بهترین بستنی فروشی ها در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین بستنی فروشی ها در دهلی

بستنی، نمادین‌ترین دسر تمام دوران است. از طرفی دهلی پایتخت هند، در بیشتر مواقع سال گرم بوده و زمانی که در این شهر هستید، می‌توانید از میان انبوهی از مکان‌های بستنی فروشی دهلی (کامیون‌های بستنی سازی و فروشگاه‌ها) هر کدام را خواستید انتخاب کنید تا طعم‌های مورد علاقه‌تان را کشف نمایید.

 

بستنی فروشی نچرالز

سفر مجازی و مفرح خود را در میان برترین بستنی فروشی‌های‌ دهلی، از Naturals شروع می‌کنیم که سرانجام راه خود را به پایتخت باز کرده است. می‌توانید هوس بستنی نیمه شب خود را در Naturals رفع کنید، زیرا این بستنی فروشی دهلی تا ساعت ۱ بامداد باز است.

در سفر با تور هند متوجه خواهید شد این برند که به جدیدترین برند معروف بستنی هندی بدل شده، از مواد نگهدارنده و مواد مصنوعی کمتری برای تهیه بستنی‌های خوشمزه و سالم خود استفاده می‌کنند تا بتوانید بدون احساس گناه از صرف این گزینه‌ها لذت ببرید. اینجا در سرو بستنی میوه‌ای مانند نارگیلی، پاپایا-آناناس، لیچی و چیکو با قیمت‌هایی مناسب تخصص دارند.

و از آنجایی که از تفاله میوه‌های تازه نیز استفاده می‌کند، بسیاری از طعم‌های ارائه شده فصلی هستند. همچنین این بستنی فروشی، شیر گاومیش را در تهیه بستنی‌ها بکار می‌گیرد. گفتنی است شیر گاومیش، چربی بیشتری نسبت به شیر گاو دارد و بدون نیاز به تثبیت کننده‌ها و امولسیون کننده‌ها، به بستنی بافتی صاف و خامه‌ای می‌بخشد.

آدرس: Block L, Connaught Place, Delhi

عکس: zomato.com

 

کرم بورنی

اگر به بستنی‌های سیاه علاقه دارید یا می‌خواهید یکی را امتحان کنید، به CremeBorne بروید. این بستنی فروشی دهلی، محبوبیت خود را از فروش قیف‌های زغالی و بستنی‌های سیاه به دست آورده است. ترکیب قیف مشکی، انواع تاپینگ‌ها و دانه‌های آب نباتی شما را مجذوب خواهند کرد. بنابراین توصیه می‌کنیم در سفر با تور دهلی، از این بستنی فروشی غافل نشوید.

آدرس: Shop No 57, Municipal Market, Connaught Lane, Connaught Place, Delhi

 

بهترین رستوران‌های دهلی برای صرف کباب

عکس: lbb.in

 

هاومور

Havmor، از سال ۱۹۴۵ فعالیت خود را آغاز کرده و مدت زمانی طولانی است که مورد علاقه مردمان محلی بوده است. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف مجموعه‌ای عالی از بستنی‌های سنتی و هندی است. در این بستنی فروشی دهلی، می‌توانید یک فنجان یا قیف بستنی لذیذ و مملو از آجیل و میوه را نوش جان کنید. همچنین کیک‌ها و میلک شیک‌ها نیز طرفداران بسیاری دارند. در نهایت، خدمات سخاوتمندانه و قیمت‌ها بسیار مناسبند.

آدرس: Block M, Connaught Place, Delhi

عکس: magicpin.in

 

بستنی فروشی جلاتو روما

Gelato Roma با سرو کردن جلاتوی ایتالیایی واقعی در ون و دور زدن خندق‌های روستای Hauz Khas، مطمئنا شما را به حسی نوستالژیک از دوران کودکی‌تان دعوت می‌کند، آن هنگام که در تعقیب چرخ دستی‌های بستنی بودید! در کنار این بستنی فروشی دهلی، می‌توانید از طعم‌های غیر متعارف بستنی مانند شکلات سوئیسی، خامه ویسکی برخوردار شده و وسوسه شوید همزمان بیش از یک طعم را تجربه کنید. همچنین وافل، کاسترد شکلاتی و قهوه نیز با قیمت‌هایی بسیار مناسب ارائه می‌شوند.

آدرس: 2,Hauz Khas Village, Deer Park, Hauz Khas, Delhi

 

معرفی جدیدترین رستوران‌های دهلی

عکس: swiggy.com

 

بستنی فروشی نایس

در Niice، می‌توانید مخلوط بستنی با طعم موردنظرتان و متناسب با ذائقه‌تان را سفارش دهید و از این شاهکار نهایی لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی‌های این بستنی فروشی دهلی، این است که می‌توانید بستنی های خود را با نیتروژن مایع تهیه کنید تا طعمی دودی به آن ببخشید. اینجا یکی از سالن‌های نادری است که چنین تجربه‌ای را در دهلی ارائه می‌دهد. اما اگر نمی‌خواهید نیتروژن مایع را امتحان کنید، یک منوی جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

آدرس: 9a, Hauz Khas Village, Deer Park, Hauz Khas, Delhi

عکس: gluttonygoddess.wordpress.com

 

جیانیز

Giani's، یک برند بستنی نمادین و نام آشنا در دهلی است. اولین فروشگاه این برند، در سال ۱۹۵۶ افتتاح شد و اکنون این بستنی فروشی دهلی زنجیره‌ای، با بیش از ۵۰ سال فعالیت، طیف متنوع و لذیذی از بیش از ۵۰ نوع بستنی غنی، خامه‌ای و خوش طعم را ارائه می‌دهد. از کولفی فالودا کلاسیک گرفته تا سوربت و جلاتو ایتالیایی، همه چیز را در جیانیز خواهید یافت.

دهلی‌ها، همچنان طرفداران وفادار بستنی‌های کلاسیک این برند هستند. در این میان یک فنجان بستنی موکا، بیش از سایرین محبوبیت دارد. گفتنی است از بین تمام بستنی فروشی‌های این لیست، جیانیز یکی از بهترین‌ها و البته یکی از ارزان ‌ترین‌هاست.

آدرس: Municipal Market, Connaught Circle, Delhi

عکس: justdial.com

 

کولفی کینگز

اگر در گرماگرم تابستان عطش داشتید و به دنبال دسری شیرین و خنک بودید، برای تهیه کلفی، بستنی و فالودا حتما سری به این بستنی فروشی دهلی بزنید. در واقع مجموعه‌ای از محفظه‌های فلزی کولفی (سیب، کیوی، انجیر و ...) در Kings Kulfi، تمامی مخاطبان را شگفت زده می‌کنند. اینجا بهترین کولفی‌های شهر را ارائه می‌دهد که فوق العاده خامه‌ای، خوشمزه و پر از آجیل و میوه هستند. طعم‌های بسیار متنوعی وجود دارند، اگرچه طعم‌های سنتی هندی مانند کیسار پیستا، سیب کاستارد، انبه، بستنی سنتی و همچنین فالودا بیش از سایرین توصیه می‌‌شوند.

آدرس: DLF CyberHub, Gurugram, Delhi

 

مهمترین معابد دهلی هند

عکس: zomato.com

 

جاتره

Jaatre، یکی از نقاط مورد علاقه مردمان محلی و بسیاری از گردشگران تور دهلی است. بستنی‌ها فوق‌العاده بوده و معمولا در پوسته‌های نارگیل سرو می‌شوند. همیشه مجموعه‌ای از طعم‌های هندی و ترکیب‌های منحصر به ‌فردی مانند خرما و کنجد برشته یا سرکه انجیر و بالزامیک را در این بستنی فروشی دهلی خواهید یافت.

این فروشگاه، دارای موقعیت مکانی عالی بوده و تنها چند قدم از نقاشی‌های دیواری هنری و باغ لودی فاصله دارد. در اینجا، یک فضای کوچک برای نشستن وجود دارد و قیمت‌ها نیز بسیار مناسبند.

آدرس: Shop No 1, Metro Station, Near, Sukhdev Vihar, Sarai Jullena Village, Okhla, Delhi

عکس: mistay.in

 

جلاتو وینتو

یک ظرف بستنی شکلاتی فندقی روی پیشخوان سفید در Gelato Vinto، روزانه طرفداران بسیاری را به این بستنی فروشی دهلی می‌کشاند. بدون شک، اینجا بهترین جلاتوهای شهر با طعم‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که همه‌شان عالی هستند. در این میان کاسترد شکلاتی و فراپه شکلاتی، از جذاب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند.

جلاتو وینتو، ۹۶ درصد بدون چربی بوده و با مواد طبیعی مانند انبه محلی، انواع توت‌ها و فندق وارداتی تهیه می‌شود. از آنجایی که بستنی‌ها و حتی نان‌های وافل و قیف بستنی به صورت روزانه و تازه درست می‌شوند، مواد نگهدارنده، طعم‌دهنده مصنوعی یا رنگ بکار گرفته نمی‌شوند. البته قیمت‌ها کمی بالا هستند، اما گزینه‌ها آنقدر غنی و تازه هستند که هر روپیه‌ای که پرداخت می‌کنید ارزشش را دارد. همچنین، می‌توانید جلاتو را به صورت آنلاین سفارش دهید و از خدمات دلیوری بهره مند شوید.

آدرس: Kiosk 260, Second Floor, New Delhi, Delhi

 

جذابیت‌های سفر به دهلی با کودکان

عکس: justdial.com

 

۰۶ فروردین ۱۴۰۳

نظرات کاربران