جذاب‌ترین فعالیت‌های کوله‌گردی در جنوب شرقی آسیا

اخبار
جذاب‌ترین فعالیت‌های کوله‌گردی در جنوب شرقی آسیا

آسیا پهناورترین قاره دنیا با تاریخ و طبیعت و حیات وحشی به شدت کهن است. این پهناوری باعث شده تا در خودش همه جور زیبایی و موهبتی را جا داده باشد. این تنوع و گوناگونی باعث می‌شود تا آسیا تقریبا مقصد اول تمام مسافران سراسر دنیا باشد. شما فقط در منطقه جنوب شرقی آسیا می‌توانید طیف بی‌پایانی از تجارب منحصر به فردی را پیدا کنید که بیشترشان مستلزم هزینه بالا نیستند. روستاهای فرهنگی و توریستی، تراس‌های برنج و نقاط میراث جهانی یونسکو بخشی از زیبایی‌های این منطقه هستند.

 

 

فیلیپین ، کبو، غواصی بین دسته‌های ساردین

اگر از عاشقان غواصی هستید باید با تور فیلیپین به این جزیره زیبا سفر کنید و به شرکت‌های آموزش غواصی و اجاره تجهیزات ملحق شوید و بعد به شنا در کنار دسته‌های عظیم ساردین بپردازید. برای این کار باید به خطه ساحلی Moalboal در کبو بروید. سپس به جزیره زیبای پسکادور بروید و از دنیای زیر آب و موجودات رنگارنگ رنگی آن دیدن کنید.

 

 سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین 

 

 

فیلیپین

 

 

ویتنام، کروز مشهور مکونگ دلتا

دلتای مکونگ جایی‌ست که به عنوان کاسه برنج ویتنام شهرت یافته و در سرسبزی فوق‌العاده‌ چشمگیری فرو رفته است. دلتای مکونگ دارای آب و هوایی فوق‌العاده و جریان‌های آبی دیدنی بین سبزی درخشان است. شما با عبور از بین مسیرهای آبی شاهد مناظر زیبای بازارها و خانه‌ها خواهید بود . اگر تصور می‌کنید برای تجربه این تفریح  نیاز به جیبی پر پول  در سفر با تور ویتنام دارید سخت در اشتباهید.

 

 با این تفریح‌های هیجان‌انگیز در ویتنام آدرنالین خونتان را بالا ببرید 

 

 

ویتنام

 

 

فیلیپین، غواصی در توباتاها

غواصان خبره وقتی به جنوب شرقی آسیا سفر می‌کنند عموما از توباتاها بازدید می‌کنند. این نقطه که از دهه ۱۹۷۰ تاکنون نقطه‌ای محبوب برای غواصان بوده پر از موجودات ریز و درشت رنگی و زیبا و مرجان‌های هزار رنگ دیدنی است.

 

 

فیلیپین

 

 

تایلند، چیانگ مای، شرکت در فستیوال فانوس

وقتی نوامبر از راه می‌رسد کم کم باید مهیای سفر با تور تایلند به چیانگ مای و شرکت در فستیوال یی پنگ شوید که در طی آنان هزاران فانوس در آسمان شب به پرواز در آمده و منظره‌ای به غایت دیدنی را درست می‌کنند. این جشنواره یکی از رویدادهای جادویی و بسیار دیدنی در آسیای جنوب شرقی است که شانس دیدنش را در چیانگ مای خواهید داشت.

 

  شرکت در سونگکران یا فستیوال آب تایلند 

 

 

 تایلند

 

 

تایلند، بانکوک، بازدید از بازارهای رنگارنگ شناور

با این که بازدید از این بازارها همچون گندولاس‌های ونیز رمانتیک نیستند اما پر از حس زیبای زندگی و رنگ هستند و از کاوش در آن‌ها به عنوان یکی از بهترین تجارب سفر با تور بانکوک به این منطقه از آسیا شناخته می‌شود. شما در این بازارها می‌توانید غذاهای فوق‌العاده خوشمزه‌ تایلندی را به قیمت‌های باورنکردنی بخرید و نوش جان کنید.

 

 ۸ دلیل برای بازدید از بازار شناور آمپاوا در نزدیکی بانکوک

 

 

 تایلند

 

 

مالزی، سلانگور، بازدید از غارهای باتو

این غارها از مشهورترین جاذبه‌های مالزی در دنیاست که تقریبا همه آن را می‌شناسند. جدا از این که شما باید برای رسیدن به غارها و تماشای آسمان خراش‌های شهر از ۲۷۲ پله بالا بروید مجسمه طلایی خدای هندو یکی از بهترین ویژگی‌های رفتن به این غارها است. در طول بازدید از این غارها میمون‌های بازیگوش در اطراف شما پرسه می‌زنن که بهتر است مراقب‌شان باشید زیرا بعضی از آن‌ها به شدت چابک هستند.

 

 ۷ مکان شگفت‌انگیز در مالزی که دنیای شمار ا تغییر می‌دهد

 

 

 مالزی

 

 

اندونزی، پارک ملی کومودو، بازدید از اژدهای کومودو

اگر از عاشقان حیات وحش هستید رفتن به پارک ملی کومودو در اندونزی یکی از کارهایی است که باید در این بخش از آسیا انجامش دهید. این پارک که در رده عجایب هفتگانه طبیعی قرار دارد یک نقطه میراث جهانی ونسکو و محل زندگی اژدهای کومودو بزرگ‌ترین مارمولک دنیاست. این پارک مجموعه‌ای از امکانات تفریحی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در مسیرهای گردشی قدم بزنید، به تماشای غروب خورشید بپردازید و حتی به غواصی بپردازید.

 

 

 اندونزی

 

 

سنگاپور، بازدید از Gardens by the Bay

اگر از طرفداران فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ باشید قطعا از سوپرتیری‌های پارک گاردنز نیز خوشتان خواهد آمد. این درختان درخشان و نورانی مرتفع با نمای جذاب و مدرن‌شان صحنه‌های فیلم آواتار را برای بازدیدکنندگان تداعی می‌کنند. سنگاپور کشوری به شدت زیبا و پاتخت آن از شهرهای مدرن و ثروتمند آسیای جنوب شرقی‌ست که هر گردشگری را محو چهره هزار رنگ خود می‌کند.

 

 ۷ برنامه‌ی هیجان‌انگیز شبانه که در اولین سفر به سنگاپور باید تجربه کنید 

 

 

سنگاپور

۲۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران

مجید

ایا من میتوانم از امریکا به تایلند و یا بکی از کشورهای مقصد این تو بیایم و از امکانات تور و هتل شما در این کشورها استفاده کنم
لطفان با ایمل جواب دهید مرسی