سرگرم‌کننده‌ترین مقاصد آسیای برای خانواده‌ها

اخبار
سرگرم‌کننده‌ترین مقاصد آسیای برای خانواده‌ها

از انواع پارک‌های جذاب تا فعالیت‌های فضای باز در آسیا موقعیت‌های متفاوتی برای سفرهای خانوادگی وجود دارد. مخصوصا با آغاز تابستان و تعطیلی مدارس شما می‌توانید برای سفر همراه بچه‌ها با دید بازتری نگاه کنید. آسیا قاره شگفتی‌های گوناگون، آنقدر پهناور و متنوع است که خانواده‌ها می‌توانند در آن اوقات جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را سپری کنند. ما در اینجا به بهترین مقاصد خانوادگی آسیا می‌پردازیم.

 

مالزی

در اینجا ما سعی می‌کنیم ارزانی هزینه‌ها را هم لحاظ کنیم. بنابراین تور مالزی یکی از انتخاب‌های مناسب برای خانواده‌ها خواهد بود. کوالالامپور دارای پارک‌های متنوع و جذاب و تم‌پارک‌های شگفت‌انگیزی است که با سواری‌های هیجان‌انگیز پرشده‌اند. برای لذت بردن از سواری‌های جذاب به سان‌وی لاگون بروید و اگر به دنبال گردشی خانوادگی بودید به های‌لندز بروید. این منطقه تازه ساخت و مدرن دارای مراکز تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌هاست. اینجا جایی‌ست که می‌توانید در بین مزارع چای قدم بزنید و توت فرنگی بچینید. خانواده‌های ماجراجو می‌توانند از کاوش در جنگل‌های جنگلی باستانی در پارک ملی تامان نگارا لذت ببرند و یا از کوه کینابالو بالا بروند. کینابالو بلندترین کوه در جنوب شرقی آسیاست.

 

بهترین تفریح‌هایی که همراه کودکان در سفر به کوالالامپور باید تجربه کنید

 

 

مالزی

 

 

بالی

شما در این جزیره شگفت‌انگیز می‌توانید به یک میزان سرگرم شوید و در بهترین اقامتگاه‌ها ساکن شوید. تور بالی مقصدی مناسب پدران و مادران مسئولیت‌پذیر است. زیرا آنان می‌توانند در بالی هتل‌هایی مناسب کودکان انتخاب کنند تا در کنار رفاه و تفریح خودشان بچه‌ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. با حال و هوای بالیایی، سواحل داغ و سفید، آب و هوای گرم و مرطوب و غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیز می‌توانید در اینجا انتظار تعطیلاتی آرام را داشته باشید. برای گشت و گذاری خانوادگی به سافاری پارک آبی و بالی تری‌تاپ بروید. شما همچنین می‌توانید از مرکز شهر اوباد دیدن کنید، سوار فیل‌ها شوید و به میمون‌ها غذا دهید. به علاوه یکی از زیباترین مناظر اوبود بالی وقتی‌ست که به دیدن تراس‌های برنجش می‌روید.

 

راهنمای سفر به بالی؛ بهترین کشور برای سفر با کودک

 

 

بالی

 

 

ژاپن

ژاپن را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد: تم ‌پارک‌ها! با این که سرآمد همه تم پارک‌های ژاپن دیزنی‌لند است اما چندین تم پارک عجیب دیگر هم در این کشور وجود دارد. وندرلند در نیکو با تم سامورایی و نینجا را بررسی کنید و یا به پارک Toei Kyoto Studio بروید. طرفداران هلو کیتی باید به سانریو پورولند بروند. این در حالی‌ست که طرفداران توتورو باید از موزه Ghibli دیدن کنند. سراسر ژاپن با انواع فضاهای موهومی و خیالی پر شده که هر کدام‌شان دری از دنیاهای مختلف را به روی شما می‌گشایند. مطمئنا کم‌تر جایی در دنیا هست که شما را در معرض چنین تنوعی قرار دهد.

 

 

ژاپن

 

 

سنگاپور

سنگاپور کشوری آفتابی و رو به پیشرفت است که این روزها میزبان گردشگران سراسر دنیاست. هیچ شکی نداریم که در این کشور فعالیت‌های جذابی وجود دارد که هرگز تجربه‌شان نکرده‌اید. مثلا تم پارک Good ole Sentosa یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به سنگاپور برشمرده می‌شود. اما شما می‌توانید به تجربه سافاری شبانه، پارک پرندگان جورنگ، و همچنین باغ گیاه‌شناسی هم بروید. به علاوه تمامی موزه‌های عمومی در حال حاضر رایگان هستند و این یعنی شما می‌توانید همراه خانواده از شگفتی‌های تاریخ کشور بازدید کنید بدون این که هزینه‌ای بپردازید.

 

شش تفریح جذاب و خانوادگی در شب‌های سنگاپور

 

 

 

سنگاپور

 

 

تایلند

تایلند یکی از بزرگ‌ترین اهداف سفر به جنوب شرقی آسیاست که برای انتخابش دلایل فراوانی برای همه گروه‌های گردشگری وجود دارد. مهم نیست که چه سلیقه و انتظاری از سفر دارید اما تور تایلند در فهرست مقاصد هر سلیقه‌ای جای می‌گیرد. از پناهگاه فیل‌ها گرفته تا شیرجه از بالای صخره‌های آهکی در این کشور هر فعالیتی امکان‌پذیر است. در واقع هم جوانان و هم افراد مسن در این کشور می‌توانند اوقات دلخواه خودشان را تجربه کنند. شما می‌توانید در اطراف اصلی‌ترین جزایر کشور همچون کرابی و سامویی جزیره شن‌های سفید غواصی کنید و از دنیای شگفت‌انگیز و دیدنی زیر آب آن دیدن کنید. در این میان اقامتگاه‌ها و هتل‌های مناسب کودکان در تایلند با امکانات رفاهی همچون سالن‌های بازی و ساحل خصوصی کم نیستند که می‌توانید با اقامت در آن‌ها اوقات جذابی را به فرزندتان هدیه دهید. به علاوه برای فرار از گرمای شدید هوا رفتن به یکی از ده‌ها پارک آبی می‌تواند راه حل فوق‌العاده‌ای باشد.

 

 

تایلند

 

 

سریلانکا

سریلانکا نیز یکی دیگر از مقاصد رو به رشد این روزهای اخیر آسیاست که توانسته نظر گردشگران را به سوی خود جلب کند. در سریلانکا می‌توانید کمی از همه چیز را پیدا کنید. از سواحل ماسه‌ای زیبا، روستاهای سنتی با فرهنگ قدیمی و نقاط گردشگری مدرن همه چیز در این کشور در دسترس قرار دارد. چیزهایی که کودکان عاشقش هستند مثل قلعه و ساحل هم در سریلانکا به راحتی پیدا می‌شود. بنابراین به یکی از سواحل سرسبز بروید، به فرزندتان سطل و بیلچه بدهید و سپس اجازه دهید تا در دنیای خیالی خودش غرق شود. همانند تایلند شما در سریلانکا نیز می‌توانید در سافاری‌های جنگل‌نوردی شرکت کنید و از انواع میمون‌ها، پلنگ‌ها و حتی فیل‌ها دیدن کنید.

 

 بهترین پارک‌های ملی سریلانکا؛ مکانی برای رویارویی با حیات وحش

 

 

سریلانکا

۰۳ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران