معرفی هتل ۵ ستاره کوروش در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی هتل ۵ ستاره کوروش در کیش

همیشه در مورد کیش گفته‌ایم که این جزیره، از معدود مقاصد گردشگری داخلی است که تنوع بالایی از هتل‌ها را داشته و در آن‌جا می‌توانید، از میان چندین هتل ۵ ستاره‌ی بسیار جذاب یکی را برای سفری مجلل با تور کیش به کرانه‌ی خلیج فارس انتخاب کنید. قبلا چندین مورد از هتل‌های ۵ ستاره کیش از جمله هتل میراژ کیش، هتل پانوراما در کیش، هتل پارمیس کیش و ... را به شما معرفی کرده‌ایم و این بار به سراغ هتل کوروش رفته‌ایم تا جزییات این اقامتگاه بزرگ و زیبا را برای شما شرح دهیم.

 

 درباره هتل ۵ ستاره کوروش کیش

هتل کوروش در سال ۱۳۹۷ در کیش افتتاح شده و از جمله هتل‌های تازه تاسیس جزیره به حساب می‌آید. یک هتل لوکس و زیبا که بنایی ۱۶ طبقه دارد و نمای آن با چراغ‌های LED پرتعداد، شب‌ها نمایی فوق‌العاده زیبا به خود می‌گیرد. این هتل اگر چه اتاق‌هایی رو به دریا ندارد، اما امتیازات زیادی دارد که می‌توان به خاطر آن‌ها، هتل ۵ ستاره کوروش را برای اقامت در سفر با تور کیش انتخاب کرد.

این هتل مجموعا ۱۹۸ اتاق و سوییت دارد و در ساخت آن استانداردهای زیست محیطی به بهترین شکل رعایت شده و بخشی از انرژی مصرفی آن نیز از طریق پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود که خود امتیازی بزرگ برای این محل به حساب می‌آید. امکانات زیادی برای هتل کوروش در نظر گرفته شده که از مجموعه ورزشی و استخر تا آتلیه عکاسی، اجاره‌ی ماشین، پارکینگ، فروشگاه و ... را شامل شده و اگر بخواهید می‌توانید در رستوران و کافی‌شاپ آن‌جا نیز چیزی برای خوردن سفارش دهید.

 

اقامتی جذاب در هتل‌های ساحلی کیش

اتاق‌ها و سوییت‌ها

همانطور که گفتیم، مجموع اقامتگاه‌های هتل کوروش ۱۹۸ مورد است و امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلوزیون LCD، مینی‌بار، یخچال و ... به صورت مشترک در تمامی آن‌ها در نظر گرفته شده است. این اقامتگاه‌ها مجموعا در سه دسته می‌گنجند که هر کدام شامل اتاق‌های رو به دریا و رو به شهر هستند. البته در این‌جا اتاق‌های رو به دریا تنها جهت آن‌ها را مشخص کرده و شما با اقامت در هیچ کدام این اتاق‌ها یا سوییت‌ها، منظره‌ی دریا را پیش روی خود نخواهید دید.

اتاق‌های دو تخته و سه تخته و سوییت‌های یک خوابه، انتخاب‌های شما در هتل کوروش هستند. متاسفانه اینترنت در نظر گرفته شده در هتل رایگان نیست و شما باید برای استفاده از آن، مبلغی را پرداخت کنید.

امکانات کلی هتل

یکی از اولین چیزهایی که در زمان ورود به هتل چشم شما را به خود معطوف خواهد کرد، فضای سبز دلنشین و زیبایی است که برای این هتل در نظر گرفته شده و شما هم می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید.

در زمینه‌ی بخش‌های تفریحی و ورزشی، هتل دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است که هر دو فضایی نسبتا محدود دارند و خیلی بزرگ نیستند. استفاده از سالن ورزشی، سونا، جکوزی و ...، همگی رایگان خواهد بود و افراد خارج از هتل نیز اجازه‌ی استفاده از این امکانات را ندارند.

همچنین شما می‌توانید از امکاناتی نظیر خشکشویی، بخش امانات و پارکینگ نیز استفاده کنید که البته پارکینگ مجموعه تنها گنجایش تا ۱۰ ماشین را دارد.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای محلی کیش

کافه و رستوران

صبحانه‌ی کامل و بسیار عالی، چیزی است که در همه‌ی نظراتی که درباره این هتل می‌خوانید وجود دارد. هتل دارای چندین رستوران است که در آن‌ها می‌توانید غذاهای خارجی و داخلی متنوع با کیفیتی عالی را میل کنید. در واقع یکی از نقاط قوط چشمگیر هتل ۵ ستاره کوروش، همین رستوران‌های عالی آن‌جاست. همچنین کافی شاپ مجموعه نیز با فضایی دنج و عالی، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرهای مختلف و خوشمزه و حتی چند نوع فست فود را نیز برای شما سرو خواهد کرد.

جاذبه‌های گردشگری کیش از هتل کوروش چقدر فاصله دارند؟

اگر اهل خرید باشید، اقامت در هتل کوروش شما را به مراکز خرید مهمی همچون بازار پردیس ۱ و ۲ کیش نزدیک نگه خواهد داشت. این دو بازار جذاب جزیره در فاصله‌ی بسیار کمی از هتل واقع شده‌اند و چند مرکز خرید دیگر نیز در فاصله‌ی نه چندان دوری از هتل هستند. اما مراکز گردشگری آنقدرها هم به هتل نزدیک نیستند. برای مثال شهر زیرزمینی کاریز کیش حدود ۷ کیلومتر، شهر باستانی حریره در کیش بیش از ۷ کیلومتر و کشتی یونانی کیش نزدیک به ۱۵ کیلومتر از هتل دور هستند. اما اسکله تفریحی کیش یا پلاژ بانوان در فاصله‌ی دو کیلومتری واقع شده و دسترسی به دریا نیز از محل هتل ساده خواهد بود.

 

۳ مجموعه تفریحی در سفر به کیش

۲۳ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران