارتان قرار می‌دهد. محوطه چمن‌کاری مخملی برای جشن در هوای آزاد عالی است و می‌تواند تا ۶۰۰ نفر را میزبانی کند. همچنین، یک سالن رقص کاملا مجلل به نام The Royal Ballroom در اینجا وجود دارد که ظرفیت ۲۰۰ نفر را داراست. در عین حال این هتل، دارای ۲۳۵ اتاق شیک است که طراحی آنها با سایر بخش‌های اقامتگاه متمایز بوده و لحظاتی آرامش‌بخش را برای استراحت مدعوین مراسم عروسی مهیا می‌کنند.

Shangri-La’s Eros

اینجا یکی دیگر از مکان‌های عروسی است که در قلب دهلی قرار دارد و یک نام برجسته در سراسر جهان در صنعت هتلداری ۵ ستاره به شمار می‌آید. در ضمن کترینگ‌های داخلی هتل، تجربه‌ای فراموش نشدنی از غذاهای لذیذ را برای مهمانان شما تضمین می‌کنند. شما می‌توانید از فضای ضیافت سرپوشیده یا محوطه باغ که به ترتیب ظرفیت پذیرش ۶۰۰ و ۴۵۰ نفر را دارند، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. در ضمن سالن رقص زیبا مشرف به باغ تراس سرسبز نیز،محیطی ایده آل را برای تکمیل جشن عروسی پر از عشق شما فراهم می‌کند.

 

۷ دلیل برای بازدید از دهلی پایتخت هند

The Suryaa

این مکان، یکی از مجلل‌ترین مکان‌های عروسی در شهر است که فضایی گرم، شاعرانه و پرهیجان را ارائه می‌دهد. این هتل ۵ ستاره، دارای فضایی زیبا از اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس با چشم‌اندازهای باشکوه به مناظر اطراف است. همچنین تعدادی فضاهای ضیافت سرپوشیده، برای اجتماعات صمیمی و بزرگ تا ۴۰۰ نفر را در خود جای داده است.

تیم داخلی برنامه ریزان رویداد در این هتل، به شما در طول فرآیند برنامه ریزی کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل نمایند همه چیز به طور یکپارچه و هماهنگ برای برآوردن آرزوی روز بزرگ زندگی‌تان در تور هند فراهم است. علاوه بر این، کترینگ‌های داخلی، غذاهایی بسیار باکیفیت و تهیه شده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه را با تزئیناتی مجلل سرو می‌کنند.

Trident

این ملک باشکوه با معماری و ظرافتی مثال زدنی، همانند واحه‌ای است که در آن می‌توانید بوی علف‌های تازه را حس کنید، صدای دلنواز پرندگان را بشنوید و شاهد تجملات پیشرفته در سطح جهانی باشید. گفتنی است این هتل ۵ ستاره، تا کنون شاهد مراسم عروسی برخی از نخبگان شهر نیز بوده است.

این اقامتگاه، به گرمی و شکوه پذیرای شماست و هماهنگ کنندگان شخصا در برنامه ریزی عروسی به شما کمک می‌کنند. در ضمن باید گفت اینجا، چندین منطقه ضیافت را در خود جای داده که تا حداکثر ۸۰۰ نفر را میزبانی می‌کنند. هر ضیافت، حال و هوای منحصر به فردی دارد. در ضمن این هتل، منوی مفصلی را با غذاهای لذیذ متفاوت ارائه می‌دهد.

 

آشنایی با باغ‌ لودی یا باغ پنج حس در دهلی

The Leela Ambience

این ملک مرتفع و وسیع در محیط سرسبز گورگان، یک هتل اشرافی است که دارای چندین تالار ۵ ستاره است. چه بخواهید میزبان جشن‌های صمیمی قبل از عروسی باشید یا یک عروسی پرجمعیت را برگزار کنید، این هتل بهترین و لوکس‌ترین مکان‌ها و شیک‌ترین دکورها را در اختیارتان قرار می‌دهد. گفتنی است بزرگ‌ترین فضای ضیافت در اینجا، می‌تواند ۱۰۰۰ نفر را در خود جای دهد. همچنین تراس باز و بزرگ برای برگزاری آتش بازی نیز مهیاست. در ضمن این اقامتگاه با ۴۵۵ اتاق ممتاز و ۲۵ سوئیت پر زرق و برق و مجلل، می‌تواند میزبان لیست طولانی مهمانان شما باشد.

Holiday Inn

تالار پذیرایی این هتل ۵ ستاره که در نزدیکی پل هوایی DND قرار دارد، ظرفیت پذیرش حدود ۴۵۰ نفر را داراست و در عین حال سالن رقص رویال، بزرگ‌ترین فضای برگزاری رویدادها در این هتل به شمار می‌آید که می‌تواند ۵۵۰ نفر را در خود جای دهد و هر دوی این مکان‌ها، از بهترین گزینه‌های شهر برای برگزاری مراسم عروسی هستند.  

فضای داخلی این هتل، بسیار غنی و دارای دکوراسیونی باشکوه است که می‌تواند روز بزرگ شما را با تزئینات و ظرافت‌هایی خاص و جالب توجه همراه کند.

 

گشت وگذاری شبانه در دهلی

The Umrao

هتل لوکس Umrao در باغی به مساحت شش هکتار در کنار بزرگراه ملی NH8 واقع شده و در ضمن تنها ۵ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی در دهلی فاصله دارد. بنابراین رفت و آمد مهمانان به هتل از فرودگاه، بسیار راحت خواهد بود. تالار هتل نیز بزرگ بوده و تزئینات انجام شده در زمان برگزاری مراسم، دقیقا همان چیزی است که هر کسی آرزوی آنرا دارد. بعلاوه عکاسی حرفه‌ای، از طرف تیم برنامه ریز مراسم در هتل ارائه می‌شود.  

گفتنی است اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ با دکوراسیون گرم و صمیمی، آنرا بسیار خاص کرده‌اند و بخش‌های لوکس‌تر، دارای فضای نشیمن و تیوپ‌های آب گرم در فضای باز هستند. با این اوصاف، بدون شک شما و معشوقتان و سایر مدعوین مراسم، از تک تک لحظات مهمانی و اقامت در این هتل نهایت لذت را خواهید برد.

ITC WelcomHotel

و در انتهای سفر با تور هند سری می‌زنیم به این ملک پنج ستاره در Dwarka که ترکیبی عالی از مهمان نوازی بی نظیر، راحتی، تجمل و غذاهای لذیذ را ارائه می‌دهد. فضای داخلی زیبا و امکانات پیشرفته با تکنولوژی بالا، شما را غرق در لذت و شکوه می‌کنند. در ضمن فضاهای وسیعی برای برگزاری جشن‌های عروسی در مقیاس مراسم کوچک و صمیمی تا رویدادهای بزرگ در این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند. منوی غذاهای مراسم، می‌تواند مطابق با نیاز شما سفارشی شود و پرسنل اختصاصی برنامه ریزی و تدارکات، به شما کمک می‌کنند تا خواسته‌های شخصی خود را برآورده کنید و اطمینان حاصل نمایید که جشن به نحوی مطلوب و با آرامش برگزار می‌شود.

در نهایت به یاد داشته باشید که هزینه میزبانی عروسی در هتل‌های ۵ ستاره دهلی بدون شک بسیار بالا است. با این حال، مانند هر فضای ضیافت دیگری در این شهر، هزینه‌ها بر اساس مشخصات و مخلفات هر ظروف غذا تعیین می‌شوند و تعداد بشقاب‌های ارائه شده، بر اساس تعداد مهمانان حاضر در عروسی تخمین زده می‌شود. در حالی که در یک ضیافت معمولی، یک بشقاب بین ۵۰۰ تا ۱۳۰۰ روپیه هزینه دارد، در یک فضای عروسی ۵ ستاره، محدوده شروع قیمت هر ظرف ۳۰۰۰ روپیه است.

در حال حاضر، هزینه اصلی دیگر به دکوراسیون مربوط می‌شود. اکثر سالن‌های عروسی پنج ستاره، دکوراتورهای داخلی خود را دارند.

در ضمن تزئینات برای برگزاری مراسم در فضای داخلی، در مقایسه با دکوراسیون فضای بیرونی کمتر است. علاوه بر این، اکثر هتل‌های عروسی ۵ ستاره امکان دسترسی رایگان به اتاقی را فراهم می‌کنند که در آن عروس می‌تواند آماده شود یا خانواده عروس و داماد، می‌توانند اشیاء با ارزش خود را در آن نگهداری نمایند.

 

موزه‌های معروف شهر دهلی که باید از آنها دیدن کنید

۲۲ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران