معرفی ۹ هتل مناسب کودکان در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی ۹ هتل مناسب کودکان در دبی

در سفر با تور دبی، به دنبال یک توقفگاه برای گذراندن تعطیلات خانوادگی همراه کودکانتان هستید؟ باید بگوییم دبی طیف وسیعی از هتل‌ها و استراحتگاه‌های خانوادگی را در خود جای داده و انواع امکانات رفاهی را در کنار مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر ارائه می‌دهد.

بسیاری از این اقامتگاهها، دارای فضای بازی مخصوص کودکان بوده و خدمات نگهداری از بچه ها را به والدین خسته ارائه می‌دهند. فضای سرسبز باغها، سواحل شنی اختصاصی و قیمت‌هایی مقرون به صرفه، حتی در آب و هوای گرم تابستان نیز لحظاتی خاطره‌انگیز را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زنند.

 

Jumeirah

هتل ساحلی جمیرا، یکی از بهترین هتل‌های دبی برای خانواده‌های دارای فرزند است . این هتل ۵ ستاره، از ساحل اختصاصی و بیش از ۱۰ رستوران و بار برخوردار است که غذاهای بین المللی را ارائه می‌دهند.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها جادار هستند و شامل پنجره‌های سقف به کف رو به اقیانوس بوده و البته این هتل دسترسی عالی به پارک آبی وایلد وادی دارند که بسیار مورد علاقه کودکان است. باشگاه کودکان، فضای بازی و دیوار صخره نوردی از جمله امکانات تفریحی هستند که می‌توانند ساعتها و روزها فرزندانتان را سرگرم کنند.

Jumeirah

Grand Hyatt Dubai

برخلاف بسیاری از هتل‌های تفریحی که در کنار ساحل دبی قرار دارند، Grand Hyatt Dubai دارای موقعیت مرکزی در حاشیه نهر تاریخی شهر است. این ریزورت، ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و برای تمام سنین مناسب است. 

اتاقها و سوئیت‌های شیک با اکسسوری‌ها و دکوراسیون عربی، ده ها رستوران که در کنار غذاهای لذیذ، خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌دهند، بستنی‌های رایگان که کودکان را سرشار از حس لذت و شادی می‌کنند، باشگاه کودکان و استخرهای روباز برای کودکان و بزرگسالان از جمله امکانات این اقامتگاه به یادماندنی به شمار می‌آیند.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره دیره

Grand Hyatt Dubai

The Westin Mina Seyahi

این ریزورت ۵ ستاره لوکس با ساحل و فضای باز اختصاصی، در نزدیکی پارک آبی هیجان انگیز وایلد وادی واقع شده است. هر چند که مهمانان می‌توانند از پارک آبی فوق العاده و جدید Jungle Bay در محوطه اقامتگاه نیز لذت ببرند! در اینجا فرزندان خردسالتان می‌توانند از استخر و باشگاه کودکان استفاده کنند و همچنین از بازی‌های ساحلی مفرحی بهره‌مند شوند.  

این اقامتگاه در مجاورت Le Meridien قرار دارد و اتاقها و سوئیت‌های خانوادگی با چشم اندازی بی بدیل به دریا، می‌توانند به راحتی خانواده‌ها را در خود جای دهند. برای صرف غذا نیز می‌توانید از ۸ رستوران که منوهایی ویژه کودکان دارند نیز استفاده کنید.

The Westin Mina Seyahi

One&Only Royal Mirage

اینجا بهترین هتل دبی برای خانواده‌هایی است که به دنبال اقامت فوق العاده لوکس و ۵ ستاره هستند. این ملک در طول ساحل جمیرا امتداد دارد و از سه هتل مجلل تشکیل شده است. باغ‌های بی عیب و نقص، معماری چشمگیر عربی، چهار استخر، یک آبگرم با حمام، باشگاه کودکان و دو زمین بازی در این فضای زیبا به استقبال مهمانان می‌آیند.

همچنین کلاس‌های شنا، تنیس و اسکی روی آب نیز برای کودکان برگزار می ‌وند. گفتنی است اتاقهای مخفی، در صورت درخواست برای خانواده ها در دسترس هستند که اگر بودجه اجازه دهد، این اتاقها یک مورد لوکس بی نظیر برای افراد به شمار می‌آیند. برای آشنایی با سایر اقامتگاه‌های لوکس توصیه می‌کنیم مقاله اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی را نیز مطالعه کنید.

 

بهترین رستوران‌های دریایی دبی

Only Royal Mirage

Waldorf Astoria Dubai Palm

این اقامتگاه زیبا که در ضلع شرقی پالم جمیرا واقع شده، ۲۰۰ متر ساحل خصوصی نخل دار و طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری، از عربی گرفته تا بین المللی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در ضمن یک شاتل برای بازدید آسان از جاذبه‌های مجاور نیز در این مجموعه درنظر گرفته شده است. پارک آبی Aquaventure که بسیار محبوبیت دارد، تنها ۵ دقیقه با اقامتگاه فاصله دارد. استخر، باشگاه کودکان و خدمات نگهداری از بچه های خردسال از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. گفتنی است سوئیت‌های لوکس خانوادگی و اتاق‌های لوکس، دارای چشم اندازی زیبا به دریا هستند.

Waldorf Astoria Dubai Palm

Kempinski

هتل Kempinski Hotel Mall of the Emirates در مرکز خرید امارات، بین منطقه مارینا دبی و برج خلیفه واقع شده و یکی از بهترین اقامتگاهها برای خانواده‌هایی است که در تعطیلات خود به دنبال هیجان و ماجراجویی هستند. مهمانان در اینجا به پیست اسکی سرپوشیده دبی دسترسی دارند. بعلاوه می‌توانید از استخر وسیع پشت بام و سالن بولینگ نیز لذت ببرید و فرزندانتان می‌توانند با وجود استخر کودکان، بازی‌های ویدئویی و محل بازی نرم که برای کودکان خردسال تدارک دیده شده، لحظاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

 

لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

Kempinski

Roda al Murooj

این ریزورت در مجاورت مرکز خرید دبی نیز، بهترین اقامتگاه دبی برای بچه‌ها و والدینی است که به دنبال اقامتی مستقل هستند، زیرا  آپارتمان‌هایی را در خود جای داده که تا سه اتاق خواب دارند. هر واحد دارای آشپزخانه، یخچال و اجاق گاز و سایر امکانات رفاهی لوکس است و بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، سونا و وان آب گرم، صبحانه بوفه و همچنین کرایه خودرو برای سفرهای خانوادگی، این امکانات را تکمیل می‌کنند. جالب است بدانید که بچه‌هایتان عاشق باغ، استخر روباز و زمین بازی کودکان خواهند شد و البته تخت نوزادان نیز در این اقامتگاه موجود است.

Roda al Murooj

InterContinental Festival City

این هتل در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از مرکز شهر دبی واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. بعلاوه این هتل، دسترسی منحصر به فردی به مرکز خرید دبی فستیوال دارد که بیش از ۵۰۰ فروشگاه خرده فروشی برای خریدهای خانوادگی را در خود جای داده است. استخر روباز شیشه‌ای این اقامتگاه، به بزرگسالان و کودکان چشم اندازی پانورامایی از نهر دبی هدیه می‌دهد و در عین حال خدمات نگهداری از کودکان نیز ارائه می‌شود تا والدین با فراغ بال به گشت و گذار در شهر و یا استراحت بپردازند و یا از خدمات اسپای هتل لذت ببرند.

 

۷ تفریح جذاب در محله قدیمی دبی

InterContinental Festival City

Bab al Shams

و در نهایت باید بگوییم اینجا یکی از بهترین هتل‌های در دبی برای خانواده‌هایی است که به دنبال فرار از شلوغی‌های شهر هستند و در عین حال اقامتگاهی مجلل را جستجو می‌کنند. این ملک در کویر حفاظت شده المرموم واقع شده اما با وجود فاصله از مرکز شهر، تفریحات و امکانات بسیاری را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

Bab al Shams

سه استخر روباز و استخر مخصوص کودکان، باشگاه کودکان ۴-۱۲ ساله و زمین بازی ماجراجویی از پرطرفدارترین قابلیت‌های هتل هستند و جالب است بدانید که اقامت برای کودکان زیر ۱۲ سال رایگان است. بعلاوه خانواده‌ها می‌توانند با جیپ، اسب یا شتر به ماجراجویی بپردازند و در صحرای اطراف گردش کنند.

۲۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران