عاشقانه‌ترین مکان‌های روی زمین برای سفری دو نفره

اخبار
عاشقانه‌ترین مکان‌های روی زمین برای سفری دو نفره

روی زمین مقاصد عاشقانه زیادی وجود دارد که چه به لحاظ طبیعی و چه شهرسازی و فرهنگ مورد توجه هستند. مردم سراسر دنیا مخصوصا زوج‌های جوان، عاشق سفر به نقاط عاشقانه دنیا هستند و همیشه در صفحات شبکه‌های اجتماعی به دنبال مقاصدی اینچنینی هستند. از خیابان‌های عاشقانه دنیا گرفته تا هتل‌ها و سواحل، انتخاب برای شما بسیار است. اما عاشقانه‌ترین مکان‌های دنیا کجاها هستند؟

 

فرانسه، پاریس

هیچ فهرستی از عاشقانه‌ترین‌های دنیا را نمی‌توان بدون اشاره به پاریس در نظر گرفت. پاریس شهر چراغ‌ها، کافه‌های جذاب، هنر و البته عشق از اصلی‌ترین مقاصد عاشقانه دنیا در هر فهرستی است. یکی از زیباترین تجارب در پاریس سفر دریایی شبانه و تماشای برج ایفل است. فرقی نمی‌کند در کدام خیابان و کدام محله هستید، باور داریم هر خیابان این شهر تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما و همسرتان رقم می‌زند.

 

 زیباترین نقاط دنیا به انتخاب سی‌ان‌ان

 پاریس

 

یونان، سانتورینی

اگر به دنبال یکی از دیدنی‌ترین غروب‌های زمین هستید به نقاط بالاتر سانتورینی بروید و از منظره بی‌نظیر افق صورتی و بنفش دیدن کنید. شما در این شهر می‌توانید به یکی از کافه‌ها و یا رستوران‌های سفید و آبی بروید و در فضای باز در آغوش آخرین انوار روز عصری فوق‌العاده و نارنجی را تجربه کنید. به یکی از این رستوران‌ها بروید و از غذاهای دریایی خوشمزه سفارش دهید و شاهد فرو رفتن خورشید در دریای اژه باشید. چه چیزی از این عاشقانه‌تر خواهد بود؟

 

 دریاگردی در کوش آداسی و سفر به جزایر یونان 

 یونان

 

ترکیه، استانبول

استانبول به عنوان شهری اروپایی آسیایی که به واسطه تنگه بسفر به قسمت تقسیم شده با جاذبه‌های تاریخی و شب‌های چراغانی‌اش یکی از بهترین نقاط دنیا در برای هر قشر مسافری‌ست. شما در این شهر می‌توانید به دیدن آثار تاریخی بروید و غروب را با تورهای کشتی‌سواری بسفر شاهد منظره‌ای شگفت‌انگیز از این شهر باشید. در رستوران‌های سنتی استانبول بهترین کباب‌های ترکی عمرتان را بخورید و صبح را با صبحانه مفصل ترکی آغاز کنید. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید بکنید رفتن به میدان تقسیم و قدم زدن در خیابان سنگفرش شده تاریخی آن است. فراموش نکنید سوار ترموا شوید و عکس‌های یادگاری فوق‌العاده بیاندازید.

 

 ترکیه

 

مالدیو

چه چیزی می‌تواند همچون شناور شدن در آب‌های آبی و کریستالی مالدیو عاشقانه باشد؟ جزایر مالدیو در اقیانوس هند واقع شده و به عنوان یکی از مقاصد گرمسیری با ویلاهای ساحلی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این مجمع‌الجزایر را با ویلاهای روی آب و سوییت‌های آنچنانی‌اش می‌شناسند اما شما در اینجا می‌توانید به غواصی هم بپردازید و از باغ‌های مرجانی رنگی و انواع ماهی‌های ریز و درشت هزار رنگ دیدن کنید.

 

 مالدیو

 

هند، تاج محل

تاج محل نماد یک عشق واقعی و ماندگار یکی از سازه‌های مشهور دنیا است. این مسجد بزرگ و زیبا یکی از مکان‌هایی‌ست که زوج‌ها آرزوی بازدید از آن را دارند. شما می‌توانید برای باز دید از این مسجد بروید و شاهد غروبی عاشقانه و صورتی در حیاط بزرگ و تمیز آن باشید. وقتی پرتوی نارنجی خورشید رنگ حوضچه‌های ورودی را تغییر می‌دهند یکی از به یادماندنی‌ترین مناظر عمرتان را شاهد هستید. تاج محل توسط امپراتور مغول، شاه جهان برای بزرگداشت همسر سوم خود ممتاز محل ساخته شده است. تاخ محل شامل بخش‌های مختلفی می‌شود.

 

 تاج محل

 

پلی‌نزی، تاهیتی

کلبه‌های ییلاقی با سقف‌های کاهی که منظره‌ای خیره کننده به آب‌های آبی اقیانوسی دارند یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های دور در تاهیتی است که می‌توان برای سفری دو نفره به آن رفت. این جزیره که در فرنچ پلی‌نزی واقع شده را بهشت عاشقان می‌نامند.

 

 تاهیتی

 

بلیز

وقتی به بلیز سفر می‌کنید سخت بتوان گفت بودن در کنار همسر پر شور و حرارت‌تر است یا آب‌های لاجوردی، سواحل بی‌پایان، جنگل‌های سرسبز گرمسیری و آب و هوای شرجی. هر چه که باشد بلیز به شما سفری به یادماندنی و فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. سواحل گرمسیری و پوشش گیاهی سرسبز آن تجربه‌ای متفاوت از اقامتی اقیانوسی را به شما ارائه می‌دهد که شبیه به جنوب شرقی آسیا نیست اما همچنان شباهت‌هایی نیز وجود دارد.

 

 سفرهایی شگفت‌انگیز به زیباترین جزایر دنیا

 بلیز

 

ایتالیا، ونیز

ونیز را به شهر عشق‌های افسانه‌ای می‌شناسند. گردشگران سراسر دنیا در دنیز خودشان را در طعم‌های شگفت‌انگیز جلاتو غرق می‌کنند و به گردش در کانال‌های آبی می‌پردازند. این شهر که از مظاهر عاشقانه دنیاست با خانه‌ها و مسیرهای سنگی حتی افراد عادی را هم هیپنوتیزم می‌کند چه برسد به عشاق پرشور.

 

  ونیز

 

مراکش، کازابلانکا

شک نکنید در این شهر چیزی وجود دارد که یکی از عاشقانه‌ترین فیلم‌های دنیا به نامش درآمده. مراکش با بیابان‌های گسترده، سواحل خیره‌کننده، کوه‌های پوشیده از برف و دهکده‌های جذاب از عاشقان میزبانی می‌کند. فرقی نمی‌کند چه چیزی شما را جذب می‌کند به هر حال کازابلانکا، مهم‌ترین بدنر کرانه اقیانوس اطلس کاملا شما را طلسم ویژگی‌هایش خواهد کرد.

 

کازابلانکا

۰۱ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران