تجربه‌ی غذا خوردن در رستوران‌های معلق دنیا

اطلاعات مفید
تجربه‌ی غذا خوردن در رستوران‌های معلق دنیا

حس لذت‌بخشی در پیدا کردن یک رستوران تازه یا خوردن غذایی جدید در کشوری جدید نهفته است، اما بعضی از این اکتشافات از بقیه هیجان انگیزتر هستند زیرا در دل خود یک حس ماجراجویانه خاصی دارند. برای مثال رستوران‌هایی که ما امروز به سراغشان رفته‌ایم در نوع خود بی‌نظیرند و همگی به نوعی به ارتفاع زیاد ربط دارند. بعضی شما را در هوا معلق وادار به غذا خوردن می‌کنند و بعضی نیز بلندترین رستوران‌های دنیا هستند. برای اینکه بیشتر با آن‌ها آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

 


رستوران معلق Soneva Kiri جزیره کود در تایلند


کو کود یا همان جزیره‌ی کود، پنجمین جزیره بزرگ تایلند است که البته کم‌ترین جمعیت را نیز دارد. در این جزیره‌ی بسیار زیبا اقامتگاهی وجود دارد که رستوران آن در دنیا معروف است. در این رستوران شما در فاصله‌ی ۲۰ پایی از زمین، بر روی یک میز مخصوص که از چوب بامبو ساخته شده قرار می‌گیرید تا بتوانید غذاهای خوشمزه‌ی رستوران را میل کنید. این میزها شبیه به لانه‌ی پرندگان همین جنگل ساخته شده و کل برنامه‌ی رستوران شامل یک ساعت سرو چای و دو ساعت سرو غذا می‌شود و جالب اینکه پیشخدمت‌ها نیز با زیپلاین‌های مخصوص به خود به شما سرویس دهی خواهند کرد!

 

خوشمزه‌ترین غذاهای تایلند که فرزندانتان عاشقش می‌شوند

 

 

  Soneva Kiri

 


Morey’s Piers در نیوجرسی آمریکا


سال ۲۰۱۹، پنجاهمین سالگرد ساخت این پارک معروف در نیوجرسی است که دارای یکی از بزرگ‌ترین چرخ و فلک‌های دنیا با ۱۶۵ پا ارتفاع است. شما می‌توانید بر روی این چرخ و فلک زیبا و البته عظیم، سفارش صبحانه داده و غذا را بر روی کابین‌های آن میل کنید! مخصوصا اینکه در پنجاهمین سالگرد تاسیس پارک، والی جوروس سرآشپز معروف صبحانه‌های معرکه‌ای در منو قرار داده که از جمله آن‌ می‌توان به املت با گوشت‌های دریایی مخصوص آن است.

 

 

 Morey’s Piers

 


Banff Sky Bistro در بانف کانادا


این رستوران شما را در هوا معلق نمی‌کند، اما در نقطه‌ای قرار دارد که می‌توان آن را یکی از خاص‌ترین رستوران‌های دنیا به شمار آورد. ساختمانتی که مجموعه Banff Gondola در آن قرار گرفته، دارای ۴ طبقه است که هر کدام طراحی منحصر به فرد خود را دارند. طبقه سوم این مجموعه رستوران معروی است که در ارتفاع ۷۵۱۰ پایی از سطح دریا قرار گرفته و منظره‌ای ۳۶۰ درجه از ۶ کوهستان مختلف را در دره‌ی Bow برایتان به نمایش می‌گذارد. مکانی استثنایی که غذا خوردن در آن را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. این مجموعه دارای سالن تئاتر، مرکز نوشیدنی روی سقف و چند مکان تفریحی دیگر بوده و همچنین بعد از شام در مرکز رصد اختصاصی خود، یک نمایش خاص از ستارگان را نیز برایتان به نمایش می‌گذارد.

 

بهترین شهرهای آسیا برای کسانی که به دنبال غذاهای خوشمزه می‌گردند

 

 

 Banff Sky Bistro

 

 

برج خلیفه در دبی


رستوران At.Mosphere در بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه واقع شده. رستورانی در طبقه ۱۲۲ که آن را در ارتفاع ۱۴۵۰ پایی از سطح زمین قرار داده و آن را به یکی از بلندترین رستوران‌های دنیا بدل کرده است. این رستوران از جمله گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های دنیا است که در آن می‌توانید جدا از خوردن غذاهای بسیار عالی از منظره‌ی شگفت‌انگیز شهر مدرن دبی در هنگام غذا خوردن نیز لذت ببرید.

 

مارینا مال در شهر دبی، از خرید و تفریح تا قدم زدن در ساحل اختصاصی

 

 

At.Mosphere 

 


Dinner in the Sky، در بروسکل بلژیک


در این رستوران خاص، شما از فاصله ۱۵۰ متری بر روی میزهایی خاص به وزن ۱۲۰ تن در هوا معلق خواهید شد تا غذا میل کنید! در هر بار که این میز به بالا می‌رود، ۲۲ مهمان می‌توانند بر روی آن قرار بگیرند و در هنگام میل کردن غذایی بسیار با کیفیت، منظره‌ای بسیار جذاب از بروکسل را نیز به تماشا بنشینند. از نظر ایمنی این وسیله‌ی هیجان انگیز یکی از بالاترین استانداردها را دارد و شما بدون دغدغه می‌توانید از این وعده هیجان انگیز لذت ببرید.

 

 

 Dinner in the Sky

 


Fangweng در ییچانگ چین


در "دره‌ی خوشحال" واقع در ییچانگ چین، رستورانی وجود دارد که بدون شک یکی از خاص‌ترین تجربیات غذا خوردن در تمام دنیا را برایتان به همراه خواهد داشت. این رستوران بر روی دیواره‌ی یک صخره مجاور رودخانه یانگ تسه واقع شده و شما برای ورود به آن باید از غاری عبور کنید و وارد رستوران شوید. کافی‌ست تا به عکس‌های این رستوران نگاه کنید تا ببینید با چه سازه‌ی عجیبی مواجه هستید. مسافران تور چین در این رستوران می‌توانند بعد از صرف غذا به سراغ زیپلاین، بانجی جامپینگ یا کایاک سواری روند و از طبیعت اطراف دیدن کنند.

 

۹ رستوران مقرون به صرفه در پکن برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای چینی

 

 

 Fangweng

 


Tower of the Americas در تگزاس آمریکا


از میان رستوران‌هایی که در برج‌های مخابراتی ساخته شده، این رستوران را انتخاب کردیم تا در لیستمان قرار دهیم. رستورانی با نام Chart House که در برج Tower of the Americas و در ارتفاع ۷۵۰ پایی از سطح قرار گرفته و به واسطه داشتن یک سرآپشز معروف، در کنار اینکه نمایی ۳۶۰ درجه از شهر را در ارتفاعی بلند برایتان به ارمغان می‌آورد، غذاهای درجه یکی را نیز به روی میز خواهد برد.

 

 

Tower of the Americas

۱۹ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران