۸ هتل برتر جهان که در سال ۲۰۲۲ افتتاح می‌شوند

اطلاعات مفید
۸ هتل برتر جهان که در سال ۲۰۲۲ افتتاح می‌شوند

با توجه به روند واکسیناسیون در جهان، خیلی از شرکت‌های گردشگری امیدوارند که در سال ۲۰۲۲، اوضاع تورهای گردشگری به روال سابق بگردد و مسافران به کشورهای مختلف سفر کنند. بر همین اساس بسیاری از پروژه‌هایی که به دلیل وجود بیماری کرونا ثابت مانده بود دوباره به راه افتاده و خیلی‌های دیگر نیز با سرعت بیشتری در حال ساخت هستند. لیست امروز ما هم به هتل‌هایی اختصاص پیدا کرده که در سال ۲۰۲۲ افتتاح می‌شوند و قرار است به جمع بهترین‌ها در دنیا اضافه شوند.

در این لیست، هتل‌هایی انتخاب شده‌اند که حتما در سال ۲۰۲۲ افتتاح خواهند شد.

 

هتل Wildflower Farms (دره هادسون، نیویورک، آمریکا)

این هتل بخشی از مجموعه ریزورت‌های Auberge است که قصد دارد در میان شلوغی‌های این منطقه، یک فضای لاکچری و آرامش‌بخش را برای مشتریانش به همراه داشته باشد. این هتل ۵۶ هکتار وسعت دارد و همانطور که از اسمش پیداست، یک فضای سبز و گلزاری بزرگ را پیش روی خود می‌بیند. اقامتگاه‌های این مجموعه به ۶۵ عدد می‌رسد که شامل بنگله، ویلاهای لاکچری، سوییت‌های بزرگ و ... می‌شود که در همه‌ی آن‌ها از متریال‌های طبیعی همچون چوب استفاده شده است.

 

پرطرفدارترین هتل‌های دنیا از نظر گردشگران

هتل Montage Big Sky (مونتانا، آمریکا)

آمریکا یکی از معدود کشورهای جهان بود که در دوران کرونا، خیلی از پروژه‌های ساختمانی آن متوقف نشد و به همین دلیل چند گزینه از لیست ما به این کشور بر می‌گردد. Montage Big Sky نیز یک ریزورت فوق لاکچری کوهستانی است که ۱۵۰ اتاق خواهد داشت و فضای کلی آن به حدود ۱۳۰۰ هکتار می‌رسد!

 

هتل Rosewood Doha (دوحه، قطر)

بدون شک یکی از زیباترین هتل‌های جهان در سال ۲۰۲۲ هتل Rosewood Doha خواهد بود که برای آماده سازی این شهر جهت برپایی جام جهانی در سال آینده ساخته شده است. بنای زیبای این هتل دو برج به شکلی خیره کننده است که ۱۸۵ اتاق و سوییت را در برگرفته و نمای زیبای دریا و بندرگاه را پیش رو دارد.

 

معرفی زیباترین قصر هتل‌های دنیا

هتل MET (لا پاز، بولیوی)

خیلی از گردشگران در قاره‌ی آمریکا، بولیوی را به خاطر زیبایی‌های طبیعی و تاریخی برای سفر انتخاب می‌کنند و این کشور نیز هتل‌های بسیار جذابی در خود دارد. با این حال هتل MET قرار است با افتتاح، سریعا به یکی از بهترین‌ها بدل شود. بوتیک هتلی که با همکاری یک شرکت معماری نیویرکی و به شکلی واقعا هنرمندانه ساخته شده است. در MET 76 اتاق برار مهمانان تدارک دیده شده و شما به راحتی از آن‌جا می‌توانید به می تلفریکو بروید که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کشور محسوب می‌شود.

هتل Six Senses Loire Valley (سنت لورن نوان، فرانسه)

اگر به دنبال این هستید که سال ۲۰۲۲، یک فضای آرامش بخش و لاکچری را در تور اروپا تجربه کنید، حتما باید از اولین مشتریان Six Senses Loire Valley باشید. این مکان حدودا 1 ساعت و نیم از پاریس فاصله دارد و ۸۸ سوییت فوق‌العاده را در فضایی به بزرگی ۵۶۰ هکتار برای مشتریانش آماده کرده است. جایی که چندین زمین تنیس، مزرعه محصولات اورگانیک، گالری هنری و حتی دریاچه‌ای برای شناو مجموعه اسپا برای شما مهیا شده است.

هتل Botánika Osa Peninsula (شبه جزیره اوسا، کاستا ریکا)

این اکو ریسورت کم‌نظیر، بدون شک یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی خواهد بود که در سال ۲۰۲۲ افتتاح می‌شود. جایی در اوسا که شما می‌توانید در فضای یکی از زیباترین جنگل‌های بارانی کشور، یکی از ۱۰۶ اقامتگاه این محل را برای اقامت انتخاب کنید. اقامتگاه‌هایی که کاملا مطابق با استانداردهای محیط زیستی درست شده، مبلمان‌هایی با چوب بامبو دارند و از نظر طراحی نیز، فوق‌العاده جذابند.

 

گران‌ترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۲۰

هتل خلیج Alila Dalit (جزیره صباح، مالزی)

اما اگر قرار است سال جدید میلادی به تور مالزی بروید هم ما یک انتخاب عالی برای شما داریم. خلیج Alila Dalit یک هتل فوق‌العاده عالی است که با ۱۵۲ اتاق و ۷۴ ویلا قرار است به سرعت به یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های مالزی بدل شود. لاکچری و مجلل بودن، طراحی داخلی فوق‌العاده زیبا، امکانات عالی و قرار گیری در جایی عالی، همه از امکانات ای هتل هستند.

هتل Rock House (جزایر تورکس و کایکوس)

یکی دیگر از اقامتگاه‌های فوق لاکچری در این جزایر زیبا که در سال آینده افتتاح می‌شود. این مجموعه درست چسبیده به دریای مدیترانه، یک ساحل اختصاصی بزرگ و اسکله‌ای چوبی خواهد داشت و ویلاهای آن همگی استخرهایی مجزا دارند. این مکان در فضایی سبز و جنگلی ساخته شده و از هر طرف نمایی درخشان را برای شما به همراه دارد.

 

بلندترین هتل‎های جهان در کدام کشورها هستند؟

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 03 خرداد 1401)

نظرات کاربران