بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه دیره دبی در نوروز ۹۹

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه دیره دبی در نوروز ۹۹

دبی یکی از بهترین و متداول‌ترین مقاصد سفرهای نوروزی است. آژانس مقتدر سیر، تورهای نوروزی متنوع به همراه برنامه‌های مختلف و هیجان‌انگیزی را برای گردشگرانی که با تور دبی نوروز ۹۹ به این شهر می‌روند در نظر گرفته است. اگر مایل هستید در دیره ، یکی از بهترین مناطق دبی هتل رزرو کنید، ما هر آنچه که نیاز دارید درباره این منطقه و هتل‌های آن بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

درباره منطقه دیره در دبی

دیره یکی از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق دبی است. اگر قصد دارید با استفاده از خدمات نوروزی آژانس مقتدر سیر، در یکی از هتل‌های این منطقه اتاق بگیرید، بهتر است بدانید که دیره منحصرا مسکونی نیست و ممکن است در ساعاتی از شبانه روز در طول هفته ترافیک باشد. اما این مساله در مقابل اینکه دیره محبوب‌ترین منطقه شهر است و دسترسی بسیار عالی دارد، آنچنان مهم نیست. در دیره بهترین مراکز گردشگری و تفریحی در اختیار شماست. موزه ممرز ، بازار سنتی دبی، بازار عطریات، بازار ادویه‌جات و بازار طلای دبی و همچنین مرکز خرید مشهور سیتی سنتر در این محله قرار دارد. رستوران‌های مختلفی نیز برای صرف غذای خوشمزه وجود دارد که هر سلیقه‌ای را در بر می‌گیرد.

 

  برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

منطقه دیره

 

از جمله رستوران الدوار با کوزین عربی که غذای بین‌المللی سرو می‌کند یا رستوران آبشار که می‌توانید بهترین کباب‌های آسیایی را در آن میل کنید.

 

راهنمای حمل و نقل عمومی در دیره

دیره دارای چندین ایستگاه مترو برای دسترسی به مراکز خرید و نقاط گردشگری شهر دبی است. ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره deira city centre شماره ۱۶، که روی خط قرمز مترو دبی و در نزدیکی سیتی سنتر قرار دارد. ایستگاه متروی الرقه Al Rigga شماره ۱۷، روی خط قرمز است و در نزدیکی مرکز خرید حمرین سنتر دبی قرار گرفته است. ایستگاه مترو الاتحاد Union شماره ۱۸، را هم می توانید روی خط قرمز و هم روی خط راهنمای سبز متروی دبی پیدا کنید. مرکز خرید الغریر دبی در نزدیکی این ایستگاه مترو واقع شده است. همچنین برای رفت و آمد به دیگر نقاط شهر می‌توانید تاکسی هم بگیرید. اگر در نوروز بخواهید ماشین اجاره‌ای بگیرید، ممکن است جای پارک به سختی پیدا شود که می‌توانید در این منطقه از پارکینگ عمومی استفاده کنید که ساعتی ۱۰ درهم است.

 

منطقه دیره

 

در ادامه ۳ هتل از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در منطقه دیره را خدمت گردشگران نوروزی دبی معرفی می‌کنیم.

 

هتل کرون پلازا Crowne Plaza Dubai Deira

هتل کرون پلازا یکی از هتل‌های ۵ ستاره خوب در محله دیره دبی است که از چشم‌انداز فوق العاده زیبایی از شهر دبی و امکانات خوبی از جمله استخر روباز، ، سالن اسکواش، محل نگهداری کودکان، باشگاه بدنسازی ۲۴ ساعته، سونا، اسپا و ماساژ برخوردار است. همچنین میهمانان می‌توانند از سیستم Sleep Advantage بهره‌مند شوند که شامل کیت آروماتراپی آرامش‌بخش و تخت‌خواب فوق العاده نرم است. این هتل امتیاز ۸.۱ و بسیار مناسبی در سایت بوکینگ دارد که یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در زمینه گردشگری است.

 

 ۷ هتل دبی مناسب کسانیکه برای یک سفر تجاری به این شهر می‌روند

Crowne Plaza Dubai Deira


عصرها ، تیم سرگرمی نمایش‌هایی را اجرا می کنند که می‌تواند در نوروز برای خانواده‌ها و مهمانان جالب باشد. هتل کرون پلازا در نزدیکی ایستگاه مترو صلاح الدین واقع شده است که به منطقه جمیرا و مرکز خرید امارات وصل است و تا مترو و فرودگاه دبی نیز با تاکسی حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد .
این هتل دارای اینترنت و پارکینگ رایگان می‌باشد. تحویل اتاق ساعت ۳ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.


آدرس: Deira, Dubai, United Arab Emirates

 

هتل سوئیس هتل الغریر Swissôtel Al Ghurair

هتل ۵ ستاره سوئیس هتل الغریر دیره در قلب دبی واقع شده است و به راحتی می‌توانید از مکان‌های دیدنی و مهم توریستی بازدید کنید. این هتل دارای ۴۲۸ اتاق است و امکاناتی از جمله استخر، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا دارد و خدمات شاتل رایگان را به ساحل لامر La Mer Beach در جمیرا ارائه می دهد. امتیاز این هتل در سایت بوکینگ ۸.۷ و عالی است.
با ایستگاه متروی Union Metro فاصله کمی دارد و می‌توانید پیاده به مترو بروید.

 

  گران‌ترین هتل‌های دبی برای صرف یک غذهای لوکس و گران‌قیمت 

Swissôtel Al Ghurair

 


این هتل دارای اینترنت و پارکینگ رایگان می‌باشد. تحویل اتاق ساعت ۳ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.

آدرس: Omar Bin Al Khattab Street,next to Al Ghurair Centre P.O, Dubai, United Arab Emirates


هتل کارلتون پالاس Carlton Palace Hotel

هتل کارلتون پالاس واقع در خیابان معتبر آل مکتوم مکانی عالی با دسترسی به حمل و نقل عمومی خوب است. همه سوئیت‌ها و اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، حمام اختصاصی و تلویزیون هستند. برخی از اتاق‌های این هتل نیز دارای یک میز کار و یخچال هستند. کاخ کارلتون دارای چندین رستوران ، از جمله آل دیوان به سبک لبنانی ، ناهار خوری روزانه در Al Shindagah است. مهمانان می‌توانند از امکانات هتل از جمله سونا ، باشگاه ورزشی، جکوزی و استخر روباز استفاده کنند. امتیاز این هتل در سایت بوکینگ ۸ و خوب است.

 

  مراکز خرید جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز 

Carlton Palace Hotel


هتل کارلتون پالاس فقط ۱۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی و ۸ دقیقه با پیاده‌روی از ایستگاه مترو Union و Al Rigga فاصله دارد.
این هتل دارای پارکینگ رایگان می‌باشد. تحویل اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد.

آدرس: Al Maktoum Street, Dubai, United Arab Emirates

 

۱۰ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران