زیباترین و به‌ یادماندنی‌ترین منظره‌ی غروب آفتاب را در این شهرهای آسیایی تماشا کنید

اطلاعات مفید
زیباترین و به‌ یادماندنی‌ترین منظره‌ی غروب آفتاب را در این شهرهای آسیایی تماشا کنید

غروب آفتاب، یکی از زیباترین مناظری است، که در هر کجای دنیا می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید. اما هستند مناطقی که به واسطه وجود پارامترهای طبیعی، منظره‌ای شگرف و بی‌نهایت زیبا را به نمایش می‌گذارند. به همین واسطه این بار ما به سراغ مناطقی در آسیا رفته‌ایم، که بهترین مناظر غروب آفتاب را دارند تا بتوانید در سفر به این شهرها، مخصوصا در شرق آسیا، به تماشای آن‌ها بنشینید.

 


کوهستان رینجانی، اندونزی


بیش از ۳۷۰۰ متر بالای سطح دریا، منطقه‌ای در جزیره لومبوک وجود دارند، که از معروف‌ترین مناظر غروب آفتاب را به کسانی که زحمت رسیدن به آن را بکشند، نمایش می‌دهد. البته که این منطقه به واسطه مسیر نسبتا سختش، برای همگان نیست، اما نمی‌شد، بهترین منظره‌ی ممکن از غروب آفتاب در آسیا را، در لیستمان نگنجانیم.

 

 عاشقانه‌ترین شهرهای آسیا برای ماه‌ عسل رویایی با هر بودجه‌ای 

 

 

کوهستان رینجانی

 


کوتائو، تایلند


اگر قبلا با تور تایلند به کرابی رفته باشید، احتمالا سری به کوتائو زده‌اید. یکی از نقاط زیبای تایلند که جمله گردشگرپذیرترین جزایر آن نیز به حساب می‌آید. تماشا رنگ بی‌نظیری که آسمان و دریا در هنگام غروب آفتاب به خود می‌گیرد و البته شکوه و زیبایی خود جزیره و ترکیب این دو، بدون شک از بهترین مناظر غروب آفتاب در تمام تایلند و آسیا محسوب می‌شود.

 

 ۹ نقطه‌ی فوق‌العاده در تایلند؛ برای عکاسی از سوژه‌ها و زیبایی‌های خاص

 

 

کوتائو

 


بوراکای، فیلپین


جزیره‌ای کوچک اما رویایی در این کشور زیبا که از جمله سواحل فوق‌العاده برای کسانی است که عاشق استراحت در آرامش کنار ساحل هستند. منظره‌ی بی‌بدیل غروب خورشید در دریای این جزیره، نمایشی کامل از زیبایی‌های نور و سایه است که در دریای پر از کشتی‌های بادبانی بوراکای به نمایش در می‌آید.

 

 

بوراکای

 


کرابی، تایلند


حتی اگر به تور کرابی رفتید و خیلی علاقه‌ای برای رفتن به جزایر اطرافش نداشتید هم نباید نگران باشید. ساحل آئونانگ، ساحل ریلی یا کو کلانگ هم تصاویری کم‌نظیر از غروب خورشید را پیش چشم شما نمایان می‌کنند. خوشبختانه شکل قرار گیری این جزیره زیبا از نظر جغرافیایی به گونه‌ای است که زیباترین مناظر ممکن از این لحظه‌ای زیبا، باعث می‌شود هر روز بسیاری برنامه‌ریزی سفر خود را به گونه‌ای بچینند، که غروب را کنار ساحل گذرانده و به تماشای این نمایش طبیعی بنشینند.

 

 زیباترین دهکده‌های ناشناخته در آسیا که باید ببینید 

 

 

کرابی

 


دیوار بزرگ چین


دیوار عظیم چین که به طول ۸۸۵۱ کیلومتر در میان طبیعت این کشور قد علم کرده، یکی دیگر از نقاط نمادین آسیا برای تماشای غروب آفتاب در سفر با تور چین محسوب می‌شود. نیازی نیست که به بالاترین نقطه از این بنای باستانی بروید، یا نقطه‌ای خاص را برای دیدن انتخاب کنید، همینکه از جمعیت دوری کنید، می‌توانید در آرامش لحظه‌ای فراموش نشدنی را در خاطراتتان ثبت نمایید.

 

 شگفتی‌های چین که تنها باید ببینید تا باور کنید 

 

 

دیوار بزرگ چین

 


آنگکور وات، کامبوج


تنها طبیعت دلربای "شهر معابد" نیست که باعث می‌شود منظره غروب خورشید در این نقطه کامبوج تا این حد معروف شود، بلکه پایین رفتن خورشید در افق و تصویر ضدنور معابد کم‌نظیر این منطقه و تعدد آن‌ها که نمایی شگفت انگیز را پدید می‌آورد، باعث شده هر کس که به کامبوج سفر می‌کند، حداقل یکبار بخواهند که در این لحظه، در کنار این معابد حضور به هم رسانند.

 

 زیباترین شهرهای آسیایی که باید در بهار مسافر آنها شوید 

 

 

آنگکور وات

 


بالی، اندونزی


بالی از هر نظر زیباست و در مورد هر منظره‌ی زیبایی که بخواهیم از آن صحبت کنیم، مسلما در آسیا به بالی می‌رسیم و منظره‌ی غروب خورشید آن نیز که نفس را در سینه حبس می‌کند، از این قائده مستثنی نیست. منظره‌ای شگرف از آب و معبد و طبیعت و مزارع برنج. ترکیبی بی‌نظیر که از هر زاویه‌ای منحصر به فرد جلوه می‌کند.

 

 ۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

 

بالی

 


تاج محل، هند


در زمان سفر با تور هند به آگرا، بهتر است تورهای یک روزه‌ای را انتخاب کنید که در زمان غروب خورشید، در کنار این بنای مهم و تاریخی باشد، چون همانقدر که دیدن غروب خورشید از دیوار بزرگ می‌تواند واقعه‌ای کم نظیر در زندگی هر غیر چینی باشد، دیدن خود بنای تاج محل در غروب خورشید نیز همچین تجربه‌ای برای گردشگرانی خواهد بود که به هند سفر می‌کنند.

 

 تاج محل؛ نماد عشق و از عجایب هفتگانه جدید دنیا 

 

 

تاج محل

 


مالدیو


نمی‌توان نقطه‌ای خاص در این کشور را نام برد، در واقع وقتی به مالدیو سفر می‌کنید، مهم نیست سوار قایق باشید یا در هتل و از پنجره‌ی اتاق به دریای هند نگاه کنید، در هر کجای این سرزمین شگرف که باشید، کافی است زمان غروب خورشید به افق دریا نگاه کنید تا یکی از زیباترین مناظر طبیعی دنیا را در یکی از چشم‌نوازترین کشورهای این کره خاکی ببینید.

 

 

مالدیو

۲۶ تیر ۱۳۹۷

نظرات کاربران