بهترین فصل برای سفری عالی به کیش کدام است؟

جاذبه‌های گردشگری کیش
بهترین فصل برای سفری عالی به کیش کدام است؟

کیش یکی از پرطرفدارترین جزیره‌های ایران است که نه تنها گردشرانی از داخل کشور دارد بلکه تعداد زیادی از توریست‌های خارجی را نیز به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای جذاب که امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی آن جزو بهترین‌ها در ایران هستند. جزیره‌ای که در رستوران‌های آن می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. جزیره‌ای که شب‌های پر ستاره و پر چراغی دارد و روزهای پر نور آفتابی. جزیره‌ای که بهترین سواحل ایران را برای شنا کردن و انواع تفریحات هیجان‌انگیز آبی دارد. اگر قصد دارید با تور کیش از این جزیره دیدن کنید و نمی‌دانید در هرکدام از فصل‌های مختلف سال این جزیره چه امکاناتی به مسافرانش ارائه می‌دهد و چه آب و هوایی دارد همراه ما باشید تا بهترین زمان‌های سال برای سفر به این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


سفر به کیش در نوروز و بهار


از آنجا که در نوروز تعطیلات رسمی در تقویم کشور زیاد است جزیره کیش در این روزها یکی از شلوغ‌ترین نقاط ایران به حساب می‌آید و همین شلوغی سبب می‌شود سفر به این جزیره گران‌تر از باقی زمان‌های سال باشد. در این روزها هتل‌ها مملو از مسافران هستند و مرکزخریدها نیز چنین‌اند. در این روزها به هر نقطه‌ی تفریحی شهر تشریف ببرید می‌توانید ببینید که تعدادی در صف انتظار برای استفاده کردن از آن تفریحات هستند. در این روزها به هر رستوران جزیره قدم بگذارید برای سفارش دادن و نوش جان کردن غذایتان اندکی باید معطل شوید. این روزها، روزهای خوبی برای سفر به کیش است. چرا که آب و هوای این جزیره معتدل و مناسب است، خبری از بادها و باران‌های شدید نیست، در روزهای آفتابی آن می‌شود تنی به آب زد و شنا کرد و برای آنهایی که اهل معاشرت هستند یک گردهمایی بزرگ در جزیره فراهم آمده است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر هزینه سفر به کیش چندان برایتان اهمیت ندارد و استفاده کردن از تعطیلات رسمی‌تان اولویت بالاتری دارد این روزها را برای سفر به کیش انتخاب کنید. روزهایی که تخفیف گرفتن از مراکز خرید کیش امری ناشدنی می‌باشد. اما همین که صبر کنید تعطیلات نوروز تمام شود و سیل عظیم مسافران این جزیره را ترک کنند، ارزانی و خلوتی به آن بازمی‌گردد. بنابراین اگر روزهای آخر فروردین و اوایل اردیبهشت را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید، همه چیز موافق میل شما خواهد بود. هتل‌ها ارزانند، رستوران‌ها و مراکز تفریحی خلوت‌اند و مرکزخریدها جنس‌های خود را ارزان به فروش می‌رسانند.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در کیش انجام دهید

 

سفر به کیش

 


تابستان دریا، تابستان شب‌ها


روزهای تابستانی این جزیره یکی از گرمترین نقاط شرجی ایران به حساب می‌آید. در این روزها اگر به کیش بروید احتمالا در گشت و گذارهای روزانه‌تان سراسر عرق خواهید ریخت و احتمالا بعد از یکی دو روز خلق‌تان حسابی تنگ خواهد شد. اما بدانید این روزها کیش اندکی ارزان‌تر از روزهای بهاریست. از آنجا که در این فصل مدارس و برخی مشاغل تعطیل هستند باز هم مسافران زیادی به این جزیره قدم می‌گذارند اما نه به اندازه تعطیلات نوروز. در این روزها شما می‌توانید انواع تفریحات آبی و دریایی کیش را انجام بدهید و از این بابت حسابی به هیجان بیایید و خوش بگذرانید. شب‌های تابستانی نیز در این جزیره می‌توانید به بهترین رستوران‌ها بروید و لذیذترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید. این روزها اگر گرما اذیت‌تان نمی‌کند روزهای خوبی برای سفر به کیش به حساب می‌آیند.

 

معرفی پارک آبی هیجان‌انگیز اوشن کیش

 

سفر به کیش

 


پاییز و جزیره‌ای ارزان


در روزهای پاییزی این جزیره عجیب‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد. روزهایی که نه آنقدر مثل تابستان گرم هستند و نه مثل زمستان بارانی و سرد. روزهایی که در آنها هوا زود تاریک می‌شود و امکان خیلی از تفریحات از مسافران گرفته می‌شود. این روزها اگرچه وضعیت آب و هوایی چندان برای سفر به یک جزیره توریستی خوب نیست اما کیش ارزان‌ترین روزهای تفریحی خود را پشت سر می‌گذارد. در این روزها شما با هزینه‌های بسیار کمتر از دیگر روزهای سال می‌توانید در هتل‌ها اقامت کنید. در این روزها می‌توانید شبانه‌روز در پاساژهای جزیره رفت و آمد کنید و ارزان‌ترین خریدها را انجام بدهید. بنابراین اگر هزینه‌ی سفر با تور کیش برایتان مهم است و می‌خواهید همه چیز برایتان ارزان تمام شود به شما توصیه می‌کنیم روزهای پاییزی را برای سفر به کیش انتخاب کنید.

 

 

سفر به کیش

 


زمستان و ارزانی


زمستان ارزان‎‌ترین فصل سفر به کیش است. چرا که این روزها هوای جزیره دائما بارانی است و امکان تفریح و گشت و گذار را از مسافران می‌گیرد. روزهایی که نمی‌شود راحت به صورت خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند. روزهایی که هوا گرم و آزارنده نیست اما دل گرفته‌ی آسمان آنقدر اشک دارد که بیشتر امکانات این جزیره را از مسافرانش سلب می‌کند. برای همین این روزها برای سفر به کیش ارزان‌ترین روزهای سال به حساب می‌آیند.

 

۷ تفریح رمانتیک برای خاطره‌سازی در کیش

 

سفر به کیش

۲۷ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران