۱۰ تور مجازی از دیدنی‌های دنیا را تماشا کنید

اطلاعات مفید
۱۰ تور مجازی از دیدنی‌های دنیا را تماشا کنید

چه این روزهای عجیب باشد، چه روزهای عادی در طول سال، نقاط مختلفی در دنیا هستند که در آن زمان امکان بازدید از آن‌ها را ندارید. خوشبختانه با وجود پیشرفت تکنولوژی، حتی این امکان برایتان به وجود آمده تا از نقاط جالبی در دنیا از جمله موزه‌ها، مناطق دیدنی یا حتی شفق قطبی به صورت مجازی دیدن نمایید. امروز هم ما شما را به دنیای این تورهای مجازی می‌بریم و ۱۰ مورد از برترین‌ها که همین الان می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید، معرفی می‌کنیم.

کاخ ورسای، فرانسه

با ۲۳۰۰ اتاق که در مساحتی به اندازه ۶۳۱۵۴ متر در قرن ۱۷ ساخته شده، کاخ ورسای یکی از زیباترین بناها در تمام دنیا‌ست که بیش از ۳۰ سال پیش به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو در نظر گرفته شده. اگر به سفر پاریس رفته باشید، حدودا نیم ساعت با ماشین باید به حومه شهر بروید تا به این کاخ زیبا برسید، اما شما این امکان را دارید تا در خانه به تماشای کاخ ورسای بنشینید. بخش‌های زیادی در این تور مجازی در دسترس شما هستند. این تور تنها به چند عکس مربوط نشده و از تصاویر متنوع، تصاویر ۳۶۰ درجه و توضیحات کامل شکل گرفته است.

لینک تور مجازی کاخ ورسای

 

تماشای شفق قطبی، Lapland، فندلاند

تماشای شفق قطبی از آن چیزهایی است که خیلی‌ها دوست دارند حتی یک بار در طول زندگی‌شان که شده هم که شده تجربه کنند. منصفانه نگاه کنیم، سفر به فندلاند برای تماشای شفق قطبی، برای خیلی‌ها ممکن نیست، اما شما می‌توانید با این تور مجازی، حداقل یک تجربه حداقلی از این پدیده زیبا را داشته باشید. یک تور کاملا رایگان که از بهترین تصاویر ضبط شده در Lapland درست شده است و به صورت تصاویر ۳۶۰ درجه و چندین فیلم در اختیارتان گذاشته می‌شود.

 

ده ساحل برتر اروپا که حتما باید به دیدن آن‌ها بروید

لینک تور مجازی تماشای شفق قطبی

 

موزه بریتانیا، انگلستان

تماشای اشیاء و آثار هنری باستانی به جا مانده از آفریقا، آسیا، چین و آمریکا در موزه بریتانیا که یکی از برترین موزه‌ها در تمام دنیا است، یکی از واجبات در سفر به لندن است. اما شما می‌توانید حتی از این موزه‌ی زیبا با استفاده از ۵۰ تور مجازی که توسط خود موزه به بهترین و با کیفیت‌ترین شکل آماده شده‌اند، در خانه این تجربه را کسب نمایید. کار با این تور مجازی بسیار لذت بخش است و طراحی دلنشینی دارد، به نوعی که انگار خود شما در راهروهای موزه هستید و انتخاب می‌کنید که از کجا دیدن نمایید.

لینک تور مجازی موزه بریتانیا

 

ماچو پیچو، پرو

این مکان یکی از گنجینه‌های باستانی دنیا و از جمله زیباترین نقاط پرو است که می‌توانید از آن دیدن نمایید. جایی که خوشبختانه با توجه به این که برایش یک تور مجازی بسیار جذاب و زیبا ساخته‌اند، می‌توانید از خانه به تمایشای بنشینید و جذابیت‌های خارق‌العاده آن را تماشا کنید. تماشای تصاویر و ویدیوهای ۳۶۰ درجه به همراه پوشش تصویری کامل این منطقه از جمله بخش‌های طبیعی، از جمله ویژگی‌های تور مجازی ماچو پیچو محسوب می‌شود.

 

پیست های اسکی ارزان قیمت در اروپا

لینک تور مجازی ماچو پیچو

 

واتیکان، رم

سفر به ایتالیا (یا حداقل رم)، بدون بازدید از واتیکان کامل نخواهد بود. جایی مملو از آثار هنری جذابی که نمونه‌اش را در کم‌تر مکانی در دنیا خواهید دید. مسلما تماشای نقاشی‌های کلیسای سیستین از نزدیک، تجربه بسیار متفاوت از تماشای آن از روی مونیتور است. با این حال تور مجازی فوق‌العاده عالی به صورت ۳۶۰ درجه ساخته شده که می‌توانید با جزییات خوبی نقاشی‌ها و تالارهای واتیکان را ببینید. این تور مجازی شامل بازدید از موزه‌ی Pio Clementino، موزه Chiaramonti و کلیسای Niccoline نیز می‌شود.

لینک تور مجازی واتیکان

 

آکروپولیس، آتن، یونان

از دیگر نقاط تاریخی بسیار مهم در دنیا که حتما باید در سفرهایتان به دیدنش بروید، آکروپولیس در قلب آتن است. اما بازدید از این نقطه جذاب باستانی نیز به وسیله تورهای مجازی امکان‌پذیر است. این تور از تصاویر هوایی با جزییات بالا آغاز می‌شود و به بخش بخش این مکان می‌رسد. دسته بندی مجموعه بسیار عالی بود و اطلاعات خوبی در مورد تاریخچه و دیگر نکات بنا در بخش توضیحات گفته شده که لذت شرکت در این تور مجازی را دوچندان می‌کند.

 

۱۵ مقصد گردشگری که همه آرزوی سفر به آن‌ها را دارند

لینک تور مجازی آکروپولیس

 

Rijksmuseum، آمستردام، هلند

در پایتخت هلند، شما Rijksmuseum را خواهید دید که منزلگاه چندین اثر هنری شگفت انگیز است. آثار بسیار ارزشمندی از ونگوک در این موزه نشان داده شده که به تنهایی ارزش رفتن به این مکان را دارند. اما خب طبق روال دیگر مواردی که ذکر کردیم، برای رفتن به Rijksmuseum نیز، نیازی نیست از خانه بیرون برویدو می‌توانید از طریق اینترنت در تور مجازی این محل شرکت نمایید. جدا از تماشای آثاری که در Rijksmuseum به نمایش گذاشته شده، همگی آن‌ها دارای مشخصات کامل از جمله نام هنرمند، تاریخچه، نکات مهم و حتی تکنیکی که به وسیله آن کشیده شده‌اند نیز، هستند.

لینک تور مجازی Rijksmuseum

 

اهرام مصر

یکی دیگر از نقاط خاص جهان که مقصد سفر بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا است. این اهرام بسیار ارزشمند را نیز از خانه و از طریق تور مجازی دیده و شکوه و جلال آن را به تماشا بنشینید. در این طور مجازی شما در واقع از طریق نقشه گوگل، می‌تواند قدم به قدم این منطقه را با عکس‌ها و ویدیوهایی با کیفیت دیده و جزییات بناها را به بهترین شکل نظاره کنید و اطلاعات جالبی در مورد هر کدام از آن‌ها کسب نمایید.

 

۱۰ ساحل عجیب دنیا، از شن‌های سیاه تا ساحل ناپدید شونده

لینک تور مجازی اهرام مصر

 

The Guggenheim Bilbao، اسپانیا

The Guggenheim Bilbao از مهم‌ترین موزه‌های هنری در دنیا به حساب می‌آید که از جذابیت آن از بنای مدرن و متفاوت ساختمان شروع و به آثار درخشانی که در سالن‌هایش به نمایش گذاشته شده است، خاتمه می‌یابد. تور مجازی این مکان نیز با توجه به اطلاعات کاملی که از آثار درج شده، هم تجربه‌ای لذت‌بخش از دیدن آثاری زیباست و هم به اطلاعات هنری شما اضافه خواهد کرد.

لینک تور مجازی The Guggenheim Bilbao

 

تور مجازی ترکیه

گول ظاهر این صفحه را نخورید، از نظر محتوایی این تور مجازی مجموعه‌ای بسیار بزرگ و جذاب از نقاط مختلف ترکیه را با تصاویر ۳۶۰ درجه که بعضا به صورت سه بعدی نیز هستند، برایتان به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید بر اساس دسته بندی‌های مختلف، تصاویری از چندین مسجد، مراکز طبیعی، قلعه‌ها، پارک‌ها و ... را در ترکیه تماشا نمایید.

 لینک تور مجازی ترکیه

۱۷ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران