ارزان‌ترین شهرهای آسیا براساس اقتصاد جهانی در سال ۲۰۱۹

اخبار
ارزان‌ترین شهرهای آسیا براساس اقتصاد جهانی در سال ۲۰۱۹

آسیا جایی‌ست که عموما می‌توان سفرهای ارزانی در آن انجام داد مخصوصا وقتی پروازی ارزان نصیب‌تان شود.بیشتر ارزهای آسیایی نسبت به دلار و یورو پایدار بوده‌اند و مخصوصا کشورهای جنوب شرقی آسیا رشد تورم قابل توجهی را تجربه نکرده‌اند. در این مطلب ما مقاصد ارزان آسیا را براساس بازار جهانی در یک فهرست قرار می‌دهیم .

 

ویتنام، هانوی

هانوی ارزان‌ترین شهر ویتنام است که مقصد مورد علاقه کوله‌گردها محسوب می‌شود. این شهر علاوه بر ارزانی دارای دیدنی‌های استعماری از دوره اشغال فرانسوی‌ها و کمونیست آسیایی است. غذا حرف اول را در این شهر می‌زند. به طوری که در گوشه و کنار آن می‌توانید از غذاهای محلی و سنتی خانگی با طعم‌های شگفت‌انگیز لذت ببرید. شما در هاستل‌ها می‌توانید اقامتی ارزان را تجربه کنید و از بابت مخارج نگرانی خاصی نداشته باشید.

 

بهترین فعالیت‌های شبانه در هانویی ویتنام

 

 

 هانوی

 

 

ویتنام، هوشی مین

سایگون را بیشتر گردشگران تور ویتنام به خوبی می‌شناسند. این منطقه از ویتنام نسبت به هانوی مدرن‌تر و پیشرفته‌تر بوده و جنب و جوش بیشتری به خود می‌بیند. با این که هزینه هتل و غذا نسبت به جاهای دیگر ویتنام کمی بالاتر است اما در مقایسه جهانی هنوز در صف نقاط ارزان دنیا جای دارد. هرچقدر که تخت خواب در هاستل‌ها ارزان است اما اقامت در هتل‌ها نسبت به دیگر شهرهای کشور پرهزینه‌تر است.

 

بهترین غذاهای خیابانی هوشی مین برای تازه واردها به ویتنام

 

 

هوشی مین

 

 

تایلند، چیانگ مای

این شهر در شمال پایتخت تایلند واقع شده از بزرگ‌ترین سرمایه‌های گردشی کشور محسوب می‌شود. چیانگ مای با داشتن معابد تاریخی برجسته و چشمگیر و خلیج‌های زیبا و بهشتی برای اغلب گردشگران توقفگاهی بی‌چون و چرا در نزدیکی بانکوک محسوب می‌شود. این شهر از بانکوک ارزان‌تر و آرام‌تر بوده و در عوض به همان اندازه هیجان‌انگیز و زیباست.

 

 

چیانگ مای

 

 

نپال، پخارا

پخارا اصلی‌ترین مقصد توریستی نپال و نقطه شروع بسیاری از سفرهای افسانه‌ای است. پخارا از پایتخت جذاب‌تر بوده و حتی ارزان‌تر هم هست. بنابراین اگر وقت کافی دارید توصیه می‌کنیم حتما ا این شهر شگفت‌انگیز دیدن کنید. مسیرهای منتهی به کوه‌های اطراف برای گردش و طبیعت‌گردی فوق‌العاده هستند.

 

 

نپال

 

 

هند، دهلی

تا همین چندی پیش نمی‌توانستیم دهلی را در میان مقاصد ارزان و البته راحت نام ببریم. اما حالا این شهر صحنه تغییرات زیادی شده و چهره آن هر روز متفاوت و مدرن‌تر می‌شود. هاستل‌های تمیز و تازه ساخت نیز به میدان آمده و زمینه سفرهای ارزان تور هند به این شهر را فراهم آورده‌اند. توجه داشته باشید که هتل‌های استاندارد با ویژگی‌های غربی حتی از حد معمول هم گران‌تر هستند. بنابراین محل اقامت شما بر هزینه تمام شده سفرتان تاثیر مستقیم دارد.

