پیست اسکی دبی؛ تفریحی هیجان‌انگیز در تابستان داغ دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
پیست اسکی دبی؛ تفریحی هیجان‌انگیز در تابستان داغ دبی

در اواسط تابستان درجه دمای دبی در اواسط روز تا ۵۰ درجه سانتیگراد هم می‌رسد. در چنین دمایی احتمالا شما به دنبال تفریحات و نقاطی می‌گردید که بتوانید در عین حالی که تفریح می‌کنید از گرما هم تا حدودی فرار کنید. یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید به آن بروید اسکی دبی است که خود به تنهایی همچون شهرکی عجیب میزبان اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه و سومین برج بلند دنیا است. شما می‌توانید در سفر با تور دبی فعالیت‌های منحصر به فردی همچون شنا کردن در کنار پنگوئن‌ها، زیپ‌لاین، و خوردن شکلات داغ لذت ببرید و روزی به یادماندنی را ثبت کنید.

 

 

جاذبه‌ها و ویژگی‌های این مجموعه

اسکی: این کوهستان مصنوعی پیستی بی‌نظیر و به شدت مدرن است که ۵ دامنه مختلف برای سطوح مختلف مبتدی تا حرفه‌‌ای را پوشش می‌دهد. بلندی این پست ۸۶ متر و طول زمین آن به اندازه ۳۹۷ متر است که با یک متر برف طبیعی سراسر آن پوشیده شده است. اگر شما کاملا مبتدی هستید و تازه می‌خواهید به این پیست اسکی بروید می‌توانید یک جلسه کلاس خصوصی و یا گروهی آموزشی بردارید تا با اصول اولیه و نحوه حفظ تعادل آشنا شوید.

 

راهنمای تفریحات و گردشگری دبی در روزهای گرم تابستانی

 

 

اسکی دبی

 

 

تخته‌سواری برفی: اگر به جای اسکی بیشتر از تخته‌سواری برفی خوشتان می‌آید می‌توانید به منطقه فری‌استایل بروید و در زمینی که مسیرها، خطوط و نرده‌هایش مرتبا تغییر می‌کند بروید و مهارت‌هایتان را بسنجید. تخته‌سواری به مراتب از اسکی معمولی دشوارتر بوده و نیاز به تمرکز و حفظ تعادل بیشتری دارد بنابراین اگر برای بار اول این ورزش را امتحان می‌کنید صبوری بیشتری به خرج دهید.

پارک برفی: پارک برفی این مجموعه، منطقه‌ای وسیع است که در خود بخش‌های مختلفی از انواع تفریحات دیکر به جز اسکی و مشتقاتش را در خود جای داده است. تپه‌های سورتمه‌سواری، غارهای برفی تعاملی، ماشین‌‌‌های برقی و سورتمه‌های کوچک نیز به شما امکان سواری‌های خنک و هیجان‌انگیزی می‌دهد تا که در کنار دمای کویری دبی زمستانی لذت‌بخش را تجربه کنید. پکیج‌های مختلفی برای خریداری وجود دارد که در تمامی آن‌ها مجموعه پارک برفی گنجانده شده تا در کنار شما بچه‌ها نیز بتوانند از روزی سرشار از شادی و برف لذت ببرند.

 

 

اسکی دبی

 

 

تلسی:  شما می‌توانید با سوار شدن در تلسی از بالای زمین اسکی که شبی‌ساز دامنه‌های اروپایی است عبور کرده و خنکی هوا را روی پوست خود احساس کنید، و همچنین قادر به تماشای منظره‌ای دیدنی از کلبه‌های برفی باشید. خوشبختانه تلسی‌سواری به عنوان فعالیت پیش‌فرض در تمامی پکیج‌های تفریحی گنجانده شده است. این فعالیت یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز مجموعه‌ است که پست‌های اینستاگرامی زیبایی را به شما تقدیم می‌کند.

تعامل با پنگوئن‌ها: اقامتگاه پنگوئن اسکی دوبی میزبان گونه پنگوئن شامل کینگ و گنتو است که در سه سانس مختلف ۲ بعد از ظهر، ۴ بعد از ظهر و ۶ بعد از ظهر به اجرای نمایش‌های زیبا و سرگرم‌کننده می‌پردازند. اگر دوست دارید تجربه بیشتری با پنگوئن‌ها را داشته باشید می‌توانید Peng-Friend Encounter را رزرو کنید که شامل که نمایش زیر آب و بازی با ۱۴ پنگوئن می‌شود. البته ما توصیه می‌کنیم در ماجراجویی شنا با پنگوئن‌ها ثبت نام کنید که شامل یک شنای ۱۵ دقیقه‌ای شگفت‌انگیز و VIP با پنگوئن‌ها می‌شود. موقع رزرو حتما مطمئن شوید که پکیج شخصی روزهای چهارشنبه که در ساعت ۴ عصر برگزار می‌شود را رزرو می‌کنید. لازم به ذکر است که این پکیج تنها برای افراد بزرگسال بالای ۱۸ سال در دسترس قرار دارد.

 

تفریح‌های خاص که شما را در گرمای تابستان دبی، خنک می‌کنند

 

 

اسکی دبی

 

 

ورودی اسکی دبی

طیف وسیعی از پکیج‌های تفریحی برای ورود به اسکی دبی وجود دارد که از پایه با پارک برفی به مبلغ ۲۰۰ درهم شروع می‌شود. شما می‌توانید برای دسترسی به پارک برفی و سواری بر تلسی Snow Classic را با ۲۶۵ درهم هزینه انتخاب کنید. پکیج اسنو پلاس با هزینه ۳۵۰ درهمی به شما دسترسی کلاس آموزشی، تعامل با پنگوئن‌ها و توپ‌های غلتان برفی را می‌دهد. در حالی که پیکج ویژه سواری‌های نامحدود، تعامل با پنگوئن‌ها، دو ساعت تفریح و یک ساعت کلاس آموزشی، و یک وعده ناهار یا شام را در اختیار شما قرار می‌دهد. این پکیج‌ها برای خانواده‌های دارای فرزند رویدادی فوق‌العاده محسوب می‌شوند در حالی که افراد زیر ۲ سال اصلا مجاز به ورود نیستند.

 

راهنمای سفر ۴ روزه به دبی؛ شهر هیجان تفریح در شن‌های صحرا و آبی دریا

 

 

اسکی دبی

 

 

غذاخوری در اطراف اسکی دبی

اگر گرسنه شدید اصلا ناراحت نباشید این مجموعه گزینه‌های متنوعی را به شما پیشنهاد می‌کند. در میانه راه کوه برفی در Avalanche Café توقف کنید و لیوانی پر از شکلات داغ سفارش دهید و یا روی تراس ساندویچی لذیذ نوش جان کنید. برای غذایی اساسی‌‌تر می‌توانید در North 28 برگر آبدار و یا هات‌داگی بسیار لذیذ نوش جان کنید. این غذاخوری محبوب درست بیرون ورودی اسکی دبی در مرکز خرید امارات قرار گرفته است.

۲۵ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران