تجربه غذاهای جدید برای گردشگرانی که در سال ۲۰۱۹ قصد سفر دارند

اطلاعات مفید
تجربه غذاهای جدید برای گردشگرانی که در سال ۲۰۱۹ قصد سفر دارند

نه تنها آن‌هایی که اهل سفر هستند از خوردن غذاهای جدید در کشورها و فرهنگ‌های متفاوت لذت می‌برند، بلکه در سال‌های اخیر عملا نوعی گردشگری با عنوان گردشگری غذا به وجود آمده که نتیجه گسترش شبکه‌های اجتماعی است. حالا سوال اینجاست که با این سطح از علاقه‌مندی، آیا جایی مانده که از نظرها پنهان بوده باشد؟ رستورانی که غذایی آنچنان خوشمزه سرو کند که ارزش سفر به آن شهر را داشته باشد؟ سایت لونلی پلنت برای سال ۲۰۱۹ لیستی از رستوران‎های جدید و متفاوت منتشر کرده که انگار جواب سوال ماست.

 


رستوران میل در پرو


رستوران لوکس و بسیار زیبا که محل آن به شما این امکان را می‌دهد که در حین صرف غذای، منظره‌ی رودخانه‌ی کم‌نظیر اینکا را به تماشا بنشینید و طعم استثنایی دستپخت یکی از برترین سرآشپزهای دنیا را بچشید. این رستوران که تنها چند ماه از بازگشایی‌اش می‌گذرد، مطمئنا این ارزش را دارد که به خاطرش تا ۳۵۶۸ متر بالای سطح آب راه بپیمایید. در این رستوران سعی شده تا دستور غذاهای باستانی را با متدهای جدید در هم بیامیزند.

 

 شهرهایی مملو از غذاهای خوشمزه در قاره‌های مختلف

 

 

  رستوران میل در پرو

 


رستوران نوما در کپنهاگ


بازسازی دوباره‌ای از رستوران معروف و قدیمی کپنهاگ با نام رنه ردزپی این بار با شمایلی متفاوت در این شهر افتتاح شده است. نوما توانسته خیلی زود به عنوان برترین رستوران نوردیک و بدون شک پر محتوا‌ترین منوی غذاهای این خطه خود نمایی کرده و با غذاهایی که بخش‌هایی از آن بر اساس فصول مختلف تغییر می‌کنند، تجربه‌ای متفاوت و ارزشمند برای مشتریانش به همراه داشته باشد.

 

 

  رستوران نوما در کپنهاگ

 


رستوران میهارا توفوتن در بانکوک


در شهری همچون بانکوک، کم‌تر پیش می‌آید که رستورانی آنقدر تاثیر گذار باشد که بتوان آن را در میان این همه رستوران مهم متمایز دانست. اما این رستوران ژاپنی که البته تحت تاثیر غذاهای تایلندی و بعضا چینی هم قرار دارد به واسطه حضور سرآشپز معروف گاگان آناند که رستوران‌های پیشینش، چهار بار جزو برترین‌های جهان شده‌اند، کاملا متفاوت از دیگر رستوران‌های جدیدی است که در این شهر بازگشایی شده است.اگر علاقمندغذاهای ژاپنی هستید حتما در سفر با تور تایلند به این رستوران سر بزنید.

 

 بهترین رستوران‌های ارزان قیمت ژاپنی در بانکوک

 

 

  رستوران میهارا توفوتن در بانکوک

 


رستوران لائورا در مورنینگتون پنسوئلا


این رستوران را می‌توان تقدیمی عاشقانه برای مورنینگتون پنسوئلا در جنوب ملبورن به حساب آورد. جایی که غذا و نوشیدنی در هنر آمیخته می‌شوند تا چیزی متفاوت در فضایی منحصر به فرد روی میز برود.این مکان را به نام یک مجسمه ساز بسیار معروف اسم‌گذاری کرده‌اند و جدا از رستوران، مجموعه‌ی این مکان دارای آثار هنری و همچنین معماری کاملا نوآورانه‌ است که می‌تواند شبی خاطره‌انگیز و کاملا متمایز از هر جای دیگری را برایتان رقم بزند.

 

 

 رستوران لائورا

 


رستوران Dine in the Dome در سنگاپور


این مکان پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده بود و توانسته بود در باغی زیبا، یک رستوران متفاوت و عالی را پدید بیاورد. اما گنبدهای زیبایی که در ماه‌های اخیر به آن اضافه شده و تفاوت‌هایی که به طور کلی ایجاد نموده‌اند، حال و هوای این مکان را کاملا متفاوت کرده است. مخصوصا اینکه می‌تواند این مکان‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. مثلا به سراغ گنبدهای بوهمیایی بروید یا اینکه در خانه‌های اسکاندیناویایی سر کنید. مکانی لوکس با غذاهایی بسیار خوب که البته هزینه‌ی سنگینی برای یک شب روی دستتان می‌گذارد.

 

  ۸ غذای خیابانی معروف و خوشمزه در کشورهای پر گردشگر دنیا 

 

 

 رستوران Dine in the Dome

 


رستوران Salt at Paul Cluver در آفریقای جنوبی


واژه‌ی منحصر به فرد شاید برای این رستوران برازنده‌تر باشد، آن هم به واسطه استفاده از چیزهای خاص برای هر غذا. در این رستوران شما ۶ نوع نمک مختلف دارید که هر کدام برای نوعی غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر غذا بسته به مواد اولیه‌اش، نوشیدنی منحصر به خود را خواهد داشت که همگی در کنار هم سرو می‌شوند. نوشیدنی‌های منحصر به فرد، غذاهای استثنایی و سرآشپزی برتر، همه نشان از رستورانی دارد که اگر چه به تازگی باز شده است، اما از بهترین‌ها در جهان خواهد شد.

 

 

رستوران Salt at Paul Cluver

 


رستوران فیش مارکت در ادینبورگ اسکاتلند


سه سرآشپز بسیار معروف، چندین سال برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این رستوران را نهایتا چند ماه پیش افتتاح کرده و میزبان مردم شدند. این رستوران دقیقا جایی بنا شده که در قرن ۱۹ ماهیگیران، ماهی‌های خود را به فروش می‌رساندند و به همین دلیل این نام برای رستوران انتخاب شده است. نمای دوران ویکتوریایی و طراحی دکوری که در کنار ساده بودن کاملا شیک و امروزی است شما را وارد رستوران مدرن کرده و سپس بهترین غذاهای دریایی ممکن برایتان به روی میز می‌رود. از انواع ماهی‌ها گرفته تا خرچنگ و میگو، همه چیز از تازه‌ترین مواد اولیه و به دست سرآشپزهایی فوق‌العاده آماده شده و در کنار نوشیدنی‌های معتبر سرو می‌شوند.

 

 

 رستوران فیش مارکت

 

۲۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران