بهترین تخفیف‌های تابستان ۲۰۲۱ دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین تخفیف‌های تابستان ۲۰۲۱ دبی

هر ساله به خاطر کم شدن جمعیت گردشگران در فصل تابستان، تخفیف‌های متنوعی در دبی برپا می‌شود تا بتوانند به این شکل مسافران بیشتری را به این شهر جذب کنند. این تخفیف‌ها هم شامل هتل‌ها، هم محصولاتی که در مراکز خرید به فروش می‌رسند و هم مراکز تفریحی می‌شود. اما دقیقا چه تخفیف‌هایی تا چه میزان برای بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است؟ در میان تخفیف‌های مختلف، ما بهترین‌ها درباره مراکز تفریحی را برای شما گرد‌آوری کرده‌ایم تا اگر قصد رفتن به تور دبی را دارید، بتوانید از آن‌ها استفاده نمایید.

 

پارک آبی Aquaventure

بدون شک یکی از اولین جاهایی که در سفر تابستانه به دبی سراغ از آن خواهید گرفت، پارک‌های آبی هستند. جایی که بتوانید گرمای این شهر ساحلی را از تن بیرون کنید و البته ساعاتی شاد و مفرح را در کنار خانواده سر نمایید. Aquaventure به همین دلیل تخفیف‌های بسیار خوبی برای تابستان ارائه کرده است. شما می‌توانید برای ورود به این پارک آبی که در جزیره‌ی نخل واقع شده، بلیط‌هایی با ۴۰ درصد تخفیف دریافت کنید. همچنین اگر بخواهید از بخش Lost Chambers نیز بازدید کنید، می‌توانید ورودی آن‌جا را نیز با تخفیف دریافت نمایید.

 

۶ فعالیت برتر خانوادگی در تابستان دبی

مرکز خرید دبی

همانطور که پیش‌تر بارها در مقالاتمان به آن اشاره کرده‌ایم، مرکز خرید دبی دنیایی از تفریحات مختلف را پیش پای شما می‌گذارد. این مکان‌ها شامل بزرگ‌ترین آکواریوم جهان، باغ وحش زیر آبی، غواصی در آکواریوم، پارک بازی کودکان کیدزانیا، پارک واقعیت مجازی دبی، مجموعه سینمایی ریل و چند جای دیگر در این مجموعه می‌شود. شما می‌توانید بلیط ورودی به تمامی این مکان‌ها را با تخفیف ۵۰ درصد دریافت کنید که با توجه به قیمت بالای بعضی از آن‌ها، معامله واقعا خوبی است.

مجموعه پارک‌های بازی Motiongate

یکی دیگر از جاهای عالی برای تفریح در دبی، مجموعه Motiongate است که خود از چند پارک بازی مجزا تشکیل شده و  دنیایی از تفریحات مختلف را برایتان به همراه خواهد داشت. از جمله آن‌ها می‌توان به تم پارک بالیوود اشاره کرد که بزرگ‌ترین پارک با تم فیلم‌های هندی در دنیاست. اما شاید بهترین انتخاب‌ها در این مجموعه تم پارک لگولند دبی و پارک آبی لگولند هستند که هر دو از بهترین‌ها در کل دبی به حساب آمده و همانطور که از اسم آن‌ها پیداست، تم لگویی دارند. در کنار تمام این موارد پارک آبی ریورلند و چند بخش تفریحی دیگر را نیز اضافه کنید تا ببینید، Motiongate یک مجموعه عالی برای تفریح است که خود به تنهایی یک روز کامل از وقت شما را خواهد گرفت. بلیط‌ یک روزه با دسترسی به تمام پارک‌ها تا ۳۱ آگوست با یک تخفیف عالی به قیمت ۱۹۵ درهم به فروش خواهند رسید.

کمپ سونارا

البته رفتن به دل کویر در طول این ماه‌ها سخت‌تر از همیشه است، اما نباید فراموش کرد که کمپ سونارا با امکانات عالی، در بیشتر موارد یک فضای خنک را برای شما پدید می‌آورد اما با این حال، عموما تورهای این کمپ در ایام تابستان خالی هستند. به همین دلیل است که قیمت‌ها در تابستان به نصف تقلیل پیدا کرده و شما با قیمت ۶۹۰ درهم می‌توانید از این کمپ لاکچری استفاده کرده و البته یک شام عالی را نیز به رایگان میل کرده و شب را در چادرهای مجلل آن‌ها میل کرده، به گردش با ماشین‌های مخصوص بروید و شتر سوای و دیگر تفریحات را تجربه کنید.

 

برنامه‌های تفریحی تابستانه‌ی دبی ویژه کودکان

تخفیف استخرهای دبی

یکی دیگر از ویژگی‌های دبی در تابستان این است که استخرهای متعدد این شهر، تخفیف‌های خیلی خوبی ارائه می‌کنند. نمی‌خواهیم یک به یک این استخرها را مرور کنیم، پس اشاره‌ای به بهترین‌ها که تخفیف خوبی ارائه می‌کنند خواهیم پرداخت. Address Fountain Views، Anantara Dubai The Palm و Andaz Dubai The Palm از جمله استخرهای مجلل و عالی در دبی هستند که تخفیف‌ آن‌ها تا ۳۰-۴۰ درصد می‌رسد. البته این را هم در نظر بگیرید که ورودی این استخرها آنقدر بالاست که با این تخفیف نیز همچنان باید قیمت بالایی برای تجربه بودن در این استخرهای لاکچری بپردازید.

کلاب‌های گلف دبی

دو مجموعه معروف گلف در دبی نیز هستند که تخفیف‌هایی عالی برای تابستان در نظر گرفته‌اند. Arabian Ranches Golf Club قیمت‌های خود را برای یک راند تا ۱۷۵ درهم نیز پایین آورده است. البته قیمت بر اساس نوع بازی و مدت زمان متفاوت است. Emirates Golf Club که البته جای گران‌تری است، تخفیف‌هایی تا ۳۰ درصد را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته که برای دوست داران گلف، فرصت بسیار عالی محسوب می‌شود تا در یکی از بهترین زمین‌های گلف آسیا به بازی بپردازند.

 

تفریح‌های خاص که شما را در گرمای تابستان دبی، خنک می‌کنند

اسپا و سلامت

شاید این بخش خیلی جزو جاهای تفریحی حساب نشود، اما با توجه به تخفیف‌های خوب و البته لذت مضاعف این تجربه در تابستان، بهتر بود آن را در لیستمان می‌آوردیم. همانطور که می‌دانید، دبی چندین مرکز اسپای لوکس و عالی دارد که البته قیمت آن‌ها نیز بسیار بالاست، اما همین مراکز در ایام تابستان تخفیف‌های خیلی خوبی ارائه می‌کنند که در میان آن‌ها Fit & Spa, Pullman Dubai Jumeirah Lakes Towers، Ghaya Spa و Mandara Spa انتخاب‌های بهتری هستند که هم امکاناتی عالی دارند و هم تخفیف خیلی خوبی ارائه می‌کنند.

۱۵ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران