معرفی هتل فرودگاه بین‌المللی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی هتل فرودگاه بین‌المللی دبی

فرودگاه بزرگ دبی یکی از پر رفت و آمد‌ترین فرودگاه‌های دنیاست که امکانات فوق‌العاده‌ای را در بستری مدرن برای مسافران تور دبی فراهم کرده. یکی از بخش‌های مهم درباره فرودگاه دبی، هتل مجلل و فوق‌العاده‌ی این مجموعه در ترمینال ۳ است که امروز قصد معرفی آن را داریم.

 

هتل ترمینال ۳ فرودگاه بین‌المللی دبی

این هتل برای کسانی مناسب است که در سفر به نقاط مختلف جهان، باید چند ساعتی را در فرودگاه دبی سر کنند. اما اشتباه برداشت نکنید، هتل فرودگاه بین‌المللی دبی شبیه به دیگر هتل‌های فرودگاهی نیست و همچون یک اقامتگاه لوکس و زیبا، میزبانی شایسته برای شما خواهد بود.

اگر قبل از این که به فرودگاه برسید، برای خود اتاقی رزرو کرده باشید، خدمه هتل درست از جایی که از هواپیما خارج می‌شوید، منتظر شما بوده و تا زمانی که وارد اتاقتان شوید همراهی‌تان خواهند کرد. این مهم در فرودگاهی به بزرگی فرودگاه دبی، بسیار کارساز خواهد بود. اما جدا از همه‌ی این‌ها، امکانات فوق‌العاده هتل ترمینال 3 فرودگاه دبی است که شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد. از اینترنت رایگان و استخر شنا تا انواع رستوران‌ها و امکانات رفاهی کامل، که ساعاتی عالی و آرامش بخش را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

امکانات بی‌نظیر فرودگاه دبی

انتخاب از میان اتاق‌ها و سوییت‌های مختلف

هتل فرودگاه دبی دارای اتاق‌ها و سوییت‌های متعددی از جمله ۳۸۱ اتاق دلوکس، ۲۷ اتاق سوپر دلوکس، ۵۶ سوییت جونیور، ۶۱ سوییت اکسکیوتیو و ۵ سوییت رویال است. اما مهم‌ترین انتخاب از میان این اتاق‌ها و سوییت‌ها، مطمئنا اتاق‌های دلوکس است، چون بسیاری از مسافران برای اقامتی نیم روزه یا یک روزه حاضر به پرداخت مبلغ بالای سوییت‌ها نیستند. این اتاق‌ها مساحتی به اندازه ۳۲ متر مربع داشته و دارای یک تلوزیون بزرگ، مینی بار، مبلمان، دستگاه چای و قهوه ساز، اتو و امکانات رفاهی از این قبیل است و اینترنت رایگان نیز مثل تمامی بخش‌های هتل، در دسترستان خواهد بود.

اما نکته‌ی بسیار مهم دیگر در مورد اتاق عایق صدا بودن آن است که باعث می‌شود، آرامش را به بهترین شکل در محیط فرودگاهی شلوغ، تجربه کنید. از نظر ظاهر نیز طراحی اتاق‌ها شکیل بوده و از رنگ‌هایی شاد در آن‌ها استفاده شده است. سرویس بهداشتی و حمام آن نیز به شکلی طراحی خوبی دارد و در مجموع به کلیات اتاق می‌آید. در مورد اتاق‌های سوپر دولوکس نیز اوضاع تقریبا به همین ترتیب است با ایت تفاوت که مساحت آن اتاق‌ها ۱۲۰ متر بوده و فضای بازتری برایتان به همراه خواهد داشت.

فضای سوییت‌های هتل نیز از ۱۵۰ متر آغاز شده و همگی جدا از تمامی امکاناتی که در بالا گفتیم، از اتاق اضافی، مبلمان کامل‌تر و امکانات بیشتر برخوردار بوده و طراحی داخلی آن‌ها نیز نسبت به اتاق‌ها، متفاوت هستند و در آن‌ها صندلی ماساژ نیز پیدا می‌شود.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

غذا و نوشیدنی

در محیط خود هتل، ۵ رستوران و بار مختلف وجود دارد. Cho Gao یکی از این موارد بوده که غذاهای آسیایی به فروش می‌رساند و Ahlan Lounge نیز انواع غذاهای بین‌المللی را همراه با نوشیدنی‌های گران‌قیمت از نقاط مختلف جهان به روی میز می‌برد. برای تجربه‌ی صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز با غذاهای عالی عربی، هندی، ایرانی و ... البته تعدادی غذاهای بین‌امللی دیگر نیز بهتر است به The Gallery بروید.

اما خودتان را به انتخاب‌هایی که در هتل دارید محدود نکنید، زیرا مکان‌های ارزان‌تر و بعضا بهتری در کل فرودگاه وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذا به آن‌جاها مراجعه کنید. برای مثال The Daily DXB جایی عالی برای خوردن غذاهای خوب و نسبتا ارزان قیمت است. مرغ سخاری، انواع پیتزاها و بسیاری چیزهای دیگر در این مکان به فروش می‌رسد که همگی کیفیتی خوب داشته و شما را راضی خواهند کرد.

دیگر بخش‌های هتل

این هتل دارای یک استخر سرپوشیده نسبتا کوچک اما بسیار با کیفیت و زیباست که در کنارش امکاناتی همچون اتاق بخار، سونا، جکوزی و .. را دارد. همچین مکان لوکس و جذابی درون یک فرودگاه را واقعا کم‌تر جایی در دنیا مشاهده خواهید کرد. همچنین مجموعه‌ی اسپای Timeless که یک اسپای نسبتا لوکس محسوب می‌شود نیز در هتل فرودگاه واقع شده و سرویس‌های متنوع و عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در نهایت یک سالن ورزشی با تجهیزاتی بسیار خوب و گنجایش بالا نیز در هتل در نظر گرفته شده تا اگر خواستید بتوانید مدتی را نیز برای ورزش روزانه‌ی خود اختصاص دهید.

 

معرفی گران‌ترین هتل‌های لوکس دبی

شماره تماس هتل ترمینال 3 فرودگاه بین‌المللی دبی: 0097142244000

وبسایت: http://dubaiintlhotels.com

۲۷ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران