مسافرت به مفرح ترین کشورها (بخش اول)

اطلاعات مفید
مسافرت به مفرح ترین کشورها (بخش اول)

مقاصد متنوعی در جهان هستند که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید، اما خیلی‌ها به دنبال این هستند که در تعطیلات خوش بگذرانند و تفریح کنند، به همین دلیل ما امروز به سراغ مقاصدی در جهان رفته‌ایم که به تفریح‌گاه‌های متنوعشان معروف هستند و به هر کسی که به آن‌جا سفر کند، حسابی خوش خواهد گذشت.

 

سفر به هلند

هلند یکی از مفرح‌ترین کشورهای دنیاست که با برگزاری انواع کنسرت‌ها در طول سال و انواع برنامه‌های تفریحی و فستیوال‌ها، میزبانی عالی برای گردشگرانی از سراسر دنیاست. با این حال این کشور دارای انواع موزه‌ها، گالری‌های هنری و مراکز متنوع دیگری نیز هست.

 

گران‌ترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۲۰

سفر به قبرس

قبرس جزیره‌ای جذاب در قلب دریای مدیترانه‌ است که سال‌هاست میزبان مسافرانی است که برای تفریح در دیا، گردش‌های آبی و بسیاری چیزهای دیگر به این کشور می‌آیند. این کشور سواحل دیدنی بسیاری دارد و انواع تفریحات آبی را می‌توانید در آن‌جا تجربه کنید. پارک‌های آبی و بازی متعدد و بسیاری خوبی نیز در این کشور وجود دارد که آن‌ها را نیز نباید از یاد برد.

سفر به بلژیک

بر خلاف مساحت نسبتا کم بلژیک، این کشور زیبا یکی از مفرح‌ترین مقاصد گردشگری در اروپاست که پر شده از انواع تفریحات از جمله انواع پارک‌های بازی و آبی، مراکز تفریحی شبانه و طبیعتی که برای گردش‌های جمعی عالی به نظر می‌آیند. این کشور نیز سالانه میزبان تعداد زیادی کنسرت است و همیشه‌ برنامه‌ای بزرگ در آن جریان دارد تا بتوانید روزهای خود را به بهترین شکل در آن‌جا سر کنید.

 

معرفی ۱۰ دشت پر گل و زیبا در دنیا

سفر به انگلستان

اما اگر به دنبال کشوری بزرگ در اروپا هستید که در هر گوشه از آن، فعالیتی جذاب انتظار شما را می‌کشد، بدون شک انگلستان جواب شماست. این کشور بیشترین تعداد کنسرت‌ها، پارک‌های بازی، استادیوم‌های ورزشی و مراکز تفریحی در اروپا را دارد و برنامه‌های تفریحی بسیار زیادی سالانه در آن‌جا برگزار می‌شود. ناگفته می‌دانید که انگلستان مملو از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نیز بوده و به طور کلی، یک مقصد ایده‌آل برای سفر به اروپا محسوب می‌شود.

سفر به آلمان

آلمان در زمینه‌ی پارک‌های بازی، پارک‌های آبی، آکواریوم، باغ وحش و چیزهایی از این دست، سر آمد دیگر کشورهای اروپایی بوده و بزرگ‌ترین پارک آبی جهان را نیز میزبانی می‌کند. آلمان در زمینه‌ی تفریحات شبانه نیز همه چیز را در شهرهای بزرگش برای گردشگران به همراه خواهد داشت. این کشور از نظر مراکز فرهنگی نیز با ۶۲۵۰ موزه و چندین و چند سالن تئاتر و سالن‌های سینما، یکی از بهترین کشورها دنیا در این زمینه محسوب می‌شود.

 

۱۰ مقصد عالی در دنیا برای رها شدن از استرس

سفر به ایرلند

یکی از مفرح‌ترین جشن‌ها در تمام دنیا، روز سنت پارتیک است و وقتی که بدانید این جشن از ایرلند سرچشمه می‌گیرد، احتمالا با مردم خوش گذران و شاد این کشور، بیشتر آشنا خواهید شد. این کشور سرسبز و زیبا، بهشتی برای آن‌ها خواهد بود که اهل طبیعت گردی هستند، اما اگر خوشگذرانی‌های شبانه و تفریح در پارک‌های بازی را نیز مد نظر داشته باشید، ایرلند گزینه‌های زیادی پیش پایتان خواهد گذاشت.

سفر به ایتالیا

تنوع مقاصدی که می‌توانید در ایتالیا انتخاب کنید آنقدر زیاد است که گاهی آدم می‌ماند ونیز با کانال‌های آبی‌اش را انتخاب کنید یا رم بروید یا در خیابان‌های میلان گردش کند. ایتالیا بدون شک یکی از بهترین مقاصد در تمام دنیا برای سفر محسوب می‌شود که مملو از مراکز تفریحی، فرهنگی، هنری و ورزشی‌ است و هر کس با هر سلیقه‌ای، جایی برای رفتن و کاری برای انجام دادن، خواهدداشت.

سفر به پرتغال

پرتغال نیز از نظر جاذبه‌های فرهنگی و طبیعت گردی، از بهترین‌ها در اروپا است، اما اگر به شهرهای ساحلی یا شهرهای بزرگش همچون لیسبون و پورتو بروید، می‌توانید در سالن‌های موسیقی بزرگش در کنسرت‌ها شرکت کنید یا در پارک‌های بازی آن‌ به تفریح مشغول شوید. این شهرهای بزرگ، با کلاب‌های متنوعی که در اروپا معروفند، شب‌ها تا صبح برنامه‌های تفریحی متعددی را برای همه خواهند داشت.

 

گشتی در رنگارنگ‌ترین مناظر طبیعی دنیا

سفر به امارات متحده عربی

مگر می‌شود کسی به تور دبی برود و بتواند همه‌ی مراکز تفریحی این شهر را تجربه کند؟ انتخاب‌ها در دبی یکی دوتا نیستند و آنقدر متنوع در بالاترین استانداردها هستند که می‌توان آن را بهترین در تمام این لبست به حساب آورد. جالب این که امارات متحده عربی در دیگر شهرهای خود همچون شارجه، ابوظبی و ... نیز، امکانات و مراکز تفریحی متعددی داشته که هر کدامشان می‌توانند میزبانی عالی برای سفرهای شما باشند.

سفر به فرانسه

انتخاب‌های اروپایی ما در این لیست، بدون در نظر گرفتن فرانسه به هیچ وجه کامل نخواهد بود. شهری که مراکز فرهنگی آن در تمام دنیا معروف است و غذاهایش زبان زد خاص و عام. این کشور مقاصد متنوعی دارد که هر کدام به تفریحاتی خاص معروف هستند. از سواحل دیدنی تا شب‌های پاریس، شهری مملو از مراکز تفریحی شبانه که شامل مراکز لوکس و گران‌قیمت نیز می‌شوند.

 

معرفی ۷ کتابخانه‌ی حیرت‌انگیز در جهان

۱۱ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران