بهترین کلاب‌های شبانه دهلی (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین کلاب‌های شبانه دهلی (بخش دوم)

بعد از معرفی ۵ کلاب برتر دهلی در بخش اول، حالا نوبت به ۵ تای بعدی می‌رسد که در ادامه به معرفی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت. فراموش نکنید که ترتیبی که ما چیده‌ایم، حتما بر اساس رتبه‌بندی این مکان‌ها نیست، بلکه هر کدام از این انتخاب‌های ما در تور هند جزو بهترین‌ها هستند و خصوصیات متفاوتی دارند.

 

Summer House

Summer House هر روز هفته در روفتاپ زیبایی که برای مهمانانش آماده کرده، جشن‌های بزرگی برپا می‌کند که شهره‌ی مردم دهلی است. البته مکان اصلی تنها در روزهای گرم سال و در مواقعی که بارندگی نباشد در دسترس خواهد بود و باید قبل از رفتن به Summer House، نگاهی به آب و هوا نیز بندازید.

 

معرفی بهترین بازارهای غذا در دهلی

این کلاب آنقدر معروف است که شخصیت‌های بزرگی همچون کریس مارتین نوازنده کلدپلی در آن به اجرا پرداخته‌اند. یکی از نکات جذاب در مورد Summer House برنامه‌های متنوعی است که در طی سال و در روزهای خاص برپا می‌کند. برنامه‌های مثل شب هالوین، کریسمس و ... که همگی به بهترین شکل اجرا می‌شوند.

آدرس: 1st Aurobindo Place Market, Sri Aurobindo Marg, Hauz Khas, New Delhi, Delhi 110016

 

Priveé

Priveé را باید یکی از مجلل‌ترین کلاب‌های دهلی به حساب آورد که درست در مرکز شهر واقع شده و برنامه‌های متنوعی برای مشتریانش در نظر می‌گیرد. سن رقص بزرگ و همچنین نورپردازی دیدنی با چراغ‌های LED پرتعداد، شور و حال فوق‌العاد‌ه‌ای را در این محل پدید آورده است.

 

۷ تفریح خانوادگی در سفر به دهلی

این کلاب دارای سیستم صوتی بسیار خوب، طراحی داخلی هنرمندانه و بخش VIP است و شب‌ها از ساعت ۱۱ شروع به فعالیت می‌کند. اگر در ساعات اولیه و با لباس آراسته به این مکان مراجعه کنید، می‌توانید بدون ورودی داخل شوید، اما اگر گنجایش این کلاب رو به اتمام باشد، برای ورود باید هزینه‌ای را پرداخت کنید و در داخل نیز باید همیشه نوشیدنی سفارش دهید تا بتوانید در Priveé بمانید. البته این مکان در هتل شانگری لا واقع شده و مهمانان هتل همیشه می‌توانند راحت‌تر وارد این کلاب شوند.

آدرس: Shangri-La's Eros Hotel, Ashoka Rd, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001

 

The Hong Kong Club

کلاب هنگ کنگ در هتل آنداز واقع شده و نه جایی برای رقص‌های شلوغ و صدای موسیقی بلند، بلکه برای شب‌های شیک و خاص در نظر گرفته شده و دارای اتاق‌های اختصاصی است که در آن‌ها هم امکان سفارش غذا و هم امکان سفارش از میان مجموعه‌ی بسیار عالی و متنوع نوشیدنی‌های این مکان را دارید.

 

بازدید از موزه ملی دهلی یکی از مهمترین موزه‌های هند

با این حال طراحی زیبای کلاب هنگ کنگ و همچنین امکاناتی که برای مشتریانش در نظر گرفته شده در کنار موسیقی دلنوازی که شب‌ها در آن پخش می‌شود، باعث شده تا این مکان را در لیست بهترین کلاب‌های شهر در نظر بگیریم.

آدرس: Andaz Delhi, The Hong Kong Club, Asset No. 1, Northern Access Rd, Aerocity, New Delhi, Delhi 110037

 

Club Pangea

کلاب Pangea در آشوک به عنوان "کلاب پولدارها" در دهلی معروف شده است و خب ورودی ۱۵۰۰ روپیه‌ای و همچنین هزینه‌ی بالای میزها و نوشیدنی‌ها، کاملا این مهم را برای کسانی که قرار است شبیه در Pangea باشند، روشن خواهد کرد.

 

بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید از دهلی بخرید

این مکان یکی از شعبه‌های این کلاب زنجیره‌ای معروف است که منشا آن به سنگاپور می‌رسد و با دکور زیبا و هنرمندانه، نقاشی‌هایی که به دیوار زده شده، رنگ قرمز خاص و نورپردازی عالی در کنار موسیقی فوق‌العاده، با تمام این گرانی‌ها، همیشه فضای داخلش را مملو از افرادی می‌کند که می‌خواهند شبی را در دهلی خوش بگذرانند. این کلاب تنها روزهای چهارشنبه تا شنبه و از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح فعالیت می‌کند.

آدرس: The Ashok, Diplomatic Enclave 50B, New Delh

 

Lap

Lap یکی دیگر از کلاب‌هایی است که در هتلی معروف واقع شده و این بار باید سراغ این کلاب را در هتل سامرات بگیرید. از جمله کلاب‌های لوکس و جذابی که DJهای معروف هندی و بعضی از کشورهای خارجی در آن به هنرنمایی می‌پردازند.

 

دهلی؛ راس مثلث طلایی هندوستان

احتمال این که شبی که به این مکان می‌روید، یکی از شخصیت‌های معروف بالیوودی را در آن جا ببینید بسیار زیاد است، چون Lap به پاتوق اشخاص معروف مشهور بوده و به همین دلیل سخت گیری‌هایی برای ورود به این محل انجام می‌شود. شما به صورت تک نفره مرد و یا جمع‌های کاملا مردانه نمی‌توانید وارد کلاب شده و همچنین باید ظاهری آراسته برای ورود داشته باشید.

آدرس: Hotel Samrat, Kautilya Marg, Chanakyapuri

۲۶ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران