۵ اسپا و اقامتگاه درمانی لوکس در آسیا

اخبار
۵ اسپا و اقامتگاه درمانی لوکس در آسیا

تعطیلات مراقبت و سلامتی یکی از سفرهای پیش‌رو در سال ۲۰۱۸ بوده و بیشتر شرکت‌های مسافربری به دنبال راهی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بوده‌اند. این باعث شده تا چند استراحتگاه درمانی کاملا مجلل در آسیا رشد کنند که خدمات چندگانه همچون ماساژهای سنتی، درمان‌ها و فعالیت‌های تقویت کننده ذهن و بدن را ارائه کنند. از درمان‌های آبگرم فردی و غارهای مدیتیشن در هند تا استخرهای شناور آب شور در بالی، طیف گسترده‌ای از این قبیل اقامتگاه‌ها وجود دارد که می‌توانید برای سفر بعدی روی آن‌ها حساب باز کنید.

 

 

بالی، Revivo

اقامتگاه لوکس ودرمانی رویوو یکی از بهترین نقاط در آسیاست که خدمات برجسته متعددی را ارائه می‌دهد و وجب به وجب آن برای فعالیتی در نظر گرفته شده است. برای نمونه منطقه تناسب اندام هیبریدی شامل سالن یوگا، سالن هنرهای رزمی، استودیوی پیلاتس و یک سالن ورزش مجهز به تجهیزات TRX، بوکس می‌شود. پس از آن یک آبگرم جامع و لوکس شامل پنج اتاق دو نفره که هر کدام حمام فضای باز خودشان را دارند، و همچنین تخت‌های ماساژ با آب، استخرهای آب گرم و سرد، جکوزی، سونا مادون قرمز، اتاق بخار و استخر شناور آب شور از دیگر ویژگی‌های عجیب و منحصر به فرد این اقامتگاه لاکچری هستند. پیدا کردن درمان مناسب که به شما آرامش دهد تخصص اصلی این هتل است.

 

تجربه‌ی متفاوت کلاس‌های یوگا در سمینیاک، بالی

 

 

Revivo

 

 

هند، اقامتگاه دنج و اسپای هیلتون شلیم

در میان چشم‌اندازهای نفسگیر دروازه غربی هند، وعده بهشتی به یادماندنی برای بدن، ذهن و روح شما را می‌دهد. این اقامتگاه دنج دارای اسپا، ادراک فلسفی، معنوی و هنری آسیای جنوب شرقی را با شیوه‌های مدرن ورزشی و درمانی ترکیب کرده تا تجربه درمانی کامل و شفابخش را ارائه دهد. به جز ویلاهای لاکچری و چشمگیر با استخرهای مدرن شخصی، این اقامتگاه درمان‌های آبگرم فردی و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و کلاس‌هایی برای سرگرم نگه داشتن شما می‌شود. این فعالیت‌ها شامل کارهای جذابی همچون تماشای ستاره‌ها، کلاس‌های آشپزی، تمرینات پیلاتس، نقاشی و سفالگری می‌شود. اگر به دنبال مدیتیشن و یوگا هستید پس برخی از تمرینات شخصی فوق‌العاده را دریافت کنید.

 

 ۸ مسیر فوق‌العاده در هند برای رکاب زدن و دوچرخه سواری

 

 

اسپای هیلتون شلیم

 

 

تایلند، پوکت، اقامتگاه درمانی آماتارا

وقتی صحبت از زیبایی‌های لاکچری می‌شود نمی‌توان از اقامتگاه درمانی آماتارا در کیپ پانوای پوکت چشم‌پوشی کرد. این اقامتگاه فلسفه ساده‌ای را پیاده می‌کند. به عبارتی شما می‌توانید با برقراری تعادل بین بدن و ذهن از طریق فعالیت‌های سالم، غذا و درمان‌های شخصی، به شادکامی و رضایت خاطر برسید. افراد تازه وارد می‌توانند با رفتن به یکی از ۸ اتاق اسپای ۱.۶۵۰ متر مربعی از تمرینات تلفیقی برای تعادل بین جسم و ذهن لذت ببرند. در آنجا نه تنها سوییت‌ها به ۶ منطقه نماهای چشمگیر و نفسگیری ارائه می‌دهند بلکه به راحتی می‌توانید با متخصصان اسپا صحبت کرده و از آن‌ها درباره درمان‌ها مشاوره گرفت. قبل از ترک این هتل حتما سعی کنید حمام تایلندی را امتحان کنید که ترکیبی از شیوه‌های سنتی ترکی و مراکش برای حمام کردن، و دانش و خرد اسپای تایلندی را در بر می‌گیرد.

 

 ۸ استودیوی برتر یوگا در بانکوک، شهر شورها و نورهای تایلند 

 

 

اقامتگاه درمانی آماتارا

 

 

ویتنام، دا نانگ، اقامتگاه Fusion Maia

در محیط زیبای دا نانگ این اقامتگاه منحصر به فرد چیزی کم از بهترین هتل‌های تایلندی ندارد. Fusion Maia هر روز برنامه‌های مختلفی در فعالیت‌های خود دارد و به عبارتی شما هر روز می‌توانید چیز تازه‌ای در روزهای مختلف و در طول سفر خود با تور ویتنام کشف کنید. به جز کار بر روی حواس و بیدار کردن و تقویت حواس پنجگانه با درمان‌های روزانه آبگرم، و یا ورزش‌های آبی، شما می‌توانید در استخر مخفی شده بین درختان نخل شنا کرده و در سواحل صبحانه بخورید. جدا از درمان‌های آب گرم شما می‌توانید با رفتن به کلاس‌آشپزی، تمرین تمرکز کرده و در کنار بقیه گروه سرگرم شوید. همچنین رفتن به تورهای فرهنگی، تور دوچرخه‌سواری، غواصی کم عمق، غواصی، زمین گلف و اتاق بازی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که می‌توانید انجام دهید.

 

 بهترین مراکز مراقبت از زیبای و حمام‌های گل ویتنام

 

 

اقامتگاه Fusion Maia

 

 

کامبوج، اقامتگاه ساحلی و درمانی ناروتو دریمز

این اقامتگاه رویایی ساحلی یک برنامه وسیع درمانی برای تقویت جسم و ذهن تدارک دیده است. ارائه این خدمات منحصر به فرد در اقامتگاهی لاکچری باعث شده تا مهمانان تعطیلاتی بی‌تکرار را تجربه کنند. انواع خدمات این هتل شامل درمان کریستالی، دزمان تب سنتی چینی، شیاتسو و گزینه‌های دیگر می‌شود. همه این‌ها به کاهش استرس و انرژی دادن به ذهن و بدن خسته منتهی می‌شود. حتی اگر فقط به دنبال یوگا باشید هم می‌توانید در اتاقی مخصوص یوگا به تمرینات خود بپردازید. حتما لازم به گفتن نیست که شما می‌توانید برای استراحت در استخر رو باز شنا کنید و یا روی یکی از تخت‌های آفتابی دراز بکشید و چرت بزنید.

 

 

 ناروتو دریمز

۱۳ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران