بهترین تفریح‌های کیش برای سالمندان

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین تفریح‌های کیش برای سالمندان

جزیره کیش با گرفتن نام زیباترین جزیره ایران به یکی از مکان‌های گردشگری تبدیل شده است. تور کیش همواره گزینه‌ای برای سفر در بین ایرانیان بوده است. به همین دلیل تفریحات متنوع و گوناگون زیادی در آن برای رفاه و گذراندن اوقات بیکاری تعبیه شده است. اگر مایل هستید که به صورت دسته‌جمعی با خانواده به این جزیره سفر کنید ولی نگران سرگرمی کودکان و افراد مسن هستید باید بگوییم که هیچ جای نگرانی نیست. چرا که با یک برنامه‌ریزی ساده و اصولی می‌توانید رضایت کودکان و سالمندان را در طول سفر جلب کنید. زیرا سفر با تور کیش یک فرصت عالی برای تمامی سنین می‌باشد. در این جزیره تفریحات مناسب با تمامی سلیقه‌ها و تمامی گروه‌های سنی یافت می‌شود. پس نگرانی را کنار بگذارید کوله بار سفر خود را آماده کنید و همراه ما باشید تا شما را با تفریحاتی که سالمندان می‌توانند در کیش از آن‌ها لذت ببرند آشنا کنیم.

 

لیست تفریحات مناسب سالمندان در کیش

 

  • ماساژ درمانی

اگر قصد دارید تا به همراه مادربزرگ و پدربزرگ خود به این جزیره زیبا سفر کنید توصیه می‌کنیم از خدمات ماساژ درمانی که در کیش ارائه می‌شود استفاده کنید. یک ماساژ خوب و حرفه‌ای می‌تواند حال آنها را تا چند روز خوب کند. همچنین آن‌ها می‌توانند انرژی لازم را از این ماساژ برای تفریحات بعدی به دست آورند و شما را همراهی کنند. البته ناگفته نماند که شماها نیز می‌توانید از خدمات ماساژ در کیش استفاده کنید و این فقط محدود به سالمندان نمی‌باشد. از جمله مکان‌هایی که در آن‌ها خدمات مربوط به ماساژ به صورت حرفه‌ای ارائه می‌شود عبارتند از: سواحل، پارک‌های آبی، مراکز ماساژ.

 

 گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش

 کیش

 

  • قایق‌سواری

اگر افراد سالخورده‌ای که همراه شما به کیش آمده‌اند مشکلی با سوار شدن به قایق نداشته باشند قایق‌سواری ایده بسیار جالبی برایتان خواهد بود. شما می‌توانید قایقی کرایه کنید و خود را به دل دریای نیلگون و زیبای خلیج فارس بزنید. این تفریح می‌تواند برای تمامی افراد با تمامی سنین مناسب باشد.

 

 کیش

 

  • کرایه ماشین

یکی از جذابیت‌هایی که جزیره کیش برای مسافران ایرانی دارد امکان کرایه ماشین‌های لوکس و گرانقیمت است. شما می‌توانید با به همراه داشتن گواهی‌نامه ماشینی را اجاره کنید و به صورت خانوادگی از تمامی جاهای دیدنی کیش لذت ببرید. با این کار هم خود شما سفری راحت و لوکس خواهید داشت و هم افراد مسنی که به همراه شما هستند می‌توانند در رفاه کامل دور جزیره را بگردند و از جاذبه‌های گردشگری کیش لذت ببرند.

 

 معرفی دیدنی‌های جذاب و تاریخی کیش

 کیش

 

  • باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش با داشتن گونه‌های مختلفی از پرندگان یک مکان ایده‌آل برای تمامی افراد مخصوصا سالخورده‌ها و کودکان است.

 

 کیش

 

  • کشتی آکواریوم

رفتن به کشتی آکواریوم کیش به همراه افراد سالخورده یکی از مناسبترین تفریحات می‌تواند باشد. چرا که بدون اینکه نیازی به پیاده‌روی داشته باشید می‌توانید زندگی زیر دریایی را با نشستن بر روی صندلی‌ها از نزدیک مشاهده کنید.

 

 یک روز خاطره‌انگیز در پارس سافاری کیش 

 کیش

 

  • کشتی یونانی

یکی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی که در جزیره کیش وجود دارد کشتی یونانی می‌باشد. افراد سالخورده می‌توانند با اتومبیل تا مقابل این کشتی تاریخی بروند و از آن دیدن کنند. البته پیشنهاد ما به شما این است که حتما در ساعت‌های نزدیک به غروب آفتاب به سمت کشتی یونانی بروید تا بتوانید در کنار آن لحظه غروب خورشید از سمت دریا را نیز مشاهده کنید و عکس‌های هنری بسیار زیبایی بگیرید. با این کار می‌توانید این لحظات خوب را برای خود و خانواده‌تان ثبت کنید.

 

 کیش

 

  • آفتابگیری در سواحل اختصاصی

یکی دیگر از کارهای مفیدی که می‌توانید در کنار افراد سالخورده انجام دهید رفتن به ساحل‌های اختصاصی در جزیره کیش است. با این کار شما می‌توانید از نهایت زمان خود در طول سفر استفاده کنید. دراز کشیدن بر روی شن‌های مرواریدی و داغ در کنار ساحل و زیر آفتاب قطعا برای سلامتی این افراد و حتی شما مفید خواهد بود. در حین آفتابگیری این افراد، شما می‌توانید به شنا و آبتنی مشغول شوید.

 

 ۵ مرکز ماساژ و مراقبت از سلامتی کیش 

 کیش

 

  • رستوران گردی

کیش دارای رستوران‌ها و کافه‌های بسیار شیکی می‌باشد که می‌توانید در آن انواع غذاهای ایرانی و دریایی را میل کنید. رفتن از هتل به رستوران دشواری خاصی ندارد. پس رستوران دلخواهتان را انتخاب کنید و با کرایه تاکسی از جلو هتل خود را به آن برسانید. خوردن یک وعده غذایی بسیار خوشمزه در فضایی شاد می‌تواند لحظات خوشی را برای شما و خانواده شما رقم بزند.

 

 ۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر

کیش

۱۳ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران