آشنایی با شهر بازی لگولند در مالزی

جاذبه‌های گردشگری مالزی

قبل از اینکه بخواهیم شما را با شهر بازی لگولند مالزی آشنا کنیم باید بگوییم که این شهر بازی فقط مختص کودکان نیست. بلکه شما نیز می‌توانید در سفر با تور مالزی از این شهر بازی در کنار خانواده‌تان نهایت لذت را ببرید و تفریح کنید. پس همراه ما باشید تا اولین شهر بازی لگولند در آسیا را که در کشور مالزی واقع شده است را خدمت شما معرفی کنیم.

 

شهر بازی لگولند مالزی

شهر بازی لگولند مالزی به عنوان اولین شهر بازی با تم لگو در قاره آسیا و همچنین اولین شهر بازی بین‌المللی این کشور محسوب می‌شود. گردشگرانی که قصد دارند با تور مالزی سفر کنند می‌توانند رفتن به این مکان را جز یکی از برنامه‌های خود محسوب کنند. این شهر بازی با آنچه که تا کنون رفته و دیده‌ایم اندکی متفاوت است. این مکان از پایتخت مالزی حدود ۳۳۰ کیلومتر فاصله دارد و برای رفتن به آنجا باید چند ساعتی در راه باشید. البته خبر خوب اینجاست که فاصله این شهر بازی تا کشور سنگاپور فقط ۱۰ دقیقه است.

 

معرفی ۴ منطقه دیدنی و زیبای مالزی

 

شهر بازی لگولند به صورت زنجیره‌ای در اکثر کشورهای مدرن دنیا ساخته شده‌اند. اصلی‌ترین ویژگی این شهر بازی‌ها نوع تفریحات آن می‌باشد. بر خلاف سایر شهر بازی‌ها که اکثرا شامل تفریحات هیجانی می‌باشند تفریحات این مکان‌ها را اکثرا بازی‌های فکری تشکیل داده است. شهر بازی لگولند مالزی وسعتی در حدود ده‌ها هکتار دارد. همچنین تنوع بازی‌ها در آن به قدری زیاد است که شاید زمان کافی برای امتحان کردن تمامی آن‌ها را نداشته باشید.

 

امکانات شهر بازی لگولند مالزی

برای اینکه بازدیدکنندگان بتوانند به صورت کامل از تمامی امکانات این مرکز تفریحی استفاده کنند در حین ورود دفترچه‌ای به آن‌ها داده می‌شود. در این دفترچه تمامی مشخصات شهر بازی و نکاتی که باید رعایت شوند با تمامی جزئیات نوشته شده است. با این حال در اینجا یکسری از امکانات را خدمت خوانندگان عزیز عرض می‌کنیم.

 

کریسمس را در اقامتگاه لگولند مالزی بگذرانید

 

  • علاقه‌مندان می‌توانند به فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که شعبه‌های اصلی برند لگو هستند بروند و اسباب‌بازی دلخواه کودکانشان را خریداری کنند.
  • این مکان علاوه بر شهر بازی یک موزه کودکان نیز محسوب می‌شود. چرا که در آن می‌توانید عظیم‌ترین و قدیمی‌ترین سازه‌های لگویی را مشاهده کنید.
  • هتل‌های بسیار شیک و لوکسی تقریبا در محوطه شهر بازی لگولند مالزی ساخته شده است. اگر فکر می‌کنید که مسیر کوالالامپور تا این شهر بازی زیاد است می‌توانید در آن هتل‌ها یک شب اقامت داشته باشید و روز بعد در عرض ۱۰ دقیقه خود را به خاک سنگاپور برسانید و از آنجا نیز دیدن کنید.
  • رستوران‌های شیکی با غذاهای بسیار خوشمزه مالزیایی در این مکان تفریحی واقع هستند. گردشگران می‌توانند بعد از یک روز گشتن و بازی‌های فکری از شکم خود به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنند.
  • از جالب‌ترین ویژگی‌های این شهر بازی ماکت‌هایی از معروف‌ترین جاهای دنیا مثل تاج محل می‌باشند که با لگو ساخته شده‌اند.

 

 

 

بخش‌های مختلف شهر بازی لگولند مالزی

در شهر بازی لگولند مالزی فکر همه چیز را کرده‌اند. این مکان از بخش‌های متنوع و مختلفی تشکیل شده است که هر یک در نوع خود بی‌نظیر و سرگرم کننده هستند. اصلی‌ترین معیار برای بخش‌بندی شهر بازی لگولند گروه‌ سنی می‌باشد. این بخش‌ها عبارتند از:

 

  • فروشگاه‌های لگو

اولین بخشی که با ورود به این شهر بازی متوجه آن خواهید شد فروشگاه‌های لگو می‌باشد. در این قسمت می‌توانید تمامی محصولات ارجینال لگو را مشاهده کنید و آن‌ها را برای کودکانتان خریداری کنید. هچنین می‌توانند سوغاتی‌های خوبی برای کودکان دوستان و اطرافیانتان باشند.

 

۷ محله‌ی معروف کوالالامپور که باید در آنها گشت و گذار کنید

 

  • قسمت Imagination

دومین قسمت از شهر بازی لگولند مالزی قسمت imagination می‌باشد. در این قسمت می‌‌توانید به کمک لگوها هر آنچه را که تصور و خیال می‌کنید را به واقعیت تبدیل کنید. علاوه بر آن امکان ساخت ربات‌هایی به کمک این لگوها برای شما فراهم می‌باشد.

  • قسمت Lego Kingdoms

همان طور که از نامش می‌توان حدس زد این قسمت از شهربازی لگولند تلفیقی از ماجراجویی‌های افسانه‌ای و لگوها می‌باشد.

 

 

  • شهر لگو

قسمت دیگری از شهر بازی لگولند وجود دارد که بیشتر برای کودکان زیر ۵ سال در نظر گرفته شده است. به صورتی که شهر کوچک و سنبلیکی از لگوها ایجاد شده و کودکان در آن غرق تفریح و لگوبازی خواهند شود.

 

سفری ۲۴ ساعت به کوالالامپور

 

  • قسمت Miniland

Miniland یا به عبارتی دیگر سرزمین کوچک از جمله پرطرفدارترین بخش‌ها در شهر بازی لگولند می‌باشد. همانند نامش در این قسمت شهر کوچکی تشکیل شده است که در آن تمامی بناها از لگو ساخته شده‌اند. ماکت ساختمان‌های معروف دنیا در این بخش قرار دارد. اگر دوست دارید تصاویر جالبی از خود به یادگار بگذارید و آن را در صفحه‌های مجازی به اشتراک بگذارید این بخش مناسب‌ترین خواهد بود.

 

بهترین بازارهای خیابانی در کوالالامپور

 

  • قسمت جنگ ستارگان

این قسمت از جدیدترین بخش‌هایی است که به این شهر بازی اضافه شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در آن مجسمه‌های بسیار بزرگی از شخصیت‌های فیلم جنگ ستارگان را ببینند که کل آن‌ها از قطعات ریز پازل ساخته شده است.

۳۰ دی ۱۳۹۸