 

راهنمای حمل و نقل عمومی در دهلی

 

 

هند

 

 

سریلانکا، کلمبو

کلمبو؛ بهشت پر از آرامش سریلانکا یکی از شهرهای شلوغ آسیاست که مردمش در طول روز در داخل و یا خارجش به فعالیت مشغولند. به همین دلیل همه چیز در آن متعادل است. این شهر یکی از بهترین مقاصد کوله‌گردی در سریلانکا بوده و شما می‌توانید در طول روز به دیدن معابد و طبیعت سرسبز و زیبای آن بپردازید. البته اشاره کنیم که جای خواب در سریلانکا ارزان نیست اما بقیه هزینه‌ها گران نبوده و به نوعی این دو یکدیگر را همپوشانی می‌کنند.

 

 

سریلانکا

 

 

فیلیپین، مانیل

فیلیپین دارای نقاط ارزان زیادی است که برخی‌شان حتی از مانیل هم ارزان‌تر هستند. به طور کلی تور فیلیپین با سابقه استعماری دیدنی برای سفرهای ارزان و جذاب انتخابی عالی است. شما می‌توانید مدت اقامت‌تان را تقسیم کنید و از جزیره باراکای هم دیدن کنید که آن هم در فهرست ارزان‌ترین مقاصد آسیا جای دارد. به علاوه دیدن شهر سیبو هم به نوبه خودش پر از زیبایی و هیجان است.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 

فیلیپین

 

 

هند، گوا

گوا در واقع ایالتی شبه دولت است که از شهرهای ساحلی مختلفی تشکیل شده که با تفریحات مختلف و موسیقی پر شده‌اند. البته همه جای گوا ارزان نیست اما کسانی که به دنبال سفری ارزان هستند می‌توانند سفر خود را در این شهر مدیریت کنند.

 

با بهترین اقامتگاه‌های ساحلی گوا آشنا شوید

 

 

هند

 

 

تایلند، بانکوک

این شهر ورودی اصلی به آسیا و از برجسته‌ترین مقاصد آسیایی است که هزینه‌ها در آن پایین بوده و طیف وسیعی از اقامتگاه‌های ارزان در دسترس دارد. به علاوه غذاهای خیابانی آن انقدر ارزان هستند که عملا می‌توان حساب‌شان نیاورد. کوله‌گردن سراسر دنیا می‌توانند روزها در این شهر سرگرم باشند بودن این که هزینه زیادی کنند.

 

۱۰ غذای خوش‌طعم و جادویی تایلند

 

 

 بانکوک

 

 

اندونزی، بالی، کوتا

حتی بعد از بمب‌گذاری غم‌انگیز در سال ۲۰۰۲ هنوز این بخش از آسیا به قوت خود در مرکز توجه مقاصد اصلی و ارزان آسیا قرار دارد. شما می‌توانید در بین آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها و کافه‌های آن انتخاب‌های ارزانی داشته باشید و با کاوش در زیبایی‌های طبیعی آن سفری لذت‌بخش با تور بالی را تجربه کنید.

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

 

 

کوتا

 

 

مالزی، کوالالامپور

کوالامپور که به دلیل برج‌های مرتفع و دوقلویش شهرت جهانی دارد یکی از بهترین مقاصد آسیا با فرهنگ و تاریخی چندملیتی و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و ارزان است که حتی برخلاف اغلب نواحی آسیایی مردمش به خوبی با زبان انگلیسی آشنا هستند. در حالی که هتل‌ها خیلی هم ارزان نیستند اما می‌توان در هاستل‌های تمیز کوالالامپور اقامتی راحت و کم‌هزینه را تجربه کرد.

 

خوشمزه‌ترین و ارزان‌ترین غذاهای کوالالامپور را در این رستوران‌ها بخورید؟

 

 

کوالالامپور

 

 

چین، شانگهای

شانگهای از پکن مدرن‌تر است و نقاط هزینه‌بردار زیادی را هم میزبانی می‌کند اما با توجه به اینکه طیف هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در آن زیاد است شما می‌توانید با هوشیاری و کاوش جای مناسب و ارزانی برای ماندن پیدا کنید. البته خوردن شام در هتل‌ها و رستوران‌های شیک گران تمام می‌شود اما غذاهای خیابانی و غرفه‌های فروش غذای خانگی ارزان و مقرون به صرفه هستند. پکن نیز در صف شهرهای مقرون به صرفه آسیا قرار دارد اما ما تصمیم گرفتیم شانگهای را در این مقاله معرفی کنیم زیرا این شهر از پکن چشمگیرتر و مدرن‌تر بوده و مردمش بیشتر به انگلیسی مسلط هستند و این مدت اقامت را برای شما راحت‌تر می‌کند.

 

 

 شانگهای

۰۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران