بهترین هتل‌های منطقه آل برشا دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی

محله ال برشا در دبی منطقه‌ای بزرگ و آرام است که در امتداد "مدیا سیتی" قرار گرفته و از ۴ محله ال برشا ۱، ال برشا ۲، ال برشا ۳ و همچنین تازه‌ترین بخش آن یعنی ال برشای جنوبی تشکیل شده است. در حالی که محله ۱ این منطقه با رستوران‌ها، آپارتمان‌ها و مغازه‌ها پر شده، ال برشا ۲، ال برشا ۳ و محله جدید ال برشای جنوبی میزبان خانه‌های بزرگ و ویلایی هستند. این منطقه به دلیل افتتاح زمین اسکی در مرکز خرید امارات به شدت رونق پیدا کرده است. ما در اینجا بهترین هتل‌های این منطقه را برای مسافران تور دبی معرفی می‌کنیم.

 

Kempinski Hotel Mall of the Emirates

هتل Kempinski Hotel Mall که مستقیماً به مرکز خرید امارات دبی متصل است، در نزدیکی مناطقی مانند مرکز شهر دبی، دبی مارینا و پالم جمیرا واقع شده و ایستگاه مترو Mall of the Emirates تنها در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی آن قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای محیط نشیمن، مبلمان مجلل، تلوزیون صفحه بزرگ، همچنین مینی بار، گاوصندوق و قهوه / چای‌ساز هستند. این هتل که درست در مجاورت اسکی دبی قرار گرفته و اتاق‌های نمایی دیدنی به زمین اسکی دارند، دسترسی مستقیم به مرکز خرید امارات را  فراهم آورده است. شما می‌توانید از منظره برفی زمین اسکی و یا لم دادن کنار استخر لذت ببرید. از گزینه‌های غذاخوری هتل کمپینسکی می‌توان به Aspen by Kempinski که هر روز بعد از ظهر چای سرو می‌کند و Salero Tapas & Bodega که غذاهای اصیل اسپانیایی را ارائه می‌دهد نام برد. برای استراحت شما به پیشرفته‌ترین مرکز سلامتی با عنوان K Wellness که دارای سالن بدن سازی، استخر بی نهایت و زمین‌های تنیس است دسترسی خواهید داشت. جدا از این که Softouch Spa درمان‌های سلامتی را ارائه می‌دهد، شما می‌توانید با پرداخت شارژ اضافه در کلاس‌های اسکی شرکت کنید.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

 

Sheraton Mall of the Emirates Hotel

این هتل که به صورت مستقیم به مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) متصل شده تنها ۱۰ دقیقه با بیچ مال و مرکز خرید دبی مارینا فاصله دارد. تمام سوئیت‌ها و اتاق‌های Sheraton Dubai Mall of the Emirates نمای فوق‌العاده‌ای از آسمان شهر را ارائه می‌دهند. همچنین وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و سرویس بهداشتی اختصاصی نیز ارائه می‌شود. برخی از سوئیت‌ها شامل یک اتاق نشیمن و یک آشپزخانه کوچک با فضای غذاخوری نیز هستند. برای اوقات فراغت مهمانان نیز تدابیری اندیشیده شده که می‌توان به ماساژ شل کننده عضلات بدن در Spa Shine و استفاده از امکانات اسپای آرامشبخش اشاره کرد. پس از یک تمرین مفرح و شاد در سالن تناسب اندام داخل هتل می‌توانید برای تجدید انرژی در استخرهای پشت بام و فضای باز غوطه ور شوید و سرشار از حس رهایی شوید.

 

معرفی هتل فرودگاه بین‌المللی دبی

آدرس: Sheikh Zayed Road , Al Barsha, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

 

Flora Al Barsha Hotel

هتل Flora Al Barsha در مکانی عالی در جاده شیخ زاید در البرشا و در نزدیکی مرکز معروف امارات واقع شده است. شما می‌توانید این هتل را در فاصله پیاده تا مترو دبی پیدا کنید که  دسترسی به مکان‌های اصلی این شهر مانند اسکی دبی، اقامتگاه ساحل جمیرا، منطقه آزاد جبل علی فراهم می‌آورد به همین دلیل این هتل گزینه‌ای ایده‌آل برای مسافران تفریحی و تجاری تبدیل شده است. تمامی ۱۸۶ اتاق هتل به شکلی زیبا و با فضایی گسترده به سبک‌های کلاسیک، دیلوکس، پریمیر، و سوئیت‌ها تقسیم شده‌اند که در همگی آن‌ها امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت بزرگ، حمام اختصاصی، و وای فای رایگان ارائه داده شده است. از امکانات تفریحی می‌توان به سالن بدن سازی مجهز، حمام بخار و امکانات سونا، استودیوی ورزش، حمام مراکشی و استخر با امکان کنترل درجه حرارت اشاره کرد. به علاوه مرکز زیبایی و درمان هتل مجموعه‌ای از درمان‌های اسپای جوان کننده را در یک محیط آرام فراهم می‌کند، از جمله طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ماساژ و خدمات زیبایی.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس: Near Mall of the Emirates, Al Barsha, 8088 , Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

 

Grand Cosmopolitan Hotel

اگر در سفری خانوادگی هستید این هتل با ارائه اتاق‌های خانوادگی و زمین بازی کودکان انتخابی عالی برای شما محسوب می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به ۳ رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخرهای روباز و مرکز تناسب اندام، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان اشاره کرد. اتاق‌ها نیز مجهز به تهویه مطبوع، پنجره‌های تمام قد، تلویزیون صفحه تخت IPTV و هوشمند با امکانات کروم کریست و کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، اتو و میز اتو، شارژر تلفن همراه بی‌سیم، گاوصندوق ، سشوار و میز بوده و کمد لباس و حمام اختصاصی ارائه می‌دهند.

 

هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره، دبی

آدرس: Al Barsha, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

۱۸ آبان ۱۳۹۹