اقامتگاه‌های لوکس در جهان (بخش دوم)

اخبار
اقامتگاه‌های لوکس در جهان (بخش دوم)

گاهی لازم است لوکس سفر کنیم و خود را در بهترین هتل‌ها و ویلاهای شیک در نقاط خاص دنیا مهمان کنیم. زندگی صورت قشنگی هم دارد که باید آن را در آغوش بگیریم و لبخند به لب بیاوریم تا حس سرخوشی و شادی را در جان عزیزانمان بیاندازیم. در بخش اول مقاله بهترین اقامتگاه‌های لوکس در جهان، ۹ هتل و ریزورت فوق‌العاده را به شما معرفی کردیم. همراه ما باشید تا اقامتگاه‌های برتر دیگری را در کشورها و جزایر مختلف بشناسید.

 

۱۰. مزرعه در راک کریک، ایالات متحده (The Ranch at Rock Creek, USA)

مزرعه روستیک لوکس در راک کریک منحصر به فردترین مزرعه در ایالات متحده است. این اقامتگاه پنج ستاره که در فیلیپسبورگ، مونتانا حدود ۱ ساعت و نیم با رانندگی از میسولا فاصله دارد، به دلیل خدمات بی عیب و نقصش، غذاهای لذیذ و امکانات همه جانبه‌اش مشهور است. همه چیز، به استثنای درمان‌های اسپا، در نرخ روزانه گنجانده شده است و این بدان معناست که مهمانان می‌توانند هر روز به تعداد مورد علاقه خود فعالیت رزرو کنند. فعالیت‌های این مزرعه گاوداری کار گروهی نیست و شما فقط با افرادی که با آنها سفر می‌کنید جفت خواهید شد. اسب‌سواری، فلای ماهیگیری و تیراندازی با کمان تنها تعدادی از ۴۵ ماجراجویی است که روزانه ارائه می‌شود. برای اقامت، می‌توانید اتاق‌های جذاب را در اقامتگاه اصلی یا یکی از بسیاری از کابین‌ها، خانه‌ها یا چادرهای پراکنده در سراسر این اقامتگاه با مساحت ۶۶۰۰  هکتاری رزرو کنید. دکوراسیون شیک است و غذای عالی سرو می‌شود و وعده شام از جمله مواردی محسوب می‌شود که هر شب تغییر می‌کند.

 

۱۵ بنای معروف نیمه‌ کاره ‌تاریخی در دنیا

۱۱. رویال مالوان، آفریقای جنوبی (Royal Malewane, South Africa)

یکی از برترین اقامتگاه‌های سافاری در آفریقای جنوبی، رویال مالوان برای مسافرانی است که می‌خواهند راه باهوش‌ترین و ثروتمندترین دوستداران حیات وحش جهان را دنبال کنند. این اقامتگاه در منطقه حفاظت شده بازی تورنی بوش واقع شده است که در کنار پارک ملی تماشایی کروگر قرار دارد. هشت سوئیت با دکوراسیون بی‌عیب و نقص و مجهز به تهویه مطبوع این اقامتگاه، روزهای باشکوه همینگوی را به یاد می‌آورند. فرش‌های شرقی، عتیقه‌جات، سقف‌های کاهگلی و تخت‌های چهار پوسته که با پشه‌بند پوشانده شده‌اند، ویژگی‌های معمولی اینجا هستند. دوش‌های روباز و استخرهای غوطه‌ور روی عرشه‌های وسیع با طبیعت وحشی ادغام می‌شوند و شوقی را در چشمانتان نمایان می‌کنند. جایی که فیل‌ها و دیگر حیات‌وحش بخشی از مناظر هستند. سوئیت‌های رویال دو خوابه برای خانواده‌ها عالی هستند و برای انحصار بیشتر، گروه‌ها می‌توانند خانه آفریقا را رزرو کنند، یک ویلای شش خوابه با یک سرآشپز خصوصی. کودکان در هر سنی در رویال سوئیت‌ها و خانه آفریقا پذیرفته می‌شوند، اما برای اقامت در سوئیت‌های لوکس باید بیش از ۱۰ سال سن داشته باشند.

۱۲. کاخ جودپور، هند (Umaid Bhawan Palace Jodhpur, India)

کاخ Umaid Bhawan که توسط مهاراجا Umaid Singhji به عنوان نماد جودپور "جدید" ساخته شده است، یکی از بزرگترین اقامتگاه‌های خصوصی و مجلل‌ترین هتل‌های هند به شمار می‌رود. شما در سفرتان با تور هند در یکی از ۶۴ اتاق این هتل پذیرایی می‌شوید تا مهمان‌نوازی سفارشی تاج را با مجموعه‌ای از امکانات همچون سرویس رویال باتلر و غذاخوری منحصربه‌فردش تجربه کنید. همچنین میهمانان می‌توانند در باغ‌های سرسبز انگلیسی که با بوگنویل زیبا شده‌اند قدم بزنند، اسکواش بازی کنند، از موزه محل بازدید کنند، براندی خوب را با یک بازی اسنوکر بنوشند یا در کلاس‌های یوگا شرکت کنند. لازم است هنگام رزرو این هتل، هدیه‌های VIP رایگان را ارتقاء اتاق، ورود زودهنگام، خروج دیروقت، صبحانه روزانه، و یک ناهار یا شام برای دو نفر برای دریافت کنید.

 

توریستی‌ترین شهرهای دنیا کدام‌ها هستند؟

۱۳. اقامتگاه تالاب لیکولیکو، فیجی (Likuliku Lagoon Resort, Fiji)

اقامتگاه تالاب لیکولیکو تنها خانه‌های ییلاقی روی آب در فیجی به شمار می‌رود که ممکن است همین دلیل کافی برای اقامت در اینجا باشد، اما این استراحتگاه بسیار دوست داشتنی چیزهای بیشتری را به میهمانان ارائه می‌دهد. لیکولیکو که سواحل زیبای جزیره مالولو در جزایر عالی مامانوکا را زیبا می‌کند، به خاطر مهمان‌نوازی گرم و دوستانه، حال و هوای فیجی اصیل و فضای رمانتیکش معروف است. این مکان مخفیگاهی عالی برای زوج هاست که به دنبال بهترین نقاط دنیا برای ماه عسل می‌گردند. مصالح محلی مانند کاهگل، چوب و سنگ به‌طور برجسته در خانه‌های ییلاقی به چشم می‌خورد و باعث می‌شود تا این اقامتگاه با محیط سرسبز و گرمسیری خود کاملاً یکپارچه شود. تلویزیون و تلفن را فراموش کنید. در عوض، مهمانان اینجا با سرعت آرامش‌بخش زندگی جزیره، غواصی بر روی صخره‌های کالیدوسکوپیک و گپ زدن با کارکنان خوش برخورد، هماهنگ می‌شوند. مسافران ماه عسل عاشق آلاچیق‌های مجزا برای حمام، تهویه مطبوع، و مناظر تالاب از وان‌های تخم‌مرغی می‌شوند. بسیاری از مهمانان همچنین استخرهای غوطه‌ور، تخت‌خواب‌های بزرگ و دوش‌های خصوصی در فضای باز را دوست دارند. غذا در اینجا فوق‌العاده است. غذاهای دریایی تازه و همچنین میوه‌های گرمسیری خوش طعم و محصولات مزرعه هیدروپونیک ارگانیک جزیره را مورد توجه قرار می‌دهد. هر شب غذاهای لذیذی برای شام در انتظار شما هستند. علاوه بر این، در اوقات فراغت خود می‌توانید از یک بسته خوشگذرانی زوج‌ها در آبگرم لذت ببرید، به باشگاه بدنسازی بروید و نحوه بافتن شاخه‌های نخل را بیاموزید، یا برای بازدید از روستاها و سفرهای دریایی جزیره‌ای ثبت‌نام کنید. نرخ‌ها شامل اقامت، ورزش‌های آبی غیرموتوری، وعده‌های غذایی، قهوه فیلتر، چای و آب می‌شود، اما سایر نوشیدنی‌ها هزینه اضافی دارند.

۱۴. کمپ سافاری کوتار در دهه ۱۹۲۰، کنیا (Cottar's 1920s Safari Camp, Kenya)

کمپ سافاری کوتار در دهه ۱۹۲۰ در کنیا در نزدیکی مرز تانزانیا، ظرافت بیرون از آفریقا را نشان می‌دهد و یکی از تنها ده اقامتگاه معتبر جهانی اکوسفر در جهان است. به لطف تعهدش، به پایداری و پروژه‌هایی که به جامعه محلی کمک می‌کند. با کلمه "کمپ" ناامید نشوید. چادرهای لوکس، دنیایی دور از چادرهایی هستند که در سفرهای معمولی کمپینگ خانوادگی شما به سر می‌برند. شما در اینجا احساس سلطنت خواهید کرد. راهنماها و ردیاب‌های متخصص ماسایی برخی از بهترین‌ها در این تجارت هستند که شما را به حیات‌وحش آفریقایی با بازی شیرها، پلنگ‌ها، کرگدن‌ها، بوفالوها و فیل‌ها می‌رسانند. همچنین می‌توانید شاهد مهاجرت حیوانات وحشی از جولای تا نوامبر باشید. ده چادر که قصری شکل که به صورت استراتژیک از هم دورند تا حریم خصوصی را به حداکثر برسانند، به شما این امکان را می‌دهند که با طبیعت احساس یکپارچگی کنید. بدون اینکه هیچ گونه تجملاتی را قربانی کنید. در حالی که در رختخواب چهار پوسته‌تان قرار گرفته‌اید، می‌توانید به گورخرها و زرافه‌ها خیره شوید و با صدای کفتارها و غرش شیرها که در طول شب طنین‌انداز می‌کند، به خواب بروید. اثاثیه عتیقه، فرش‌های شرقی، شمعدان و صندوق‌های بخار به حس نوستالژیک همینگوی می‌افزاید. همچنین حمام‌های اختصاصی با توالت‌های آب‌شویی و دوش آب گرم ارائه می‌شوند. اما اگر واقعاً می‌خواهید به طبیعت بازگردید، می‌توانید تجربه منحصر به فرد حمام سافاری یا دوش گرفتن در وسط ساوانا را انتخاب کنید. سوئیت‌های چادری خانوادگی دارای دو حمام و اتاق نشیمن با شومینه هستند. شما همچنین می‌توانید یک سوئیت ماه عسل یا ویلای Cottar's Bush  را رزرو کنید که ده خواب و استخر ۲۵ متری خود را دارد. سرآشپز از غذاهای تازه‌ای که درست در کمپ رشد کرده‌اند، دست به آشپزی می‌زند. غذاها معمولاً به سبک جمعی در چادر ناهارخوری بزرگ یا در مکان‌های بیابانی خیره‌کننده سرو می‌شود. علاوه بر رانندگی‌ها و پیاده‌روی‌های عالی، می‌توانید از دهکده ماسایی دیدن کنید، در استخر شنا کنید یا از درمان‌های آبگرم لذت ببرید. کودکان در هر سنی در این اقامتگاه پذیرفته می‌شوند.

 

بهترین غذاهای خیابانی جهان

۱۵. هتل لیلی بیچ ریزورت و اسپا، مالدیو (Lily Beach Resort & Spa, Maldives)

هتل لیلی بیچ ریزورت و اسپا که توسط دنیایی از آب در سایه‌های مسحورکننده آبی احاطه شده است، لوکس و سرگرمی‌های خانوادگی بر روی آب ارائه می‌کند. این ریزورت در جزیره هوواهندو که شما با تور مالدیو به آنجا می‌روید، در جزیره‌ای در میان صخره‌های مرجانی است که برخی از بهترین مکان‌های غواصی در جهان قرار دارد. ویلاهای مجهز به تهویه مطبوع که بر روی آب یا در امتداد ساحل قرار گرفته‌اند، دارای مبلمان شیک و مدرن و امکانات مدرن مانند سیستم سینمای خانگی، تلویزیون های ماهواره ای صفحه تخت، و حمام در فضای باز با وان جکوزی هستند. ویلاهای ساحلی در میان درختان نخل در امتداد شن و ماسه‌های سفید پودری غوطه‌ور می‌شوند، در حالی که ویلاهای آبی حریم خصوصی بیشتر و دسترسی مستقیم به دریای هیپنوتیزم را ارائه می‌دهند. اگر با کودکان خود به تور مالدیو سفر می‌کنید، ویلاهای خانوادگی با اتاق‌های متصل به هم عالی هستند. ویلاهای لوکس روی آب دارای زمین‌های شیشه‌ای هستند، بنابراین می‌توانید به دریای شفاف زیرین نگاه کنید. سوئیت‌ها نیز دارای استخر شنای خصوصی و خدمات پیشخدمت ۲۴ ساعته هستند. همچنین میهمانان می‌توانند از میان چندین سالن غذاخوری مختلف، از غذاهای تلفیقی با الهام از طعم‌های چینی، هندی و تایلندی گرفته تا تپانیاکی و بوفه‌های مضمون را انتخاب کنند. ورزش‌های آبی هم در اینجا حکم‌فرماست. غواصی شگفت‌انگیز است و می‌توانید در دو استخر شنا کنید. به باشگاه ورزشی بروید و یا والیبال و تنیس بازی کنید. شاید هم بخواهید در اسپای روی آب تامارا لذت ببرید.

۱۶. ریزورت ایسلا، پاناما (Isla Palenque, Panama)

با سفر به Isla Palenque از شلوغی زندگی روزمره فرار کنید. این اقامتگاه لوکس و دوستدار محیط زیست که در یک جزیره خصوصی چهارصد هکتاری در خلیج چیریکی در سواحل پاناما که یکی از زیباترین سواحل جهان است واقع شده است، بهشتی برای تعطیلات کشف نشده و دورافتاده است. این جزیره دارای هفت ساحل منزوی و یک جنگل جنگلی داخلی با بیش از ده مسیر طبیعی است که می‌توانید پیاده‌روی کنید. علاوه بر وعده‌های غذایی و نوشیدنی، اقامت در این ریزورت شامل کلاس‌های آشپزی و شیرینی‌پزی، جلسات صبحگاهی یوگا، کارگاه‌های رقص و استفاده از تخته‌های پارویی و کایاک است. حمل و نقل قایق پرسرعت از بوکا چیکا در سرزمین اصلی پاناما نیز گنجانده شده است. شما در خانه‌هایی با سقف کاهگلی با طراحی فوق‌العاده اقامت خواهید کرد. هر کدام مسیر خاص خود را مستقیماً به ساحل دارند و فضاهای نشیمن داخلی و خارجی به راحتی با درهای شیشه‌ای کشویی از کف تا سقف که به تراس‌های مبله باز می‌شوند. از حمام کردن در وان در فضای باز غافل نشوید.

 

رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های جنوب شرقی آسیا

 

منبع

 

۰۱ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران