بهترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی در کیش: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی در کیش: قسمت دوم

کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس و یکی از مکان‌های دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. این جزیره، از زمان هخامنشیان تحت سلطه ایرانیان بوده و دارای طبیعت بی‌نظیر، سواحل ماسه‌ی آرام و آب‌های شفاف و کریستالی دریاست به نحوی که سالانه حدود ۱ میلیون نفر را مشتاق بازدید از آن می‌نمایند. این مسافران مشتاق، بیش از هر چیز به اقامتگاهی امن و راحت احتیاج دارند و کیش از این نظر نیز بسیار غنی است. به خصوص برای آنهایی که همراه خانواده با تور کیش سفر می‌کنند، اقامتی به یادماندنی و مفرح را رقم می‌زند. بیایید در ادامه مقاله قبل، با برخی دیگر از بهترین هتل‌ها برای اقامت خانوادگی در کیش آشنا شویم.

 

ترنج

هتل دریایی ترنج کیش که یک هتل ۵ ستاره است، در شمال غربی جزیره واقع شده و از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر به مکانی زیبا، آرام و دنج در سفر با تور کیش نیاز دارید، حتما این مکان را برای اقامت انتخاب کنید. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و خاص این هتل باعث می‌شود که به مناظر زیبا و فوق العاده از جمله غروب و طلوع آفتاب، نمای کامل دریا، امواج، ساحل، فضاهای سبز و غیره دید داشته باشید.

 

معرفی قلعه وحشت کیش

ساختار این اقامتگاه نیز بسیار خلاقانه است. در اینجا مجموعه‌ای از ویلاها را خواهید دید که روی آب شناورند و از طریق یک اسکله چوبی به یکدیگر متصل شده‌اند. این ویلاها دارای بالکن اختصاصی بوده و در مجموع ۱۰۰ سوئیت با ظرفیت ۲ ، ۴ و ۶ نفر در اینجا ساخته شده‌اند. جالب است بدانید طراحی و ساخت هتل، بر اساس حداقل آسیب به اکوسیستم بوده و با محیط زیست سازگار است.

آدرس: کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک

 

فلامینگو

این هتل ۴ ستاره، با مساحتی بالغ بر ۲۴۰۰۰ متر مربع به زیبایی طراحی شد و در سال ۱۹۹۷ به بهره برداری رسید. این اقامتگاه که در مرکز جزیره واقع شده، بهترین دسترسی‌ها را به مراکز خرید پرطرفدار کیش نظیر مروارید، ونوس، پانیز، زیتون و جاذبه‌های کیش دارد. این هتل در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده که و مسافران اغلب ساعاتی را برای استراحت و سرگرمی و یا تفریحات آبی کیش نظیر جت اسکی، قایق‌های پدالی، قایق‌های کف شیشه‌ای و غواصی می‌گذرانند.

 

۴ نکته مهم برای مسافران تور کیش

گفتنی است ساختمان هتل فلامینگو کیش، دارای ۵ طبقه و ۲۰۲ اتاق با امکانات مدرن است. بعلاوه اینجا از فضای سبز با کلبه و حیات وحش و چشم‌انداز زیبا بهره برده است. در ضمن یکی از محبوب‌ترین بخشهای هتل، رستوران این اقامتگاه است که غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی بین‌المللی را با کیفیتی بی نظیر سرو می‌کند.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

 

مارینا پارک

این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار مورد بهره برداری قرار گرفت. مارینا پارک کیش در زیباترین و سرسبزترین منطقه جزیره، همراه با چشم اندازی غنی از مناظر دریا واقع شده و در عین حال از معماری منحصر به فردی برخوردار است. مسافرانی که این اقامتگاه را برای استراحت انتخاب می‌کنند، دسترسی عالی به سرگرمی‌های جزیره نظیر پارک دلفین‌های کیش، پارک ساحلی مرجان کیش و باغ پرندگان و آکواریوم کیش خواهند داشت.

 

گشتی جذاب در اسکله تفریحی کیش

این هتل دو طبقه، دارای ۱۹۰ اتاق همراه با کلیه امکانات رفاهی بوده و در عین حال از یک ساحل خصوصی ۷۵۰ متری، ترانسفر فرودگاهی، فضای سبز، کافی‌شاپ، رستوران، امکانات اجاره خودرو، دستگاه خودپرداز، پارکینگ اختصاصی، استخر، سونا و جکوزی برخوردار است.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

 

سورینت صدف

و در نهایت به این هتل ۴ ستاره می‌رسیم که که طبق استانداردهای بین‌المللی، در سال ۱۳۸۱ در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل از معماری خاص، تزئینات زیبا و رنگ آمیزی تحسین برانگیزی برخوردار است. گفتنی است این اقامتگاه در نزدیکی هتل‌های دیگر مانند فلامینگو، هلیا و لاله واقع شده و دسترسی راحتی به دریا و اسکله تفریحی و مراکز خریدی نظیر بازار مروارید دارد.

 

راهنمای کامل اجاره ماشین در کیش

هتل سورینت صدف کیش دارای ۲ طبقه و ۵۵ واحد شامل اتاق‌های دو تخته و سوئیت بوده و با امکانات مدرن آماده پذیرایی از میهمانان است. از مهمترین امکانات این اقامتگاه به یادماندنی می‌توان به کافی شاپ، اتاق بیلیارد، استخر و فضای سبز بزرگ اشاره کرد. اما وجه تمایز این هتل با سایر همتایانش، وجود رستوران کوه نور است که بسیار منحصر به فرد بوده و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و بین المللی را در کنار موسیقی زنده و در فضایی زیبا سرو می‌کند.

۰۹ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران