هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کیش

تعداد هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش از تعداد انگشتان هر دو دست نیز بیشتر است. هتل‌هایی با امکانات خیلی عالی و ظاهری شیک و لوکس که اقامتی فوق‌العاده را در سفر با تور کیش به این مقصد محبوب در جنوب کشور برایتان فراهم خواهند آورد. فارغ از امکانتی که هر کدام از این هتل‌ها برایتان به همراه خواهند داشت و ما نیز به صورت گذرا به هر کدامشان اشاره خواهیم داشت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها قیمت این اقامتگاه‌هاست که در این نوشته قصد داریم، بیشتر به این نکته اشاره داشته باشیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا قیمت هتل‌های ۵ ستاره کیش را با هم بررسی کنیم.

نکته: این قیمت‌ها برای تاریخ دی ماه سال ۱۴۰۰ است و تخفیف‌های معمول هتل‌ها برای رزرو آنلاین نیز در آن‌ها لحاظ شده است.

 

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از بهترین اقامتگاه‌های لوکس و ۵ ستاره این جزیره زیبا است که با بنایی خاص و مدرن در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است. این بنا ۷ طبقه داشته و مجموعا ۱۶۸ اقامتگاه برای این محل در نظر گرفته شده که شامل اتاق‌های دو نفره تا سوییت‌های بزرگ و زیبا می‌شود. این هتل در نزدیکی مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش واقع شده و بخش‌های تفریحی جزیره نیز به راحتی در دسترس شما خواهد بود.

 

بهترین زمان برای سفری رویایی به کیش

هتل پارمیس کیش یک مجموعه آبی، رستورانی بزرگ، اتاق‌های مدرن با امکانات رفاعی بسیار خوب، اینترنت رایگان پر سرعت، تلوزیون‌های بزرگ و ... را برای مشتریان خود ارائه می‌کند. قیمت اتاق‌های این هتل از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود. اتاق‌های سه تخته این هتل از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومن هستند و سوییت‌های این مجموعه نیز با قیمت بالای ۴ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند. البته این قیمت‌ها با تخفیف‌های روز است و قیمت مصوب آن‌ها بسیار بالاتر است.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره‌ی کیش است که بنایی نا متعارف و مدرن دارد. بنای این هتل از دو سازه‌ی مجزا ساخته شده که به وسیله‌ی یک طبقه فوقانی به هم متصل شده‌اند و مجموعا ۱۲۸ اقامتگاه را برای مشتریان خود به همراه دارند. این مجموعه دارای امکانات رفاهی خیلی خوب و فضایی داخلی شیک بوده و به پارک بزرگ و همچنین ساحل و بازار مروارید کیش نزدیک است و همچنین کارتینگ کیش نیز از آن‌جا فاصله‌‌ی چندانی ندارد.

 

چگونه سفری ارزان به کیش داشته باشیم؟

اتاق‌های دو نفره و سه نفره این هتل از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان آغاز می‌شود که اگر اتاق‌هایی با همین ظرفیت را به صورت VIP بخواهید، باید مبلغ ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برایشان پرداخت کنید. سوییت‌های هتل نیز ۵ میلیون تومان به بالا قیمت دارند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان از هتل‌های معروف کیش بوده که در ۳ طبقه و ۱۳۰ اتاق و سوییت بنا شده و امکانات رفاهی کاملی دارد. از نظر موقعیت مکانی هتل شایگان کیش واقعا جای خوبی از جزیره واقع شده و بسیاری از مراکز تفریحی همچون اسکله تفریحی کیش، پارک مرجان‌ها، پارک دلفین‌های کیش و ... نزدیک است.

این هتل دارای فضایی بسیار خوب و پرسنل کاربلد بوده و دارای رستوران بزرگ، سالن اجتماعات و سالن جلسات نیز هست. اتاق‌های دو نفره این هتل از ۱ میلیون و ۲۷۰ هزار تومن قیمت دارند و اتاق‌ها سه نفره از ۱ میلیون و ۳۷۰ هزار تومن قیمت گذاری شده‌اند. چند نوع سوییت مختلف نیز در هتل شایگان در نظر گرفته شده که برایتان بین ۳ تا ۵ و نیم میلیون تومان هزینه در پی خواهند داشت.

 

آشنایی با تفریحات لاکچری کیش

هتل ترنج

هتل ترنج کیش را باید یکی از خاص‌ترین هتل‌های جزیره به حساب آورد که در آب‌های جزیره‌ی کیش واقع شده و با ویلاهایی که روی آب قرار گرفته‌اند، آدم را به یاد ریزورت‌های مالدیو می‌اندازند. این هتل به صورت اصولی و با حفظ استانداردهای محیط زیستی ساخته شده و هیچ گونه مشکلی برای دنیای زیر آب کیش به وجود نمی‌آورد.

اما برای اقامت در ویلاهای این هتل خاص، چقدر باید پرداخت کنید؟ قیمت واحد‌های این هتل از ۶ میلیون تومان برای اتاق‌های دو نفره آغاز می‌شود و سوییت‌ها نیز قیمتی بین ۶ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان خواهند داشت. همچنین سوییت چهار نفره امپریال مجموعه ترنج نیز با ۱۲ میلیون و نیم قیمت، گران‌ترین انتخاب شما در این محل است.

هتل مارینا پارک کیش

مارینا پارک مجموعه‌ای بسیار بزرگ بوده که ساحل اختصاصی آن ۷۵۰ متر طول دارد. بنای اصلی هتل به شکلی زیبا طراحی شده که در تصاویر هوایی، جلوه‌ای جذاب به این منطقه داده است. کار ساخت هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ به اتمام رسید و مجموع مساحت آن به ۱۰ هکتار می‌رسد.

این هتل دارای ۱۸۶ اتاق و سوییت بوده، فضای سبزی بزرگ دارد، می‌توانید از استخر اختصاصی مجموعه برای آبتنی استفاده کنید و یا در رستوران خیلی خوب و شیک آن‌جا غذایی برای خود سفارش دهید. واحدهای اقامتی این هتل متنوع هستند و قیمت اتاق‌های دو نفره آن از ۳ و نیم میلیون و سوییت‌های یک خوابه از ۵ میلیون تومان آغاز می‌شود. سوییت‌ رویال که ظرفیت ۶ نفره دارد، بزرگ‌ترین و گران‌ترین انتخاب شما در مارینا پارک کیش خواهد بود که برای آن باید حدود ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنید.

 

معرفی ۱۱ رستوران لوکس در کیش

هتل داریوش کیش

کم‌تر کسی است که اهل سفر با تور کیش باشد و این هتل لاکچری و زیبای جزیره را نشناسد. هتل ۵ ستاره داریوش کیش از معروف‌ترین هتل‌های کشور است که معماری آن تا جای ممکن نزدیک به معماری دوران باستان ایران بوده و از المان‌های دوران هخامنشی در بنا و مخصوصا ورودی استفاده شده است.

این هتل در فضای داخلی نیز زیبا و شیک بوده و از نظر امکانات رفاهی نیز کامل است. همچنین رستورانی بزرگ با ظرفیت ۲۸۰ نفر داشته، بعضی از اتاق‌ها و سوییت‌هایش نمای دریا را پیش رو دارند و یک استخر نسبتا بزرگ نیز برایش در نظر گرفته شده است. البته این هتل لوکس از نظر قیمتی نیز هزینه‌ی بالایی برایتان خواهد داشت و قیمت اتاق‌های دو نفره آن از ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود. اتاق‌های دو نفره رو به دریا و دو نفره لوکس رو به دریای آن نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان قیمت دارند. قیمت سوییت‌ها نیز از ۵ میلیون تومان آغاز شده و تا ۱۰ و نیم میلیون تومان پیش می‌رود.

هتل شایان کیش

این هتل بزرگ کار خود را در سال ۱۳۵۴ آغاز کرده است اما بعدها یک نوسازی اساسی روی آن صورت گرفت. هتل شایان در کیش دارای زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع شده و بنایی ۴ طبقه دارد که ۱۹۱ واحد اقامتی را در خود میزبانی می‌کند. این هتل با فضای زیبا و مدرن خود و چشم‌انداز اسکله و دریا، یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان هتل‌های ۵ ستاره کیش است.

 

فلای بورد تجربه‌ای لوکس در کیش

قیمت اتاق‌های دو نفره این هتل بدون تخفیف از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود که دارای یک بالکن بزرگ رو به دریا بوده که واقعا برای اقامت در کیش ایده‌آل است. یک سری سوییت‌های ساحلی نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید با قیمت ۲ میلیون تومان آن را اجاره کنید. باقی سوییت‌های دوبلکس و رویال قیمتی بین ۴ میلیون تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارند.

هتل ویدا کیش

این هتل ۱۰ طبقه بسیار شیک و مجلل، دارای ۱۴۴ واحد اقامتی بوده و فضای داخلی آن به شکل فوق‌العاده زیبایی طراحی شده است و کاملا آن حس بودن در یک هتل لاکچری را می‌دهد. این هتل فاصله‌ی بسیار کمی با ساحل دریا دارد و از آن‌جا به راحتی به بسیاری از مراکز خرید و بازارهای کیش دسترسی خواهید داشت.

این مجموعه دارای استخر و یک رستوران بسیار خوب است و یک کافه که تراسی بزرگ داشته که از آن‌جا می‌توانید نمایی بسیار زیبا از جزیره‌ی کیش را تماشا کنید. همچنین می‌توانید از کافه‌ی محبوب ویدا نیز در این محل استفاده کنید و در آن‌جا برای خود یک نوشیدنی گرم سفارش دهید. قیمت اتاق‌های این هتل نزدیک به هم بوده و بین ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

 

آب و هوای کیش در فصل‌های مختلف

هتل میراژ کیش

یکی دیگر از هتل‌های معروف کیش که بنایی زیبا و ۸ طبقه دارد و در بلوار دریا واقع شده است. این مکان از مجلل‌ترین هتل‌های کیش به حساب می‌آید و در مجموع ۱۷۸ اتاق و سوییت را در خود میزبانی می‌کند. خیلی از واحدهای اقامتی این هتل نمای دریا را پیش رو داشته و از طرفی می‌توانند به مراکز خریدی همچون مریم یا ونوس مراجعه کنند.

واحدهای اقامتی در هتل میراژ کیش دارای تنوع نسبتا بالایی است که به خاطر نمای دریا یا باغ بوده و همین باعث می‌شود قیمت اتاق‌ها با هم فرق کند. اما در مجموع اتاق‌ها بین ۲ تا ۳ میلیون تومان قیمت داشته و سوییت‌ها نیز از ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان برایتان هزینه در پی خواهند داشت.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش نیز از جاهای بسیار شیک و از جمله هتل‌های تازه‌کار جزیره بوده و در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسیده است. ساختمان نوساز هتل ۱۵ طبقه دارد و در مجموع ۲۶۷ اتاق و سوییت در آن‌جا مهیا شده است. هتل در بلوار رودکی واقع شده و به مراکز خریدی همچون زیتون یا سارینا دو نزدیک است و ساحل نیز فاصله‌ی بسیار کمی تا هتل دارد.

اتاق‌های دو نفره هتل از ۲ میلیون تومان قیمت دارند و اتاق‌های سه نفره نیز ۲ میلیون و ۸۰۰ تومان هستند. اتاق‌های کانکت چهار نفره نیز ۴ میلیون تومان و اتاق‌های کانکت چهار نفره لوکس نیز ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خواهند بود.

 

گشت و گذار در بازار چینی کیش

۰۶ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران