خرید در ارزان‌ترین مراکز خرید کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش

جزیره زیبای کیش، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در هر فصلی است و جاذبه‌های بی‌نظیر و متنوع آن، مسافران بیشماری را با تور کیش به این منطقه می‌کشاند. علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، غذاهای محلی و دریایی لذیذ، آثار تاریخی و باستانی، می‌توان انبوهی از مراکز خرید و بازارها را در این محدوده یافت.

هر چند که بسیاری از آنها صرفا کالاهایی لوکس و گران قیمت را ارائه می‌دهند، اما گزینه‌هایی نیز وجود دارند که ضمن در نظر گرفتن کیفیت، محصولات و کالاهایی ارزان را در اختیار مسافران و علاقمندان قرار می‌دهند تا از این رهگذر سفری مقرون به صرفه و در عین حال به یاد ماندنی را رقم بزنند. ما در ادامه می‌خواهیم همراه شما، لذت خرید در ارزان‌ترین مراکز خرید کیش را تجربه کنیم. البته اگر همچنان به دنبال سفر با قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارزان‌ترین زمان برای سفر به کیش را نیز مطالعه کنید.

 

بازار زیتون

بازار زیتون کیش یک مرکز خرید بسیار قدیمی در جزیره کیش است که در سال ۱۳۷۶ احداث شد و در حال حاضر اجناس بسیار باکیفیتی اعم از خوراک، پوشاک، سوغات، تنقلات و غیره را با قیمتی ارزان به علاقمندان ارائه می‌دهد. اگر از گشت و گذار در این بازار بزرگ و وسیع که مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر دارد خسته شدید، پیشنهاد می‌کنیم از رستوران و کافی شاپی که در این مرکز خرید است غافل نشوید و دمی به استراحت و خورد و خوراک بپردازید. گفته می‌شود که اینجا از ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری برخوردار است و معماری بسیار قابل توجهی دارد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل حوالی هتل پارسیان

 

بازارعرب‌ها

این بازار سنتی که به بازار صفین نیز شهرت دارد، با معماری به سبک عربی و با مساحتی بالغ بر ۲۳۰۰ متر مربع در منطقه اعراب جزیره کیش و در سال ۱۳۵۰ بنا شد. در این بازار نیز می‌توانید انواع پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، مواد غذایی و سایر مایحتاجتان را با قیمت‌هایی ارزان خریداری کنید و بدین ترتیب هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید. این بازار که ۷۰ فروشگاه را در خود جای داده، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ باز است.

گفتنی است که بازار عرب‌های کیش در نزدیکی اسکله جزیره واقع شده و اگر در آن حوالی مشغول گردش بودید، پیشنهاد می‌کنیم سری هم به این بازار بزنید. اینجا یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مراکز خرید در جزیره کیش به شمار می‌آید.

آدرس: جزیره کیش، شهرک صفین، بازار صفین

 

بازار مریم

فروشندگان این بازار نیز که اجناس بسیار متنوع نظیر کیف و کفش، پوشاک، اغذیه و لوازم آرایشی را به فروش می‌رسانند، در عین حال کیفیت بالا و قیمت‌هایی مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. جالب است بدانید که این محوطه، تنها بازار روباز جزیره کیش به شمار می‌آید و ۵۲ غرفه چوبی را با یک معماری بسیار جذاب به سبک سنتی در خود جای داده است. گفته می‌شود که این مجموعه، از سال ۱۳۶۹ احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

شما می‌توانید همه روزه، از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ به این مرکز خرید مراجعه کنید و یا در کافه رستوران این حوالی از خوردن غذاهای لذیذ جنوبی لذت ببرید. در ضمن باید گفت این محیط بسیار شاد، از نورپردازی‌های جالبی برای جلب نظر مشتریان و علاقمندان برخوردار است.

 

مرکز خرید دامون برای گردشگران تور کیش

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار مریم کیش

 

بازار ونوس

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید کیف و کفش، پوشاک و سوغاتی با قیمت‌هایی مناسب و مقرون به صرفه است زیرا هم تنوع کالاها زیاد است و هم کیفیت حرف اول را می‌زند. البته سایر انواع محصولات و کالاها نظیر لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و تزئینات را نیز می‌توانید در اینجا بیابید، اما کمی محدودیت تنوع در این رابطه وجود دارد.

گفتنی است این مرکز خرید، یکی از قدیمی‌ترین بازارها در کیش محسوب می‌شود و قدمت آن به سال ۱۳۵۷ باز می‌گردد. جالب است بدانید که این فضای دو طبقه، ۳۱۰ غرفه را در خود جای داده و همچنین دارای کافه و رستوران و بانک است. شما می ‌وانید همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ به این مرکز تجاری بیایید و از گشت و گذار در این مکان باشکوه لذت ببرید.

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

 

بازار شهر چین

اگر صرفا قیمت کالاهایی نظیر کیف و کفش، پوشاک و لوازم خانگی برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم سری به این بازار بزنید. ناگفته نماند که کیفیت این اجناس چینی، چندان بالا نیستند. بازار شهر چین، دارای ۲ شعبه در کیش است. یکی از این شعبه‌ها در نزدیکی مرکز خرید مروارید قرار دارد و بدین ترتیب اگر کالای موردنظرتان را در اینجا پیدا نکردید، جای نگرانی نیست زیرا به راحتی به یک مرکز خرید دیگر دسترسی دارید. جالب است بدانید که فروشندگان این بازار افرادی چینی هستند.

 

مراکز خرید بازار پردیس ۱ و ۲ کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار مروارید

 

مرکز خرید مروارید

این بازار زیبا به سبک باستانی هخامنشی، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش به شمار می‌آید و ۸ بازارچه را برای فروش پوشاک، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی در خود جای داده است. این بازارچه‌ها عبارتند از بیستون، آپادانا، پاسارگاد، پرسپولیس، پارس، تیسفون، ایران و آریا.

باید گفت کالاها در اینجا از تنوع بسیار بالا، کیفیت مناسب و قیمت‌هایی ارزان برخوردارند. بعلاوه می‌توانید برای خورد و خوراک و رفع خستگی‌های این گردش، به کافه یا رستوران بازار بروید. این بازار همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰شب پذیرای علاقمندان است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید کیش

 

مرکز خرید پدیده

این مرکز خرید محلی، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در خود جای داده و می‌توانید تمام مایحتاجتان را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه و کیفیتی مناسب از اینجا خریداری کنید. جالب است بدانید علی رغم بزرگی این مجموعه زیبا با معماری باشکوهش، اما زمان ساخت آن تنها ۱۱۰ روز به طول انجامیده است و از مساحتی حدود ۱۱ هزار متر مربع و ۴۶۰ واحد تجاری برخوردار است.

از جاذبه‌های این مکان می‌توان به اجرای موسیقی زنده و برنامه‌های شاد در آخر هفته‌ها، انواع کافه‌ها، رستوران و فودکورت، سالن سینما و فضایی برای بولینگ، پیست اسکی و مینی گلف اشاره کرد.

 

معرفی مرکز خرید رویا مال در تور کیش

آدرس: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان نما، روبروی رستوران پدیده شاندیز

 

مرکز خرید صدف

این مرکز خرید دو طبقه، در مجتمع صدف و در سال ۱۳۸۴ احداث شد و دارای ۶۶ واحد تجاری و مساحتی بالغ بر ۲۹۱۰ متر مربع است. در اینجا می‌توانید از فروشگاه‌های موبایل، قنادی، رستوران، آژانس املاک، میوه و تره بار، آتلیه، دفتر بیمه، آژانس هواپیمایی و سایر خدمات و کالاها بهره‌مند شوید. گفتنی است که محصولات و کالاها همگی اصل بوده و قیمتی مناسب دارند و همین امر، این مرکز خرید را به یکی از محبوبترین‌ها در جزیره زیبای کیش بدل کرده است.

آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف کیش 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