معرفی هتل ویدا برای اقامت در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی هتل ویدا برای اقامت در کیش

وقتی در سواحل مرجانی کیش قدم می‌زنید و گرمی آفتاب به روی پوستتان می‌خورد و مناظر زیبای این جزیره را به چشم می‌بینید، خواهید فهمید که چرا کیش تا این حد در بین گردشگران محبوبیت دارد. اما سفر به این جزیره اگر شامل اقامت در هتلی لوکس و ۵ ستاره باشد، مسلما لذت بیشتری هم خواهد داشت. خوشبختانه در سفر با تور کیش، شما امکان انتخاب‌ در بین‌ هتل‌های متنوع ۵ ستاره را دارید که یکی از بهترین‌هایشان هتل ویدا خواهد بود که در نوشته‌ی امروز قصد معرفی آن را داریم.

 

کوتاه درباره هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش، یکی از مدرن‌ترین هتل‌های ۵ ستاره کیش است که با امکانات عالی و اتاق‌های شیک، اقامتی ایده‌آل را در جزیره برایتان به همراه خواهد داشت. نکات خوب زیادی در مورد این هتل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نزدیک بودن به دریا و مراکز خرید کیش اشاره کرد. هتل دارای اتاق‌های متعدد،  استخر، رستوران و امکانات کامل رفاهی بوده و کاملا در قامت یک هتل ۵ ستاره‌ی عالی عمل می‌کند. با ما همراه باشید تا جزییاتی بیشتری از این هتل را برایتان شرح دهیم.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ویدا کیش

هتل ویدا مجموعا دارای ۱۴۴ اتاق و سوییت است و تنوع خیلی خوبی بین آ‌ن‌ها وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید اتاق‌های ۲ و ۳ نفره را با قیمتی مناسب تهیه کنید و یا اگر به فضای بزرگ‌تر یا یک مکان لوکس‌تر احتیاج دارید، به سراغ سوییت‌های عالی هتل بروید. سوییت رویال اولین انتخاب شماست که شامل فضای باز، مبلمان و ظاهری شیک می‌باشد. سوییت جکوزی دار جدا از ظاهر متفاوت، همانطور که از اسمش پیداست، دارای جکوزی اختصاصی نیز هست. همچنین برای کسانی که به صورت جمعی سفر کرده‌اید، سوییت‌های کینگ که یک اتاق خواب مجزا دارد، پیشنهاد می‌شود.

از نظر امکانات کلی اما همه‌ی انتخاب‌های شما در هتل شامل مواردی همچون سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، مینی بار و ... بوده و شما می‌توانید از اینترنت رایگان و سرویس تلوزیونی IPTV‌ نیز بهره ببرید. همچنین در هر کدام از اتاق‌ها یا سوییت‌های هتل سکونت داشته باشید، می‌توانید صبحانه رایگان میل کنید و از امکانات دیگر هتل مجانی بهره ببرید.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید

رستوران‌های هتل ویدا کیش

رستوران‌های این هتل با بهره وری از امکانات خیلی خوب و همچنین مواد اولیه عالی و منوی متنوع، خود را در سطح یک رستوران درجه یک نشان داده‌اند. در ابتدای روز شما می‌توانید در این رستوران یک صبحانه عالی و مجلل را به رایگان میل کنید و سپس برای ناهار و شام نیز از منوی پر و پیمان آن بهره ببرید. یکی از امتیازات عالی در مورد هتل ویدای کیش، همین وجود یک رستوران عالی و درجه یک در این هتل است.

در کنار این رستوران، شما می‌توانید به سراغ کافی‌شاپ این مجموعه نیز رفته و در آن‌جا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش داده یا این که به سراغ سرویس چای و قلیان بروید. البته این کافی شاپ به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و هر ساعت از روز می‌توانید از آن جا استفاده نمایید.

 

مراکز ورزشی جزیره کیش

استخرها و دیگر امکاناتی که در هتل وجود دارد

از جمله دیگر چیزهای خوب در این هتل، وجود استخرهای با کیفیت و تمیزی است که می‌توانید در آن‌ها به تفریح و آبتنی مشغول شوید. این هتل‌ها به خاطر این که در محیط سرپوشیده واقع شده‌اند، در تمامی طول سال قابل استفاده هستند. البته مجموعه ورزشی هتل تنها شامل استخر نبوده و سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدن سازی، سالن زیبایی، حمام سنتی، اسپا و سالان ماساژ را نیز شامل می‌شود. به غیر از سرویس‌های ماساژ و سالن بدن‌سازی، بقیه امکانات این بخش نیز برای مهمانان رایگان است.

همچنین شما می‌توانید از اتاق بازی کودک، آتلیه عکاسی، سالن آرایش و خیلی دیگر از بخش‌های هتل نیز استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات مهم هتل، سالن همایش بزرگ و شیک آن است که برای برگزاری انواع نشست‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این مهم برای آن‌ها که سفرهای کاری یا گروهی به کیش دارند مناسب بوده و می‌تواند از آن استفاده کنند. در نهایت اگر نیاز بود، سرویس اجاره‌ی ماشین نیز در هتل وجود دارد و می‌توانید از انواع ماشین‌ها برای رفت و آمد شخصی در جزیره استفاده نمایید.

 

هتل سورینت مریم کیش

موقعیت هتل ویدا کیش

در آخر باید اشاره کرد که همانطور که گفتیم، هتل ویدا به ساحل کیش نزدیک بوده و شما پای پیاده می‌توانید به یکی از سواحل عالی خلیج فارس برسید. همچنین مراکز خرید همچون مرکز خرید زیتون بروید.

۱۴ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران