مسافرت به مفرح ترین کشورها (بخش دوم)

اطلاعات مفید
مسافرت به مفرح ترین کشورها (بخش دوم)

در نوشته قبلی به مرور چند مورد از مفرح‌ترین کشورهای دنیا پرداختیم، از کشورهای اروپایی تا امارات متحده عربی، کشورهای متعددی بودند که هرکدامشان ویژگی‌های متفاوتی برای گردشگران به همراه داشتند. حالا اما با ادامه‌ی لیست ما و ۱۰ کشور بعدی همراه باشید.

 

یونان

خیلی‌ها یونان را تنها کشوری مهم از نظر تاریخی می‌دانند، اما ابنیه باستانی این کشور تنها بخشی از جذابیت آن محسوب می‌شود. یونان سواحل کم‌نظیری دارد و جزایر رویایی آن جایی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات است. در این جزایر شما می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید و شب‌ها تا صبح به جشن و پایکوبی بپردازید.

 

لاکچری ترین ریزورت های ساحلی در آسیا

لهستان

شاید کم‌تر کسی فکرش را کند، اما لهستان بیشترین جاذبه‌های ملی در میان انتخاب‌های ما در این لیست را دارد. از معادن نمک زیرزمینی رها شده تا دهکده‌های تاریخی، نقاط اینچنینی برای بازدید در این کشور زیاد هستند. همچنین لهستان مملو از انواع پارک‌های بازی و آبی بوده و برنامه‌های تفریحی و کنسرت‌ها، همیشه در شهرهای بزرگ این کشور به راه است.

اسپانیا

قرن‌ها حمله به کشورهای دیگر، باعث شده  تا فرهنگ‌های متفاوتی از آمریکای لاتین تا آفریقا، در میان مردم این کشور رواج پیدا کند. اما هیچ چیز به اندازه موسیقی در اسپانیا جدی گرفته نمی‌شود و از همین رو صدای موسیقی همیشه و در هر جای این کشور به گوش رسیده و برنامه‌های موسیقیایی نیز همیشه برپا است. اسپانیا سواحلی دیدنی و مفرح داشهت، بیش از ۸۰۰ موزه را میزبانی می‌کند و در کنار انواع پارک‌های بازی، استادیوم‌های ورزشی متعددی نیز دارد که همیشه مملو از جمعیت هستند.

 

۱۰ محل زیبای پاییزی در دنیا را بشناسید

آمریکا

تنها به خاطر وجود لاس وگاس، می‌توان آمریکا را در میان مفرح‌ترین کشورهای جهان قرار داد. پایتخت تفریحی جهان آنقدر طرفدار دارد که چنیدین مورد از بزرگ‌ترین هتل‌های جهان در آن‌جا قرار دارد. با این حال این کشور مهم و بزرگ، مملو از دیدنی‌ها و مراکز تفریحی است.بیش از ۳۵ هزار موزه، نزدیک به هزار ورزشگاه، انواع پارک‌های بازی و آبی و جاذبه‌های بی‌پایانی که باعث می‌شود آمریکا یکی از مفرح‌ترین کشورهای جهان باشد.

ترکیه

ترکیه سال‌هاست به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در جهان شناخته می‌شود. مقاصد مختلفی دراین کشور است که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید. در تور ترکیه شما این امکان را دارید تا به تور استانبول سفر کنید و از مراکز تاریخی و تنگه بسفور دیدن کنید یا به تور آنتالیا یا دیگر شهرهای ساحلی بروید، در هتل‌های بزرگ و فوق‌العاده‌اش روزها را سر کنید، انواع تفریحات آبی را تجربه کنید و در بهترین کلاب‌های ترکیه، شب‌هایی شاد را بگذرانید.

 

پیاده‌روی در قاره‌های مختلف دنیا

تایلند

کم‌تر کسی در دنیا است که دیگر با تایلند آشنایی نداشته باشد. تور تایلند بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های تفریحی خواهد بود که در دنیا می‌توانید کسب کنید. مهم نیست به کجای این کشور سفر می‌کنید، مطمئن باشید که بهترین‌ها انتظار شما را می‌کشد.در سفر با تور بانکوک، این امکان را دارید تا جدا از شرکت در انواع تفریحات شبانه، به سراغ چندین و چند پارک بازی و آبی این شهر بروید و در مقاصد ساحلی همچون کرابی، پوکت، پاتایا و ...، تعطیلاتی کم‌نظیر را از سر بگذرانید.

مراکش

شاید این کشور خیلی در ایران طرفدار نداشته باشد، اما مراکش یکی از کشورهای بسیار پرطرفدار در جهان برای سفر است. تفریحات متفاوتی در این کشور جذاب می‌توانید تجربه کنید و همچنین به گردش‌های صحرایی جذاب بروید. مراکش شهرهای خاص و متفاوت هم در خود دارد و سفر به این کشور، همچون یک ماجراجویی فوق‌العاده برایتان خواهد بود.

مکزیک

مکزیک سرشار از زیبایی‌های طبیعی  و شهرهای ساحلی بسیار زیباست، اما در کنار این موضوع، مکزیک مراکز تفریحی بسیار زیادی در خود دارد که باعث شده در دهه‌ی اخیر، قطبی برای گردشگری منطقه شود. فراموش نکنید که این کشور بخش‌های تاریخی متعددی نیز دارد که بعضی از آن‌ها جزو زیباترین‌ها در دنیا محسوب می‌شود.

 

گران‌ترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۲۰

 چین

پرجمعت‌ترین کشور دنیا، مقاصد متنوعی پیش پای شما برای سفر می‌گذارد. شما در تور چین می‌توانید به پکن رفته و از دیوار بزرگ و شهر ممنوعه دیدن کنید یا به شانگهای و دیگر شهرها سفر کنید و زیبایی‌های آن‌ها را از نزدیک ببینید. اما هر کدام از این مقاصد را که انتخاب نمایید، می‌توانید در همه‌ی آن‌ها به پارک‌های بازی متعدد، سینماهای بزرگ و مدرن، مراکز تفریحی شبانه و ... بروید. همین‌ها باعث می‌شود که چین نه تنها یک مقصد گردشگری ایده‌آل برای دوستداران تاریخ و فرهنگ باشد، بلکه کشوری مفرح و جذاب برای گردشگران نیز به حساب بیاید.

روسیه

احتمالا می‌دانید که روسیه یکی از بهترین کشورهای دنیا از نظر کلاب‌های مدرن و زیباست و از این منظر، تور مسکو سرآمد خیلی از کشورهای دیگر است. پارک‌های بازی متعددی در این کشور هستند که در کنار مراکز تاریخی و موزه‌های متعدد، می‌توانید از آن‌ها بازدید به عمل بیاورید.

۱۸ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران