ایرلاین‌هایی برای سفر به جزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
ایرلاین‌هایی برای سفر به جزیره کیش

کیش، جزیره‌ای آفتابی و محبوب است که سالانه گردشگران زیادی از ایران و دیگر نقاط دنیا به آن جا سفر می کنند. جزیره‌ای مملو از امکانات برای انواع تفریحات آبی و ساحلی که روزهایی شاد را در سفر با تور کیش برای شما و خانواده‌تان می‌سازد. برای رفتن به این جزیره جدا از راه‌های آبی که از بخش‌های جنوبی کشور در نظر گرفته شده، باید از طریق ایرلاین‌های مختلف به آنجا سفر کنید و نکاتی که قبل از سفر به کیش باید بدانید را بررسی کنید. اما کدام ایرلاین‌ها از نقاط ایران به کیش پرواز دارند؟

 

کیش ایر

یکی از واضح‌ترین انتخاب‌ها برای سفر به کیش، ایرلاین کیش ایر است. این شرکت هواپیمایی در خود کیش بنا شده و مسلما محبوبیتش را به خاطر پروازهایی که به این جزیره دارد، به دست آورده است. هواپیماهای این شرکت از نقاط مختلف ایران شما را به کیش می‌رسانند. البته پروازهای کیش ایر مختص به جیزه کیش نبوده و در بین استان‌های مختلف نیز انجام می‌شود.

 

در روزهای کرونایی آسوده به کیش برویم

ماهان ایر

ماهان بزرگ‌ترین یکی از قدیمی‌ترین و البته بزرگ‌ترین شرکت‌هایی هوایی در کشور است و از نقاط مختلف ایران پروازهایی به داخل و خارج از کشور برگزار می‌کند. یکی از مقاصدی که این شرکت هوایی به خوبی پوشش داده، پروازها به جزیره کیش است و شما می‌توانید با پروازهای مطمئن و پرتعداد این شرکت به تور کیش بروید.

ایران ایر

دیگر ایرلاین قدیمی و پرطرفدار در کشورمان، ایران ایر است. شرکتی که تورهای گردشگری از آن زیاد استفاده می‌کنند و با هواپیماهای خوبی که دارد، می‌تواند شروع و پایانی ایده‌آل برای سفرتان در رفت و برگشت به جزیره کیش باشد. ایران ایر در طول هفته از تهران چند پرواز به کیش دارد و شما می‌توانید از استان‌های دیگر نیز با پروازهای این شرکت به کیش سفر کنید.

 

معرفی بهترین کشتی‌های تفریحی کیش

زاگرس ایر

زاگرس ایر در طول هفته چندین پرواز به کیش برگزار می‌کند. شرکتی که با پرسنل کارآزموده توانسته در سال‌های اخیر جایگاهی بسیار خوب برای خود در بین ایرلاین‌های ایرانی باز کند.  زاگرس ایر تقریبا هر روز پروازی را از تهران به مقصد کیش برپا می‌کند که می‌توانید برای سفر به این جزیره از آن بهره ببرید.

وارش

این ایرلاین کار خود را از سال ۱۳۹۶ در مازندران آغاز کرد و از جمله ایرلاین‌های تازه تاسیس در ایران به حساب می‌آید. اما حالا تقریبا هر روز می‌توانید سوار هواپیماهای این شرکت شده و از تهران به کیش سفر کنید. وارش نیز شبیه دیگر ایرلاین‌ها، پروازهایی از استان‌های مختلف به کیش برگزار می‌کند و مسیر پروازی آن به مقصد جزیره، تنها از تهران نخواهد بود. البته در تورها کم‌تر از این پرواز استفاده می‌شود و می‌توان آن را به نوعی پروازی با قیمت متوسط به حساب آورد.

 

توصیه‌هایی برای خرید در جزیره کیش

خرید بلیط یا خرید تور

برای سفر با تور کیش در فصول مختلف سال، همیشه می‌توانید بلیط‌های خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. اما خرید تور، اجاره‌ی هتل یا خانه و رفت و آمد و ...، هزینه‌هایی هستند که هم مدیریتشان سخت است و هم این که به صورت مجزا برایتان گران تمام خواهد شد. با استفاده از تورهای گردشگری مقتدرسیر تابان، شما می‌توانید سفری بسیار ارزان‌تر را به کیش تجربه کرده و از تخفیف‌های مختلف در زمینه‌ی پرواز و هزینه‌ی هتل برخوردار شوید. جدا از این که یک سفر معمولی به کیش می‌تواند به این شکل برایتان بسیار ارزان‌تر باشد، شما می‌توانید از تورهای لحظه آخری کیش یا تورهای دیگر که به صورت مناسبتی برگزار می‌شود نیز استفاده کرده و هم از قیمت بهتری برخوردار شوید و هم در زمان‌های شلوغ بتوانید به راحتی به جزیره کیش سفر کنید.

فرودگاه کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش از مقاصد مختلف داخلی و همچنین مقاصد خارجی، پروازهایی را به خود می‌پذیرد. تقریبا از تمامی پایتخت‌های استان‌ها و شهرهای مهم همچون تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، رشت، ساری و ... به این فرودگاه پرواز وجود دارد که ایرلاین‌های مختلف آن‌ها را به انجام می‌رسانند. البته از چهار ترمینال این فرودگاه تنها یکی از آن‌ها به پروازهای داخلی اختصاص داده شده است.

این فرودگاه امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد و راه‌های مختلف از جمله تاکسی‌های خطی، تاکسی‌های دربستی و مینی بوس برای رفتن به مرکز شهر برایتان در نظر گرفته شده است.

شماره تماس فرودگاه: ۴۴۴۴۳۲۰۰-۰۷۶ و ۴۴۴۴۳۳۰۰-۰۷۶

سایت رسمی فرودگاه: kishairport.ir

۱۵ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران