توصیه‌هایی برای خرید در جزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
توصیه‌هایی برای خرید در جزیره کیش

یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های مسافران تور کیش گشت و گزار در مراکز خرید آن می‌باشد. از این رو مراکز خرید بسیاری در آن ساخته شده است. اما مشکل اصلی که در این خصوص وجود دارد این است که به چه مواردی در این سفر در ارتباط با خرید باید دقت کرد. لذا این بار قصد داریم تا توصیه‌هایی برای خرید در کیش را در اختیار خوانندگان عزیز این مقاله قرار دهیم.

 

توصیه‌هایی در مورد خرید ارزان در کیش

یکی از جنبه‌هایی که باعث شده است تا کیش به یکی از مکان‌های پرطرفدار برای خرید تبدیل شود قیمت ارزان بیشتر اجناس موجود در آن است. برای اینکه ارزان بودن اجناس در مراکز خرید کیش را قربانی سایر جنبه‌های دیگر نکنید به توصیه‌های زیر توجه کنید:

  • قبل از اینکه چیزی را خریداری کنید بهتر است از چند جای دیگر قیمت آن را پرس و جو کنید. چرا که امروزه تعداد مراکز خرید بالا رفته و احتمال پیدا کردن اجناس با قیمت‌های مختلف وجود دارد. همچنین امروزه با زیاد شدن تعداد مراکز خرید در تمامی شهرها تفاوت قیمت‌ها به نسبت کمتر شده است.
  • بیشتر افراد تصور می‌کنند که تمامی اجناس موجود در کیش اورجینال است. اما متاسفانه باید بگوییم که اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید سخت در اشتباهید. چرا که در کیش نیز مثل هر جای دیگر اجناس کپی وجود دارند. به همین دلیل حتما قبل از خرید از اصل بودن آن‌ها اطمینان پیدا کنید. به خصوص وسیله‌های برقی را می‌توانید با نگاه کردن به جزئیات گارانتی و ... بررسی کنید.
  • در مغازه‌های کیش نیز چانه‌زنی را فراموش نکنید. البته اگر وارد مغازه برند خاصی شدید توقع تخفیف نداشته باشید. اما در مغازه‌های دیگر می‌توانید تخفیف‌های خوبی را دریافت کنید.
  • از جمله مراکز خریدی که می‌توانید اجناس با قیمت مناسبی را در آن‌ها پیدا کنید عبارتند از: مرکز خرید پانیذ، مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مروارید و بازار عرب‌ها. البته به غیر از این‌ها مراکز خرید بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که گشتن آن‌ها خالی از لطف نیست.

 

بهترین تفریح‌های کیش برای سالمندان

خرید در کیش

 

توصیه‌هایی در مورد رفتن به مراکز خرید گران و لوکس در کیش

با اینکه اکثر افراد کیش را با داشتن مراکز خرید ارزان قیمت می‌شناسند اما در این میان مراکز خرید گران و لوکس بسیاری نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به این مکان‌ها به توصیه‌های زیر توجه کنند:

  • از جمله مراکز خرید گران و لوکس در کیش عبارتند از: مراکز خرید پردیس ۱، مرکز خرید پردیس ۲ و مرکز خرید دامون. این مراکز خرید عموما شامل مغازه‌هایی با ویترین‌های شیک هستند. همچنین می‌توانید بوتیک‌های برندهای معروف را نیز در این مراکز پیدا کنید.
  • از جمله اصلی‌ترین مزیت مراکز خرید کیش نزدیک‌ بودن آن‌ها به یکدیگر می‌باشد. در نتیجه مسافران می‌توانند بدون صرف وقت زیاد از این مکان‌ها دیدن کنند.

 

گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش

خرید در کیش 

توصیه‌هایی در مورد خرید وسایل صوتی تصویری و لوازم خانگی در کیش

کیش همواره مرکز خرید وسایل صوتی تصویری و لوازم خانگی بوده است. از این رو اگر به یک وسیله برقی احتیاج دارید و تاریخ سفر شما به کیش نزدیک است توصیه می‌کنیم تا کمی دست نگه دارید و خرید خود را در کیش انجام دهید. از جمله این وسیله‌ها می‌توان به مواردی مثل دوربین، تلفن همراه، لوازم برقی خانه و آشپزخانه و ... اشاره کرد. البته حتما در حین خرید حواس خود را جمع کنید و به گارانتی وسیله‌هایی که قصد خرید دارید توجه کنید. همچنین دقت کنید تا نمایندگی جنسی که خریداری می‌کنید در شهر شما نیز وجود داشته باشد. یکی دیگر از توصیه‌هایی که می‌توان کرد این است که اگر کمبود جا دارید به سمت خرید لوازم برقی سنگین نروید. چرا که خرید آن‌ها از شهر خودتان معقول‌تر خواهد بود.

 

معرفی چند هتل ۵ ستاره برای اقامت در جزیره‌ی زیبای کیش

خرید در کیش 

توصیه‌هایی در مورد خرید شکلات و لباس در کیش

از جمله مغازه‌هایی که در مراکز خرید کیش زیاد به چشم می‌خورد شکلات فروشی‌ها و لباس فروشی‌ها می‌باشند. به طوری که امروزه شکلات و قهوه به یکی از سوغاتی‌های محبوب کیش تبدیل شده است. قیمت انواع شکلات‌های خارجی و همچنین لباس در کیش نسبت به سایر شهرهای ایران واقعا کمتر می‌باشد. شما می‌توانید شکلات‌های برندهای معروف را با حداقل قیمت در کیش برای خودتان و یا سوغاتی برای دوستان و آشنایانتان خریداری کنید.

خرید در کیش 

توصیه‌های نهایی در مورد خرید در کیش

از آنجایی که این روزها در تمامی شهرها می‌توان اجناس متفاوت و زیادی را پیدا کرد توصیه می‌کنیم تا تمامی وقت خود را در مراکز خرید کیش نگذرانید. البته این به آن معنا نیست که اصلا به سمت مراکز خرید نروید. بلکه پیشنهاد می‌کنیم خریدهای خود را در حد متعادل و معقول انجام دهید و سایر وقت خود را صرف تفریحات هیجان‌انگیز و آبی کیش بکنید. امیدواریم با انتخاب تور کیش به عنوان مقصد گردشگری خود بتوانید سفری به یاد ماندنی و بدون هیچ عیبی را برای خود رقم بزنید.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران