با توجه به سال چینی که در آن به دنیا آمده‌اید، بهتر است به کجا سفر کنید؟

اطلاعات مفید
با توجه به سال چینی که در آن به دنیا آمده‌اید، بهتر است به کجا سفر کنید؟

سیکل ۱۲ ساله‌ی تقویم چینی که بر اساس حیوان‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود از یک افسانه‌ی تاریخی می‌آید. در این افسانه، امپراطور جِید که اولین خدا نامیده می‌شود، می‌خواهد سرآغاز تاریخ را پایه گذاری کند و به همین خاطر ۱۲ حیوان برای رسیدن به مهمانی او به همین مناسبت با هم مسابقه‌ای می‌گذارند. هر کدام از حیوانات برای اینکه سریع‌تر به آنجا برسد از قدرت‌های طبیعی خاصی که دارد استفاده می‌کند. بعدها هر کدام از این حیوانات نشان‌گر یک سال از تاریخ چینی بودند و هر دوازده سال یک بار این سیکل از نو آغاز می‌شود.
بر اساس مشخصاتی که برای افراد به دنیا آمده در سال‌های مختلف ذکر می‌کنند، ما مسیرهایی را به شما معرفی می‌کنیم تا به آن‌ها به سفر بروید.

 


۱- سال خوک ، ایرلند


آن‌هایی که در سال خوک به دنیا می‌آیند هم لایق اعتماد کردنند و هم کنجکاو و آماده‌ی سفر. آن‌ها به هر جایی از دنیا می‌توانند سفر کنند اما به خاطر حس اعتمادی که به دنیا دارند، بهتر است جایی باشند که استقبال گرمی هم ازشان به عمل آید. مردمان کم‌تر جایی در دنیا به اندازه ایرلندی‌ها مهمان‌نوازند. این کشور بسیار زیبا دیدنی‌های بسیاری دارد که باعث می‌شود بسیاری در طول سال برای دیدن دشت‌های سبز و سواحل خاصش به آن‌جا سفر کنند.

 

مقاصد برتر سال ۲۰۱۹ برای آنان که به دنبال سفری به کشورهایی با فرهنگ غنی هستند

 

 

ایرلند

 


۲- سال سگ ، کولورادو


مردمانی که در سال سگ به دنیا می‌آیند، خون گرم و شدیدا پایبند هستند. آن‌ها دوست دارند که در سفر نیز دوستان خوبی برای خود پیدا کنند و به همین خاطر عموما تنها به سفر می‌روند. تفریحات و شاد و شلوغ هم مطمئنا در سلیقه آن‌هاست و همه‌ی این‌ها کنار هم باعث می‌شود که بتوانید کلورادوی آمریکا را بهترین انتخاب برای آن‌ها در نظر بگیریم.

 

 

کولورادو

 


۳- سال خروس، نامیبیا


بعضی‌ها متولدهای سال خروس را مغرور می‌خوانند، اما ما ترجیح می‌دهیم آن‌ها را شجاع و مطمئن از خود بدانیم. آن‌ها عاشق دیدن مناظر رویایی و چیزهای خاص هستند و نامیبیا یکی از کشورهایی است که می‌تواند از آسمان پر ستاره‌ی رویایی تا حیات وحش دیدنی، صحراهای بی‌نظیر و مناطق طبیعی شگرف را به آن‌ها نشان دهد.

 

۱۰ عکس برتر سفر در سال ۲۰۱۸ از نگاه نشریه نشنال جئوگرافی

 

 

نامیبیا

 


۴- سال میمون ، فلوریدا ، تایلند


سال میمون یکی از محبوب‌ترین نشان‌ها در بین خود چینی‌هاست. متولدین این سال را کنجکاو، با قدرت یادگیری بالا و البته بازیگوش در نظر می‌گیرند که قلبشان همچون قلب یک کودک همیشه جوان باقی می‌ماند. جاهای مختلفی را می‌توان برای این طور آدم‌ها مثال زد، اما فلوریدا با پارک‌های بازی مختلفش و تور تایلند با طبیعت بکر وسواحل رویایی فرصت‌های تفریحی بسیار زیادی دارد، بهترین گزینه برای سفر این دسته از عزیزان مناسب خواهند بود.

 

سواحل زیبا و پنهان تایلند به جز کرابی و پوکت

 

 

florida

 


۵- سال گوسفند، نیوزلند


باهوش، اجتماعی و عاشق لباس‌های زیبا. برای کسانی که همچین ویژگی‌های دارند سفر به نقاط خاصی از دنیا پیشنهاد می‌شود. جایی مثل نیوزلند که آسمان تا دریا و دشت‌هایش سراسر خاص و زیبا هستند. کوهستان‌های بی‌نظیر نیوزلند جایی عالی برای گردشند و سفر به این کشور برای همه خاطرات زیبایی خواهد ساخت. نکته جالبی در مورد نیوزلند وجود دارد، این کشور دارای ۳۰ میلیون گوسفند و تنها ۴.۵ میلیون جمعیت است. یعنی به ازای هر ۶ گوسفند، یک انسان در این کشور زندگی می‌کند.

 

 

نیوزلند

 


۶- سال اسب، نوی ساد (صربستان)


کسانی که همه دوستشان دارند، قلبی بزرگ دارند و البته عاشق جمع‌های بزرگ و مراوده با دیگرانند. انرژی آن‌هایی که در این سال به دنیا آمده‌اند واقعا بالاست، به همین خاطر نوی ساد می‌تواند جایی مناسب سفر برای به دنیا آمدگان در این سال باشد. فستیوال‌های بزرگی در این شهر برگزار می‌شود که فستیوال موسیقی اکسیت بزرگ‌ترینن و جذاب‌ترین آن‌هاست. البته این شهر به طول کلی زیبایی‌های منحصر به فردی دارد و تنها برای فستیوال‌هایش نیست که پیشنهاد می‌شود.

 

راهنمای گردشگری ۲ روزه در بلگراد؛ شهر زیبایی‌های ناتمام

 

 

نوی ساد

 


۷- سال مار، سنگال


متولدین این سال انسان‌های با ذکاوت، دانا و اهل تفکری هستند. شاعر مسلک و هنرمند که از بودن در جایی زیبا و آرام لذت می‌برند. با توجه به اینکه آن‌ها به دنبال فعالیت‌های گران و با کلاس نیز هستند، سنگال بهترین انتخاب برای آن‌هاست، کشوری که همه‌ی آنچه گفتیم را یک جا دارد. جایی آمیخته از تاریخ و معماری زیبا، مناظر و منابع طبیعی شگفت انگیز و البته با هتل‌های باشکوه و مراکز هنری پرتعداد.

 

 

سنگال

 


۸- سال اژدها، ژانگجیاجی (چین)


شخصیت‌های قدرتمندی که در سال خاصی به دنیا آمده‌اند. سالی که تنها موجود افسانه‌ای موجود در تقویم چینی است. با توجه به اینکه این موجود افسانه‌ای و بسیار مهم برای چینی‌‌هاست، پس چه جایی بهتر از چین برای سفر. اما آن‌ها باید در سفر با تور چین به جایی مرموز و رمانتیک و خاص سفر کنند که لایق اخلاقیاتیان باشد و چه جایی بهتر از ژانگجیاجی در استان هوانان. جایی دیدنی و مرموز که یکی از زیباترین نقاط این کشور پهناور به حساب می‌آید.

 

شش نکته مهم برای کسانی که به تنهایی عازم کشور چین هستند

 

 

 ژانگجیاجی

 


۹- سال خرگوش، ایران


متولدین سال خرگوش شاید زودرنج و احساساتی باشند، اما حس بسیار خاصی برای شوخ‌طبعی و توجه به جزییات دارند. ایران ما برای این دسته افراد همچون جعبه‌ی جواهر است. جایی زیبا و شاعرانه با دیدنی‌های بسیار که مردم شوخ‌طبع و اهل هنرش در تمام جهان معروفند و می‌توان در آن شاهکارهای معماری خاصی را به تماشا نشست و تنوع محیطی زیبایی را برای انتخاب نقطه‌ای براس سفر پیش رو گذاشت.

 

 

 ایران

 


۱۰- سال ببر، گویانا ، فیلیپین


متولدین سال ببر خستگی ناپذیر و عاشق ماجراجویی هستند. آن‌ها باید به کشورهایی سفر کنند که فرصت ماجراجویی داشته باشند و به دشت‌ها و جزایر مختلف بروند. در جنگل‌ها سیاحت کنند یا به زیر دریا بروند. گویانا در آمریکای جنوبی و تور فیلیپین در شرق آسیا، انتخاب‌هایی فوق‌العاده برای طبع بی‌قرار متولدین این سال است.

 

زیباترین فستیوال‌های فیلیپین

 

 

گویانا

 


۱۱- سال گاو، هند ، سیبری


متولدین سال گاو منظم و با برنامه‌ریزی هستند و چشمانی تیزبین برای دیدن جزییات دارند. مسیرهای جذاب طبیعی و همچنین سفر به چندین شهر در یک بازه‌ی زمانی مختص اینگونه افراد است و به همین خاطر جایی همچون مسیرهای سفر ریلی تور مثلث طلایی هند یا مسیر ریلی سفر به سیبری در روسیه انتخاب‌هایی درخشان برای آن‌هاست.

 

دهلی؛ راس مثلث طلایی هندوستان

 

 

 


۱۲- سال موش، لیما (پرو)


لیما پایتخت و بزرگ‌ترین شهر پرو، جایی عالی برای متولدین سال موش است که آن‌ها را به هوش بالا، استفاده‌ی درست از منابع، سریع و پرجنب و جوش و البته کنجکاو می‌دانیم. نماد این سال نماد نوزایی و آغاز است و لیما یکی از نقاط خاصی در دنیا است که نمایانگر شگفتی‌های زندگی انسان‌ها در آن نقطه از زمین به حساب می‌آید. جایی که در کنار منابع طبیعی زیبا، انواع گالری‌های طبیعی و نقاط باستانی را داشته و تنوعی بی‌نظیر از این نظر برای مسافرانش پدید می‌آورد.

 

 

لیما

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران