از سیاره سبز و پیست اسکی با تور تابستان دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
از سیاره سبز و پیست اسکی با تور تابستان دبی

دبی بدون شک یکی از بهترین شهرهای گردشگری خاورمیانه است. این شهر، سرزمینی از آسمان خراش‌ها و مراکز خرید در امارات متحده عربی است در طول مدت زمان کوتاهی از یک صحرا به شهری مدرن تبدیل اشده است. آنقدر مدرن که دیگر نگرانی از گرمای این منطقه و تابستان‌های طولانی‌اش دیر موضوعی نیست که گردشگران را از سفر به این شهر زیبا منصرف کند.

شما هم اگر برای سفر تابستانی خود به تور دبی فکر می‌کنید، لازم نیست نگران روزهای طولانی و آفتاب گرم این شهر باشید؛ پیش از هرچیز باید بدانید که تمام امکانات خنک کننده برای مکان‌های عمومی و سرویس‌های شهری و بین شهری پیش‌بینی شده است. علاوه بر این، در دبی می‌توانید برای تفریحاتی برنامه‌ریزی کنید که به طور ویژه برای گرم‌ترین روزهای سال طراحی و ساخته شده‌اند. پس حتی در تابستان هم یک سفر حیرت انگیز و سرگرم کننده در انتظار شماست.

 

سیاره سبز دبی،اکوسیستم ساخته دست بشر

باغ سبز دبی (The Green Planet Dubai)، یک سرزمین رویایی برای کسانی است که دوست دارند طبیعت شگفت انگیزی را که در فاصله کوتاهی از این شهرِ تمام مدرن واقع شده است، تماشا کنند. البته سیاره سبز دبی یک پیشنهاد بی‌نظیر برای تجربه آب و هوای جنگل‌های گرمسیری است نه یک راه بدون چون و چرا برای فرار از گرما!

 

 

The Green Planet Dubai

 

 

نگران نشوید! قرار نیست در سیاره سبز هم دمایی برابر با دمای شهر تجربه کنید؛ در این مجموعه تفریجی سرپوشیده، دمای هوا به شکل معنی داری با دمای هوای مرکز دبی متفاوت است. و این یعنی شما می‌توانید به راحتی در فضای سرسبز و باز قدم بزنید و به تماشای زیبایی‌های این سیاره سبز که ساخته دست بشر است، مشغول شوید. یعنی می‌توانید در دل یک صحرای گرم، در میان انبوهی از درختان و گیاهان قدم بزنید.

جالب است بدانید که سیاره سبز دبی، یک باغ یا جنگل طبیعی نیست بلکه برای این ساخته شده است تا مدل کوچکی از پوشش گیاهی و حیوانات کره زمین را در یک مجموعه به بینندگان ارائه کند. سیاره سبز دبی، در سال ۲۰۱۶ درهای خود را به روی گردشگران و علاقمندان به طبیعت باز کرده است. این اکوسیستم منحصر به فرد، حالا زیستگاه گونه‌های زیادی از گیاهان، حیوانات و حشرات است که در آرامش و صلح با هم زندگی می‌کنند.

 

بهترین نقاط دبی برای کمپ زدن زیر آسمان زیبای صحرا

 

The Green Planet Dubai

 

 

در صورتی که قصد دارید از سیاره سبز دبی بازدید کنید، به خاطر داشته باشید که برای حفاظت از گونه های گیاهی و حیوانات این مجموعه، اجازه ندارید هیچ نوع غذا یا نوشیدنی را با خود همراه داشته باشید و در صورت رعایت نکردن این قانون باید جریمه نقدی سنگینی بپردازید.

 

 

اسکی دبی، دور زدن گرم‌ترین روزهای سال در یک صحرای گرمسیری

اسکی کردن، ورزش‌های برفی و کوهستانی و تفریح‌های آبی در همه جای دنیا پر طرفدار هستند اما هنگامی که تصور کنید قرار است از دمای بالای چهل درجه سانتی‌گراد، وارد یک منطقه برفی شده و اسکی کنید، احتمالا بیشتر هیجان‌زده خواهید شد. پارک برفی و مجموعه اسکی دبی (Ski Dubai)، یک تجربه خاطره انگیز است که بهتر است در تور دبی در اولویت‌های گردشگری شما باشد.

 

 

Ski Dubai

 

 

دمای هوا در مجموعه بزرگ تفریحی اسکی دبی بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد ثابت می‌ماند. این سرزمین برفی که بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیاست، یک مرکز تفریحی همه چیز تمام برای همه اعضای خانواده است. یک مجموعه تفریحی که هم کودکان و نوجوانان را راضی خواهد کرد و هم برای بزرگترها یک خاطره بی‌نظیر به جای خواهد گذاشت.

جالب است بدانید که در مرکز سرپوشیده اسکی دبی بیست پنگوئن واقعی زنگی می‌کنند؛ پنگوئن‌هایی که از آن سوی زمین یعنی از ایالت تگزاس به امارات متحده عربی آورده شده‌اند. نگران سلامتی پنگوئن‌ها نباشید، در این مجموعه دامپزشک‌های متخصص مراقب همه چیز هستند، از دمای هوا تا کیفیت غذا و نیازهای دیگر این موجودات دوست داشتنی.

 

تفریح‌های خاص که شما را در گرمای تابستان دبی، خنک می‌کنند

 

Ski Dubai

 

راهنمای تفریحات و گردشگری دبی در روزهای گرم تابستانی

 

شاید با خودتان فکر کنید که برای لذت بردن از این تفریح، لازم است هزینه زیادی برای خرید تجهیزات و لباس مناسب اسکی بپردازید، اما اصلا نگران نباشید. در این مرکز تفریحی به همه چیز فکر کرده‌اند و شما می‌توانید از لباس‌های زمستانی، اسنوبورد و تجهیزات اسکی به طور رایگان استفاده کنید؛ اگر امکانات ویژه‌ای نیاز دارید، می‌توانید از خدمات اجاره وسایل و تجهیزات پیشرفته استفاده کنید.

علاوه بر اسکی و اسنوبورد، سورتمه، غار برفی، تپه‌های برفی، تئاتر سه بعدی، اسنوبال و فعالیت‌های دیگری هم در نظر گرفته شده اند که می‌توانند برای ساعت‌های زیادی شما و هم‌سفران‌تان را در یک دنیای فانتزی سرگرم کنند.

 

 

دبی مال، یک سرپناه همیشگی برای فرار از گرما

مراکز خرید دبی، تنها مرکز خرید نیستند! در واقع همین که پای خود را درون یکی از این مراکز بگذارید، خودتان را در میان ساختمان‌های شیک و مدرنی خواهید دید که هرکدام طراحی منحصر به فردی دارند. اما یک چیز مشترک در همه این مال‌ها خواهید دید و آن هم تهویه مناسب و هوای خنک است!

 

تجربه‌های گردشگران در اولین بازدید از دبی مال

 

دبی مال

 

 

در میان مراکز خرید دبی، دبی مال (The Dubai Mall)، یکی از معروفترین‌ها است. این بازار عظیم که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده، درست در مقابل فواره معروف دبی و در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توانید از مترو استفاده کنید.

 

معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

 

در این‌جا نه تنها فرصت خواهید داشت تا نمایندگان برترین برندهای دنیا را ببینید، بلکه می‌توانید در فودکورت دبی مال خودتان را به یک وعده غذایی دعوت کنید، برای تماشای تازه‌ترین فیلم‌های دنیا به سینمای دبی مال بروید، آکواریوم دبی را ببینید و حتی سری به هایپرمارکت بزنید.

۰۹ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران