بلندترین هتل‎های جهان در کدام کشورها هستند؟

اطلاعات مفید
بلندترین هتل‎های جهان در کدام کشورها هستند؟

هنگامی که سخن از بلندترین هتل‌های جهان به میان می‌آید شاید تصورش سخت باشد که بدانید از این لیست ده تایی، تنها یکی از آن‌ها خارج از قاره آسیا واقع شده است. جالب تر آنکه پنج هتل از این لیست در همسایگی ایران و در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی قرار دارند. هنگ کنگ، پاناما، چین، تایلند، مالزی و امارات متحده عربی کشورهایی هستند که این هتل برج‌های بلند را در خود جای داده‌اند.

 

برج کالینان جنوبی در هنگ کنگ The Cullinan South Tower

هنگ کنگ شهری است که به دلیل آسمان خراش‌هایش که آسمان را تصاحب کرده‌اند، در سراسر جهان مشهور است. پس جای تعجب ندارد که نخستین هتل بلند این لیست در این شهر واقع شده باشد. این هتل با ۶۸ طبقه و حدود ۲۷۱ متر (۸۹۰ فوت) ارتفاع، در رده بلندترین هتل‌های جهان جای گرفته است.

 

  بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید 

The Cullinan South Tower 

 

هتل و برج بین المللی ترامپ اوشن کلاب در پاناما

این هتل در سال ۲۰۱۱ میلادی در پاناما افتتاح شد و هفتاد طبقه دارد. این هتل و برج بین المللی، بلندترین ساختمان در شهر پاناما، پایتخت آمریکای مرکزی است. این هتل بلند، حدود ۲۸۵ متر (۹۳۲ فوت) ارتفاع دارد. علاوه بر هتل، بخشی به فروشگاه‌ها و کازینو اختصاص یافته است. طراحان این برج، به کپی برداری از برج العرب دبی متهم شده‌اند اما هنوز چیزی به اثبات نرسیده است.

 

  ترامپ اوشن کلاب در پاناما

 

هتل ملانیوم پلازا در دبی (Millennium Plaza)

هتل Millennium Plaza یکی از برج‌های دبی است که در این لیست جای خود را محکم کرده است. این هتل با ۲۹۵ متر (۹۶۵ فوت) در سال ۲۰۱۱ میلادی، در قلب شهر خاورمیانه‌ای دبی واقع شده است. این هتل دارای اتاق‌های لوکس و امکانات فراوانی است که در ۶۶ طبقه جای گرفته‌اند.

 

  هتل ۵ ستاره رودا البوستان برای اقامت خانواده‌ها

 Millennium Plaza

 

هتل Wuxi Maoye City Marriott در چین

Wuxi ، شهری در سواحل شرقی چین است که یکی از سریعترین کلانشهرهای در حال رشد در جهان است. این هتل، ۶۸ طبقه و ۳۰۳ متیر (۹۹۷ فوت) ارتفاع دارد. ساخت این هتل هفت سال یعنی از سال ۲۰۰۷ میلادی تا سال ۲۰۱۴ میلادی اتفاق افتاد و بلندترین ساختمان در سراسر Wuxi است.

 

 معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو 

 Wuxi Maoye City Marriott

 

هتل Baiyoke Tower II در تایلند

این ساختمان یک هتل ۸۴ طبقه است که در بانکوک، پایتخت تایلند واقع شده است. این برج، بلندترین سازه در سراسر تایلند است. این بنا دارای یک طبقه ۳۶۰ درجه ای گرد است که می‌توانید نمای سراسر شهر را زیر پای خود ببینید. ساخت این برج بلند در سال ۱۹۹۷ میلادی به پایان رسید و در سال ۱۹۹۹ میلادی یک آنتن به آن اضافه شد و ارتفاع آن را به ۳۲۸ متر رساند.

 

 انواع ماساژ تایلندی که در سفر باید تجربه کنید

 Baiyoke Tower II

 

برج‌های جمیرا امارات متحده عربی (Jumeirah Emirates Towers )

هتل برج جمیرا امارات دارای ۵۶ طبقه است و در شهر دبی واقع شده است. این هتل دارای ۴۰ سوئیت مجلل است که توسط گروه بین المللی جمیرا اداره می‌شوند. این برج، یکی از برترین و مدرن‌ترین برج‌های جهان نیز هست که در رده ۵۰ برج نخست جای گرفته است.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید

 Jumeirah Emirates Towers

 

برج العرب در امارات متحده عربی (Burj Al Arab)

ساختن برج العرب در دبی با حدود یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام شد. ساخت این مجموعه در سال ۱۹۹۴ میلادی آغاز شده و در سال ۱۹۹۹ میلادی به پایان رسید. شکل ساختمان شبیه به یک کشتی بادبانی است. این بنا در زمین وسیعی ساخته شده است و به صورت مارپیچ به پشت بام می‌رسد. این ساختمان همچنین دارای ۲۸ طبقه دوبلکس است که ۲۰۲ سوئیت بزرگ را در خود جای داده است.

 

Burj Al Arab 

 

هتل رز ریحان روتانا در دبی (Rose Rayhaan by Rotana)

هتل رز ریحان یک ساختمان ۷۲ طبقه بلند در جاده شیخ زید در دبی است. این سومین هتل بلند دنیا است و به دلیل ظرافت و لوکس بودنش در سراسر دنیا معروف شده است. در این هتل نوشیدنی الکلی سرو نمی‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه گل رز است. ساخت این هتل حدود ۱۸۰ میلیون دلار برای سازندگان آن آب خورد. این هتل دارای کافی شاپ ۲۴ ساعته و دو هتل است که هر دو در مجموع دارای ۴۸۲ اتاق، سوئیت و پنت هاوس است. این هتل در ۲۳ دسامبر سال ۲۰۰۹ به طور رسمی افتتاح شد.

 

 ۱۰ هتل ساحلی شگفت‌انگیز دبی را بشناسید

 Rose Rayhaan by Rotana

 

هتل چهار فصل در کوالالامپور (Four Seasons Place )

هتل چهار فصل اگرچه هنوز از نظر فنی تکمیل نشده است اما همین حالا نیز به عنوان دومین هتل بلند دنیا شناخته شده است. این هتل در کنار برج های معروف دوقلوی پتروناس کوالالامپور ساخته شده است. این هتل با بیشتر از ۳۴۰ متر (۱۱۲۲ فوت) ارتفاع علاوه بر هتل، فضای اختصاصی برای چند فروشگاه، ویلاهای خصوصی و اقامتگاه‌های دیگر هم دارد.

 

 Four Seasons Place

 

هتل JW Marriott Marquis دبی

این برج، بلندترین برج جهان است که ۳۳۵ متر (۱۱۶۵ فوت) ارتفاع دارد و در ۷۷ طبقه ساخته شده است. این برج‌های دوقلو توسط گروه هتل‌های بین المللی ماریوت اداره می‌شود. این هتل بیشتر از هزار و پانصد اتاق، سوییت و ویلای اختصاصی دارد. ساکنان این برج، شانس این را دارند که منظره‌ای فراموش نشدنی از برج خلیفه و آب های آرام خلیج فارس را تماشا کنند.

 

 بازدید از مراکز جدید در سفر دوباره به دبی 

JW Marriott Marquis

۰۲ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران