۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۶ هتل ارزان قیمت برای سفر به کیش

کیش جزیره‌ی امن و دیدنی ایران است که باید حداقل برای یک بار هم که شده به آن سفر کنید و خوش بگذرانید. جزیره‌ای که بهترین مرکزخریدهای ایران را در خود جای داده است و با مراجعه به آنها می‌توانید برترین خریدهای عمرتان را انجام بدهید. جزیره‌ای پر از شگفتی که تفریحات آبی در آن بسیار پرطرفدار است. جزیره‌ای با مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز که بهترین غذاهای دریایی را در رستوران‌هایش می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان با تور کیش اگر به فکر اقامت‌های ارزان قیمت هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۶ هتل ارزان اما با امکانات مناسب این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هتل آرا

این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش است که آن را با نام آرام نیز می‌شناسند. هتلی که سرویس ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد و به همین دلیل بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد. هتلی که ۶۰ اتاق دارد و برای استفاده کردن از امکانات اینترنت آن باید به لابی‌اش مراجعه کنید. هتلی که در نزدیکی مرکزخریدهای پردیس ۱ و ۲ قرار دارد و تا ساحل ۲۰ دقیقه فاصله دارد. اقامت در این هتل برای شمایی که قصد خریدهای زیاد دارید می‌توانید گزینه‌ی خوبی باشد.

 

بهترین فصل برای سفری عالی به کیش کدام است؟

هتل آرا

۲- هتل آفتاب شرق

این هتل سه ستاره در منطقه‌ی بومی جزیره واقع شده است و به همین علت می‌تواند اقامتی متفاوت برای مهمانانش رقم بزند. هتلی سه طبقه که در سال ۱۳۸۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتلی که تنها ۴۷ اتاق دارد. هتلی که دسترسی مناسبی به بازار عرب‌های جزیره دارد و از همین رو امکان خرید را برای شما تسهیل می‌کند. این هتل همچنین در نزدیکی شهر زیرزمینی کارریز و کشتی یونانی واقع شده است. بنابراین هر ساعتی از غروب و شب که خواستید می‌توانید به دیدن کشتی یونانی در جزیره تشریف ببرید. کشتی‌ای که سال‌ها پیش در این جزیره به گل نشسته و به نوعی یکی از نمادهای کیش به شمار می‌آید.

هتل آفتاب شرق

۳- گراند هتل

گراند هتل یکی از هتل‌های خوب کیش است که در نزدیی ساحل واقع شده و برخی از اتاق‌هایش چشم‌انداز زیبایی به دریا دارند. هتلی که در نزدیکی بازار ونوس قرار گرفته است و اینترنت پرسرعت در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که اقامت کودک زیر ۵ سال در آن رایگان است و اتاق‌هایش مجهز به یخچال و تلویزیون هستند. استخر و سالن ورزشی این هتل جزو امکانات ویژه‌ی آن به شمار می‌آیند که گردشگران را ترغیب به اقامت می‌کنند. از دیگر امکانات این هتل نزدیکی به بولینگ مریم است که به شما امکان خوشگذرانی می‌دهد.

 

۵ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی کیش

گراند هتل

۴- هتل جام جم

این هتل یکی از هتل‌های ۳ ستاره‌ی خوب در کیش است که سرویس ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد. هتلی که تمامی امکانات لازم برای معلولان را در نظر گرفته است و از این جهت برای آنهایی که معلولیت دارند یک گزینه‌ی بسیار مناسب به شمار می‌آید. هتلی که تنها ۵۱ اتاق دارد و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به مجاورت در کنار امکانات تفریحی کیش اشاره کرد. این هتل در نزدیکی مرکز غواصی و بولینگ قرار دارد. بنابراین با اقامت در آن به راحتی می‌توانید به امکان‌های تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید

 

معرفی چند هتل ۵ ستاره برای اقامت در جزیره‌ی زیبای کیش

هتل جام جم 

۵- هتل ققنوس

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌شود از مرکزخریدها جدایشان کرد، اقامت در این هتل می‌تواند برای شما عالی باشد. چرا که این هتل در نزدیکی دو مرکزخرید مروارید و ونوس قرار گرفته است. هتلی در دو طبقه که تنها ۶۰ اتاق دارد. هتلی شیک که در نزدیکی دریا و ساحل قرار گرفته است و این امر نیز یکی از ویژگی‌های مطرح آن به شمار می‌آید. این هتل یک لابی با ظرفیت ۷۰ نفر دارد و در لابی‌اش اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در رستوران این هتل می‌توانید غذاهای جنوبی لذیذی سفارش بدهید و نوش جان کنید.

هتل ققنوس

۶- هتل لوتوس

نام هتل لوتوس در گذشته لاله بوده است و به دلیل معماری و نمای جذابش بسیار مورد استقبال توریست‌های خارجی قرار دارد. هتلی دو طبقه که مطابق با بناهای دوره‌ی هخامنشی طراحی شده است. هتلی با ۷۲ اتاق که جزو هتل‌های سه ستاره است. این هتل در خود یک باغ جذاب دارد و به همین دلیل به یکی از بهترین نقاط کیش برای اقامت تبدیل شده است. قدم‌زدن در این باغ بسیار خاطره‌انگیز است. اتاق‌های این هتل تهویه‌ی مناسبی دارند و لابی آن ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد که با مراجعه به آن می‌توانید از اینترنت پرسرعت رایگان استفاده کنید.

 

۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر

هتل لوتوس

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران