۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر

جاذبه‌های گردشگری کیش
۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های خلیج فارس در تمامی فصول سال به دلیل در اختیار داشتن امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی درجه یک میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است. جزیره‌ای لوکس با بهترین رستوران‌ها و غذاها. جزیره‌ای با بهترین امکانات و تفریحات آبی و دریایی. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال بهترین و مجلل‌ترین مرکزخریدها برای خرید انواع کالاها و سوغاتی‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۲ مرکزخرید این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- مرکزخرید دامون


یک مرکزخرید عالی در ۳ طبقه که بهترین کیف‌ها، کفش‌ها، لباس‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و زیورآلات را می‌توانید از آن خریداری کنید. مرکز خریدی که ۱۰۰ غرفه برای فروش محصولات دارد و ۱۰ غرفه نیز برای ارائه انواع خدمات نظیر کافه‌ها و رستوران‌ها. مرکزخریدی که طبقه‌ی دوم آن را یک پیست اسکی یخی پوشانده است تا دامون جدای از یک مرکزخرید، یک مرکز تفریحی نیز به حساب آید. در این مرکزخرید همچنین چندین غرفه برای فروش لوازم الکترونیک نظیر گوشی‌های تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت نیز وجود دارند.

 

 

مرکزخرید دامون

 


۲- بازار بزرگ مروارید


یک مرکزخرید شیک که به سبک معماری دوره‌ی هخامنشی طراحی و تزئین شده است. مرکز خریدی که ۸ بازارچه را در دل خود جای داده است و با مراجعه به این بازارچه‌ها می‌توانید بهترین اجناس از لوازم خانگی، تزئینی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و کیف و کفش را خریداری کنید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید

 

 

بازار بزرگ مروارید

 


۳- بازار پردیس ۱


بازاری در ۲ طبقه با بیش از ۲۰۰ غرفه. بازاری که بیشتر بانک‌های مهم کشور در آن شعبه دارند. بازای برای خرید همه‌ نوع محصولات از لوازم خانگی گرفته تا پوشاک و لوازم آرایشی، بهداشتی و تزئینی. بازاری که یک چایخانه‌ی سنتی در دل خود دارد و این چایخانه به مانند کافی شاپش، یکی از غرفه‌های خدماتی معروف آن به حساب می‌آید.

 

 

بازار پردیس ۱

 


۴- بازار پردیس ۲


این بازار نیز به مانند پردیس ۱ است و خواهر آن به حساب می‌آید. بازاری که همه روزه درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و در این حدفاصل از ساعت ۱ ظهر تا ۵ عصر درهایش را به روی مشتریانش می‌بندد.

 

 

بازار پردیس ۲

 


۵- مجتمع مرجان کیش


یک مرکزخرید شیک و مجلل که به واسطه طراحی و نورپردازی زیبایش یکی از معروف‌ترین مجتمع‌های تجاری کیش به حساب می‌آید. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب می‌شود به آن مراجعه کرد و بهترین خریدها را در آن انجام داد. مرکزخریدی که یکی از مهمترین آکواریوم‌های این جزیره را در خود جای داده است. آکواریومی با ۸۰۰ گونه‌ی مختلف از آبزیان زیبا.

 

 

مجتمع مرجان کیش

 


۶- مرکزخرید سارینا ۱


سارینا یک مرکز تجاری و اداری است که با مراجعه به آن می‌توانید در ۱۰ طبقه کاوش کنید و هرآنچه نیاز دارید را پیدا و خریداری کنید. مرکزخریدی مجلل در مساحتی به اندازه ۵ هزار متر مربع که در نزدیکی هتل ارم و داریوش قرار گرفته است. از ویژگی‌های مهم این مرکزخرید دارا بودن یک پارکینگ اختصاصی است که با مراجعه به آن می‌توانید ماشین‌تان را در جایی امن پارک کنید و به خرید بپردازید.

 

 

مرکزخرید سارینا ۱

 


۷- بازار پارس خلیج


یک مرکزخرید نسبتا بزرگ و مناسب که جدای از بهترین پوشاک و لوازم الکترونیک، چندین غرفه‌ی بزرگ اسباب بازی فروشی نیز دارد و با مراجعه به آن می‌توانید بهترین اسباب بازی‌های دارای برند را خریداری کنید.

 

 

بازار پارس خلیج

 


۸- بازار مریم


یک بازار کوچک در فضای باز که در روزهای تابستانی و گرم سال مملو از مسافران و گردشگران است. بازاری زیبا که می‌توانید بخشی از سوغاتی‌های خود از سفر به کیش را از مغازه‌های درون آن خریداری کنید. بازاری که در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است و بیش از ۵۰ غرفه در آن مشغول به فعالیت هستند. درهای این بازار همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

بازار مریم

 


۹- مرکزخرید زیتون


مرکزخریدی در ۲ طبقه و در ۱۰۰ واحد تجاری که انواع خریدها را می‌توانید در آنها انجام بدهید. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و در این میان از ساعت ۱ ظهر تا ۴ بعد از ظهر درهای بیشتر غرفه‌هایش بسته می‌شود. مرکزخریدی که به سبب طراحی و معماری‌اش در جزیره‌ی کیش بسیار معروف شده است.

 

 

مرکزخرید زیتون

 


۱۰- بازار صفین


این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای این جزیره به حساب می‌آید که به بازار عربی نیز معروف است. چرا که معماری آن به سبک عربی نزدیک است. با رفتن به این بازار می‌توانید از ۷۰ غرفه دیدن و خرید کنید.

 

 

بازار صفین

 


۱۱- مرکزخرید پانیذ


مرکزخریدی بزرگ و وسیع که انواع محصولات از لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش و وسایل صوتی و تصویری را می‌توانید از آن خریداری کنید. همچنین در کافی شاپ آن می‌توانید بهترین قهوه‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید و یا اگر گرسنه‌تان بود فست‌فودهای با کیفیت نوش جان کنید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

مرکزخرید پانیذ

 


۱۲- مرکزخرید ونوس


مرکزخریدی در ۲ طبقه با بیش از ۳۰۰ غرفه که همواره پر رفت و آمد است و با خیال راحت می‌توانید اجناس آن را خریداری کنید. چرا که اجناس تقلبی و فیک در آن یافت نمی‌شود. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

مرکزخرید ونوس

۲۹ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران