کریسمس را در اقامتگاه لگولند مالزی بگذرانید

جاذبه‌های گردشگری مالزی
کریسمس را در اقامتگاه لگولند مالزی بگذرانید

می‌خواهید سفری خانوادگی در تعطیلات کریسمس داشته باشید، اما علاقه‌ای به جاهای سرد و برفی ندارید؟ پیشنهاد ما به شما لگولند مالزی است که در جوهور واقع شده است. این لگولند در ایام کریسمس برنامه‌های بسیار زیاد و جشن‌های مختلفی دارد. از آتش بازی سه بعدی تا درخت بزرگ کریسمس که از تکه‌های لگو درست شده است. اگر قصد سفر با تور مالزی در ایام کریسمس را دارید، لگولند می‌تواند جایی باشد که بچه‌های شما آرزوی رفتن به آن را دارند!

اگر می‌خواهید با جزییات دلایل این پیشنهاد را بدانید، در ادامه همراه ما باشید:

 

درخت کریسمس ۹ متری لگویی

کریسمس با درخت دکور بندی شده کریسمس می‌شود و وقتی در لگولند باشید، همه چیز لگویی خواهد بود. در کریسمس امسال می‌توانید در کنار درختی ۹ متری که تماما از تکه‌های لگو درست شده عکس بگیرید. درختی که دکورهای آن نیز همه از لگو است. این درخت اینقدر بزرگ است که اصلا نمی‌توانید خود و درخت را در یک سلفی جای دهید!

 

 نکاتی که باید قبل از سفر به کوالالامپور بدانید

  لگولند مالزی

 

تجربه برف در آب و هوای گرم‌سیری

برای چند روز در ایام کریسمس و سال نوی میلادی، بخشی از لگولند برای برف مصنوعی در نظر گرفته می‌شود. البته این برف کاملا واقعی است و با دستگاه‌های برف ساز ساخته می‌شود و خوبی اش این است که بچه‌ها نیاز ندارند تا لباس زمستانی تن کنند، تنها وظیفه دارند به بازی در این هوای برفی عالی مشغول شوند.

 

  لگولند مالزی

 

هتل لگولند با قیمت پایین‌تر

شما هم می‌توانید یک روز خاص را برای رفتن از کوالالامپور به جوهور برنامه‌ریزی کنید تا یک روز کامل در لگولند باشید، یا این که کلا در هتل عالی لگولند مالزی بمانید. این هتل تماما تم لگو دارد و همه چیز از تخت و وسایل خوردنی تا بخش‌های ریز و درشت آن لگو هستند. نکته جذاب تخفیف کریسمسی این هتل به ارزش ۱۵ درصد است که برای اتاق‌های بزرگ خانوادگی، مبلغ نسبتا خوبی برایتان صرفه جویی خواهد شد.

 

 بهترین هتل‌های محله بوکیت بینتانگ 

  لگولند مالزی

 

۲۹ دسامبر، آتش بازی سه بعدی در لگولند مالزی

باشکوه‌ترین روز لگولند مالزی در ایام کریسمس، نیمه شب ۲۹ دسامبر خواهد بود که آتش بازی معروف این پارک صورت می‌گیرد. آتش بازی جذابی که با هنرنمایی همراه بوده و طرح‌های سه بعدی بسیار زیبایی درآسمان شکل خواهد گرفت.

 

  لگولند مالزی

 

همراه با بابانوئل لگویی

حتی بابانوئل نیز در لگولند، لگویی است و بچه‌ها و خانواده‌ها می‌توانند همراه او عکس بگیرند. البته الف‌ها و شخصیت‌های دیگر کریسمسی نیز در پارک حضور دارند که بچه‌ها می‌توانند عکس‌های زیادی با آن‌ها بگیرند.

 

 دنیای شگفت‌انگیز پارک 99 Wonderland در کوالالامپور

  لگولند مالزی

 

رقص و بازی و برنا‌مه‌های متنوع کریسمسی

بچه‌ها می‌توانند جدا از بازی‌های معمولی که در لگولند وجود دارند و سواری‌های متنوعی که می‌توانند تجربه کنند، همراه گروه‌های مختلف به بازی‌های کریسمسی بپردازند. سرود بخوانند،با گروه‌های الوها برقصند و بازی‌هایی را همراه قهرمانان لگو انجام دهند.

 

  لگولند مالزی

 

قهرمانان لگویی در کریسمس دور هم جمع می‌شوند

در دیگر زمان‌های سال اگر همراه بچه‌ها به لگولند بروید، عموما چند قهرمان لگویی خواهید دید که بچه‌ها می‌توانند با آن‌ها عکس‌های یادگاری بگیرند. اما در ایام کریسمس، مسئولان لگولند به کسانی که سفر مالزی می‌آیند، این نوید را خواهند داد که بسیاری از قهرمانان لگویی از جمله گاندلف، ردولف، اولی، اژدها و ... در کنار هم باشند، بچه‌ها راهنمایی کنند، با آن‌ها بازی کنند و عکس‌های دسته جمعی با خانواده‌ها بگیرند.

 

 مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرم‌کننده در کوالالامپور

  لگولند مالزی

 

به الف‌ها کمک کنید تا دکور کریمسی درست کنند

همیشه بخش‌هایی در لگولند وجود دارد که در آن‌ها بچه‌ها به ساخت لگو مشغول می‌شوند. کریسمس این فعالیت همیشگی لگولند نیز حال و هوایی کریسمسی دارد و بچه‌ها به الف‌هایی که در پارک مشغول ساخت دکور هستند کمک می‌کنند تا با تکه‌های لگو، دکورهای درخت کریسمس را بهتر و بیشتر درست کنند.

 

 سفری ۲۴ ساعت به کوالالامپور 

  لگولند مالزی

 

برنده جایزه‌ی سفر رایگان به لگولند دانمارک شوید

برای کسانی که در ایام کریسمس به لگولند مالزی می‌روند، این امکان وجود دارد که بتوانند برنده‌ی جایزه‌ی سفر رایگان به لگولند دانمارک شوند. البته این تنها جایزه‌های کریسمس نیست و بچه‌ها ممکن است برنده‌ی لگوهای جدید جنگ ستارگان یا جعبه‌های جدید لگویی نینجاگو شوند. همچنین هر روز یک ماشین نیز قرعه کشی می‌شود!

۱۱ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران