۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

جاذبه‌های گردشگری کیش
۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها

کیش یکی از زیباترین و لوکس‌ترین جزیره‌های ایران است که به دلیل داشتن سواحل جذاب و زیبا، هتل‌های لوکس، رستوران‌های شیک و همینطور مرکزخریدهای درجه یک یکی از بهترین نقاط ایران برای سفر شمرده می‌شود. جزیره‌ای که بیشتر روزهای سال هوای مطبوعی دارد و اگر نداشته باشد به لطف کولرهای گازی تمامی مکان‌های عمومی و گردشگری‌اش هوای دلپذیری دارند. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال بهترین رستوران‌ها برای نوش جان کردن انواع فست‌فودها هستید همراه ما باشید تا ۸ رستوران ویژه این این جزیره برای نوش جان کردن پیتزاها و برگرهای لذیذ را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- فست فود هشتگ کیش

در سفر به کیش برای نوش جان کردن غذا اگر علاقه‌مند هستید به رستورانی بروید که موسیقی زنده می‌نوازد این رستوران یکی از بهترین‌هاست. رستورانی که ظرفیت ۸۰ نفر را دارد و از قبل نیز می‌توانید در آن میز رزرو کنید. رستورانی که فضای دلنشینی دارد و منوی متنوعی از انواع پیتزاها و برگرها. در این رستوران شما می‌توانید انواع پیتزاهای سبزیجات و گوشتی را سفارش بدهید و در کنار خنک‌ترین نوشیدنی‌ها آنها را نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از حوالی ظهر برای وعده‌ی ناهار باز می‌شود و تا اواخر شب برای صرف شام به روی مهمانانش باز می‌ماند.

 

 گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش 

 فست فود هشتگ کیش


نشانی: بلوار امیرکبیر،روبروی کارتینگ،ساختمان هدیش،غرفه ۲


۲- فست فود بومرنگ

بومرنگ در سراسر کیش به آن معروف است که بهترین پیتزاهای عمرتان را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در منویش هم غذاهایی مخصوص گیاهخواران می‌توانید بیابید و هم غذاهایی مخصوص گوشتخواران. رستورانی که پیتزای مارگاریتای آن شهرتی ویژه دارد و بسیار از سوی مشتریانش سفارش داده می‌شود. در این رستوران همچنین می‌توانید سوخاری‌های خوشمزه‌ای نیز نوش جان کنید. رستورانی که هم در فضای درونی و هم در فضای بیرونی از مهمانانش پذیرایی می‌کند و قیمت غذاهایش متناسب با کیفیت‌شان ارزان است.

 

 فست فود بومرنگ


نشانی: ایوان مروارید، پلاک ۳۳۱


۳- فست فود البیک

اگر اهل مرغ‌های سوخاری هستید و می‌خواهید آنها را هنگامیکه بسیار لذیذ طعم‌دار شده‌اند و اندکی تند نیز هستند نوش جان کنید باید به این رستوران در کیش تشریف ببرید. رستورانی که در کنار بولینگ مریم؛ یکی از مراکز تفریحی معروف کیش واقع شده است و به همین دلیل مشتریانش در شب‌ها بیشتر از روزهاست. رستورانی که در کنار مرغ‌های سوخاری انواع برگرها و پیتزاها را نیز دارد. رستورانی که جدای از جزیره کیش در شهرهای دیگر ایران نظیر مشهد، کیش، تهران، بابلسر و چالوس نیز شعبه دارد.

 

 ۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

فست فود البیک


نشانی: جنب بولینگ مریم،طبقه فوقانی مرکز خرید مریم ۲


۴- فست فود KFC

کی اف سی یکی از معروف‌ترین برندهای رستوران‌های فست فودی در جهان است که در سفر به کیش می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید و غذاهایش را نوش جان کنید. البته شعبه‌ای که در کیش وجود دارد همان رستوران زنجیره‌ای که در بیشتر شهرهای بزرگ دنیا شعبه دارد نیست اما نسبت به آنها چندان هم بی‌ارتباط نیست. چرا که تلاش کرده است دکوری نزدیک به دکور آن داشته باشد و کیفیت غذاهایش نیز در سطح مطلوب باشد. در سفرتان به کیش در هر ساعت، میان ظهر تا شب برای نوش جان کردن انواع وعده‌های غذایی دیرهنگام و زودهنگام ظهرگاهی و شبانگاهی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 فست فود KFC


نشانی: ایوان مروارید پلاک333


۵- فست فود وقت برگر

آنهایی که اهل سیب زمینی سرخ شده و برگرهای لذیذ هستند باید بدانند این فست فود در جزیره کیش بهشتی است برای آنها. فست فودی که در شهرهای مختلف ایران مانند مشهد و گرگان و کرمان شعبه دارد و غذاهایش بسیار لذیذ و پرطرفدار است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پرهیز و یا رژیم غذایی خاصی ندارید و همینطور نگران چاق شدن نیستید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به کیش به این رستوران تشریف ببرید و برگرهای لذیذ این رستوران را به همراه ظرف‌های سیب زمینی با سس‌های قارچ خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 ۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش 

 فست فود وقت برگر


نشانی: جنب هتل پانیذ -ساختمان هدیش


۶- فست فود هایدا کیش

اگر اهل ساندویچ‌های سرد هستید و می‌خواهید آنها را پر سس و چاشنی نوش جان کنید باید بدانید فست فود هایدا یکی از بهترین رستوران‌های کیش برای نوش جان کردن این غذاهاست. در سفرتان با تور کیش اگر عجله‌ای برای بازدید از مکانی داشتید و یا می‌خواستید غذاهایتان را همراه خود داشته باشید این رستوران و غذاهایش می‌تواند بسیار به کمک شما آید. رستورانی که پیک رایگان دارد و غذایتان را در محدوده‌ی مختلف جزیره برایتان ارسال می‌کند.

 

 ۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر 

فست فود هایدا کیش

۲۸ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران