ارزان‌ترین زمان برای سفر به کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
ارزان‌ترین زمان برای سفر به کیش

تور کیش از جمله تورهای لوکس درون کشوری به حساب می‌آید. چرا که قیمت‌های سفر به این جزیره زیبا بالا بوده و مسافران باید بودجه بیشتری را در مقایسه با سایر سفرهای داخلی به آن اختصاص دهند. خوشبختانه سفر به کیش همیشه گران نبوده و با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانید زمان مناسبی را برای رفتن به آن انتخاب کنید. پس اگر به فکر سفر به کیش هستید، اما قیمت‌ها باعث دو دلی شما شده با ما همراه باشید تا ارزان‌ترین زمان برای تجربه سفری فراموش نشدنی به کیش را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

 سفر به کیش بر خلاف انتظار اکثر مردم همیشه گران و هزینه‌بر نیست. بلکه فقط با انتخاب زمان مناسب می‌توانید سفری ارزان به کیش را تجربه کنید. در زیر ارزان‌ترین زمان‌های سفر به این جزیره زیبا را گردآوری کرده‌ایم:

 

سفر در فصل غیر توریستی سال

به نظر شما بهترین فصل برای سفر به کیش کدام است؟ مهم‌ترین و اصلی‌ترین زمان برای داشتن سفری ارزان به کیش انتخاب فصل غیر توریستی است. زیرا در این فصل تمامی قیمت‌ها از تور مسافرتی گرفته تا قیمت اجناس و تفریحات کاهش خواهد یافت. پس اگر در این روزهای سال قیمت‌ها را چک کنید می‌توانید با نصف قیمت روزهای دیگر سال یک سفر به یادماندنی را در کیش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. حال نوبت به این سوال می‌رسد که فصل غیر توریستی برای سفر به جزیره زیبای کیش کدام است؟ جزیره کیش به دلیل قرار گرفتن در جنوب ایران از آب و هوای بسیار گرم و شرجی برخوردار است. بنابراین تابستان‌هایی بسیار گرم و مرطوب و زمستان‌هایی معتدل و مناسب دارد. از این رو در فصل گرم سال کمتر مسافری پیدا می‌شود که تور کیش را برای سفر انتخاب کند. پس تابستان فصلی کم مسافر برای سفر به این جزیره محسوب می‌شود. البته ناگفته نماند که در تمامی هتل‌ها، مغازه‌ها، تاکسی‌ها و ... کولرهای قوی روشن هستند. در نتیجه گرمای هوا در محیط‌های بسته شما را اذیت نخواهد کرد.

سفر در زمان برگزاری فستیوال‌های تخفیف در کیش

اگر تصمیم قطعی خود را برای سفر به جزیره کیش گرفته‌اید، هیچ موقعی بهتر از زمانی که فستیوال‌های تخفیف شروع شده‌اند نیست. سالانه یک بار در اواسط تابستان فستیوال‌هایی برای جذب مسافران بیشتر در کیش برگزار می‌شود. در این فستیوال‌ها حدود ۱ ماه برقرار بوده و مسافران می‌توانند تمامی تفریحات و سرگرمی‌های موجود در این جزیره را با نصف قیمت آن تجربه کنند. از جمله این تفریحات می‌توان به مواردی نظیر غواصی، شرکت در جنگ‌های شادی، پاراسل، کشتی سواری و ... اشاره کرد.

 

نکاتی که قبل از سفر به کیش باید بدانید

سفر در روزهای ارزان هفته

علاوه بر اینکه فصل و ماه انتخابی برای سفر به کیش در بودجه شما موثر خواهد بود انتخاب روز مناسب نیز تا حد زیادی می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد. پس بعد از اینکه تصمیم قطعی خود را برای سفر به کیش گرفتید کمی صبر کنید. چندین روز پیگیر قیمت‌ها باشید؛ متوجه خواهید شد که در برخی از روزهای هفته قیمت پروازها و حتی تورها خیلی پایین‌تری از حالت عادی هستند. بدون درنگ آن روزها را برای سفر انتخاب کنید. به طور معمول تعطیلات آخر هفته به دلیل زیاد بودن تعداد مسافرها کمی گران‌تر از روزهای اواسط هفته خواهد بود. در نتیجه با انتخاب ایام وسط هفته به طور قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

 همچنین در نظر داشته باشید که کیش جزیره چندان بزرگی نیست. در نتیجه ۲ و یا ۳ روز برای گشتن در آن کافی خواهد بود. پس اگر علاقه زیادی به رفتن به کیش دارید می‌توانید تعداد روزهای سفر خود را کم کرده و یک سفر لاکچری و خوبی را برای خود ایجاد کنید.

 

۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

سفر در روزهای غیر تعطیل

تعطیلات رسمی سال بهانه بزرگی است تا مردم از خانه‌هایشان بیرون بروند و یک مسافرت خوبی را برای خود ثبت کنند. اما اگر شما جز افرادی هستید که بودجه محدودی را برای سفر اختصاص داده‌اید ولی دوست دارید به یک مسافرت خوب بروید بهتر است تا در این روزها سفر کردن را بی‌خیال شوید. چرا که قیمت‌های به صورت نجومی بالا خواهد رفت. این قانون در تور کیش نیز صادق است. پس در این روزها به تفریحات خانگی مشغول شوید و بعدا از محل کار خود مرخصی گرفته و به کیش سفر کنید. شما با این کار دو مرتبه سود خواهید کرد. اولا اینکه هزینه سفر خود را تا حد زیادی کاهش داده‌اید. دوما اینکه در روزهای خلوت به کیش سفر کرده‌اید. در نتیجه سفری با کیفیت‌تر و آرامتری خواهید داشت.

 

۷ تفریح بهاری در سفر به جزیره کیش

۲۵ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران

...

عالی