معرفی هتل ۵ ستاره شایان کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
معرفی هتل ۵ ستاره شایان کیش

تور کیش یکی از مفرح‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است و به همین دلیل جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی، هر سال این مکان را برای تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. جزیره‌ای با زیبایی‌های منحصر به فرد و البته اقامتگاه‌هایی که در کل ایران معروف هستند. هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره متعددی در کیش هستند که انتخاب را برای هر مسافری سخت می‌کنند، به همین دلیل است که ما در مقتدرسیر تابان، سعی داشته‌ایم تا هتل‌های مختلف را با جزییات به شما معرفی کنیم و این بار نوبت به هتل ۵ ستاره شایان کیش رسیده است.

 

کوتاه درباره هتل ۵ ستاره شایان کیش

هتل شایان از جمله هتل‌های قدیمی جزیره محسوب می‌شود که در سال ۱۳۵۴ در زمینی به سماحت ۵۵ هزار متر مربع ساخته شد، اما بعدها در سال ۱۳۸۸ به یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های پارس بدل شد و در طی این سال‌ها نیز بارها نوسازی و به روزرسانی را به خود دیده است.

این هتل در یکی از بهترین جاهای ممکن برای اقامت در کیش قرار گرفته است. جایی که به بسیاری از جاذبه‌ها و مراکز خرید و تفریحی نزدیک بوده و درست روبروی آن بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش قرار دارد و این یکی از بزرگ‌ترین امتیازاتی که این هتل شیک و مجلل داراست. خدمات دهی بسیار خوب، امکانات عالی، چشم انداز خلیج فارس و انتخاب‌های متنوع برای اقامت در این هتل، همگی نوید یک هتل بسیار خوب را به شما می‌دهد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره میراژ در کیش

اتاق‌ها

اقامتگاه‌هایی که در این هتل تعبیه شده‌اند، ترکیبی از ویژگی‌های بسیار خوب و البته ضعف‌های جزیی است. طرحی داخلی اتاق‌های بسیار خوب است و بعضی واحدها منظره‌ی زیبای دریا را پیش رو دارند که باعث می‌شود اقامت در این هتل بسیار لذت‌بخش‌تر شود. انتخاب‌های شما در این هتل شامل اتاق‌ها معمولی و لوکس دو تخته، اتاق‌ها سه تخته، چهارتخته، ویلا ساحلی دو خوا، رویال سوییت و سوییت ساحلی می‌شود.

اتاق‌ها مساحتی بالغ بر ۳۰ تا ۳۶ متر دارند و در آن‌ها جدا از تخت‌های یک یا دو نفره، مبلمان، میز، تلوزیون و یخچال تعبیه شده، اینترنت رایگان بی‌سیم نیز در اختیارتان قرار داده می‌شود. اتاق‌ها همگی دارای یک تراس اختصاصی بوده و بعضی منظره‌ی دریا دارند و بعضی دیگر منظره‌ی باغِ زیبای هتل را برای شما به تصویر می‌کشند.

دیگر انتخاب‌های شما شامل ویلا ساحلی دو خوابه، سوییت ساحلی و رویال سوییت است. رویال سوییت‌ها واحد‌های ۶۰ تا ۱۸۰ متری هستند که به صورت یک  تا شش خوابه تهیه دیده شده و همگی رو به باغ هستند. اما ویلا و سوییت ساحلی با فضایی زیبا رو به دریا ساخته شده و تا لابی هتل فاصله‌ی نسبتا کمی دارد. با توجه به این که ویلاها و سویییت‌های ساحلی از خود ساختمان اصلی کمی جدا افتاده، ساکت‌تر و دنج‌تر هستند. از ایرادات کلی اتاق‌ها و سوییت‌ها می‌توان به چند نکته کوچک اشاره کرد. برای مثال متریال بهره گرفته شده برای تخت‌ها و بعضی مبلمان‌ها، در حد و اندازه‌ی یک هتل ۵ ستاره نیست و همچنین نباید انتظار تجمل آنچنانی را داشته باشید. نکته دیگر این که در اتاق‌ها خبری از چای‌ساز و قهوه ساز نیست اما این گزینه در سوییت‌ها و ویلاها قرار داده شده است. خدمات دهی عالی و برخورد حرفه‌ای نیز از جمله امتیازات بزرگ هتل محسوب می‌شود.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش

دیگر بخش‌های هتل

در همان بدو ورود به هتل، فضای سبز زیبای آن را مشاهده خواهید کرد که به شکلی جذاب طراحی شده است. این مکان یک استخر بزرگ نیز دارد که در حال حاضر در حال بازسازی بوده و هنوز مشخص نیست چه زمانی دوباره برای استفاده‌ی گردشگران آماده می‌شود. البته یک سالن بیلیارد و بازی‌های میزی نیز برای مشتریان هتل وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

اما در بخش پذیرایی، هتل شایان دارای دو رستوران، یک سفره خانه و کافی‌شاپ بوده که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. سفره خانه سنتی در کنار یک آبنمای زیبا و در محیط روباز بنا شده و جایی عالی برای صرف غذا و نوشیدنی در شب‌های سفر به کیش محسوب می‌شود. دو رستوران هتل شایان نیز شمبلیر و لوشاتو نام دارد که شمبلیر رستوران اصلی هتل محسوب شده و صبحانه به صورت بوفه باز در آن سرو می‌شود. کافی‌شاپ مجموعه نیز با ظرفیت ۴۰ نفر در سالن و ۴۰ نفر در تراس، به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و شب‌ها نیز اجرای زنده پیانو در آن برگزار خواهد شد.

در نهایت یک سالن آمفی تئاتر و اتاق جلسات نیز در هتل تعبیه شده که برای استفاده از آن جدا از پرداخت مبلغ اضافی، باید از قبل هماهنگی کنید.

 

اقامت در هتل ۵ ستاره پانوراما کیش

۰۵ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران