تفریح در ۱۰ ایستگاه هوایی جهان که قلبتان از هیجان می‌ایستد

اطلاعات مفید
تفریح در ۱۰ ایستگاه هوایی جهان که قلبتان از هیجان می‌ایستد

لذت بودن در ارتفاع و تماشای اجسام از بالاها و دورها همواره جزو لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی است که افراد می‌توانند در طول زندگی خود انجام بدهند. البته اگر در این بین ترس از ارتفاع در آنها وجود نداشته باشد. ایستگاه‌های هوایی تفرجگاه‌هایی هستند که شما را درحالیکه در امنیت کامل هستید به اوج هیجان و لذت می‌رسانند. اگر می‌خواهید معروف‌ترین آنها را بشناسید همراه ما باشید تا آنها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 

هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی جهان را بشناسید


۱- ایستگاه هوایی پنج انگشت


ایستگاهی که در کشور اتریش قرار دارد و چشم‌اندازی بی‌نظیر از رشته‌ کوه‌های آلپ به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. این ایستگاه هوایی دارای جایگاه‌های مختلف است که به شکل پنجه‌ی یک دست ساخته شده‌اند و به همین دلیل به آن ایستگاه پنج انگشت می‌گویند. هر جایگاه در این ایستگاه کاربرد ویژه‌ای دارد. یکی از آنها پیش‌زمینه‌ی زیبایی برای عکاسی به شما ارائه می‎‌دهد و دیگری حفره‌ای برای دیدن ارتفاعی مهیب و مهیج دارد.

 

 

ایستگاه هوایی پنج انگشت

 


۲- ایستگاه هوایی جنگل تامبرین


تامبرین در جنگل‌های استرالیا، یک پل هوایی است که از فراز درخت‌ها و پوشش‌های گیاهی بازدید کنندگانش را در مسیری به طول یک و نیم کیلومتر عبور می‌دهد تا آنها انواع هیجانات را تجربه کنند و انواع زیبایی‌های منحصر به فرد عالم خلقت را ببینند. این مسیر هوایی یکی از زیباترین و مهیج‌ترین مسیرهای هوایی در سراسر دنیاست.

 

 

ایستگاه هوایی جنگل تامبرین

 


۳- ایستگاه هوایی اریکدو


کشور کره‎ی جنوبی در سال ۲۰۱۳ پلی را روی صخره افتتاح کرد که این پل به شکل کلمه‌ی انگلیسی U می‌باشد و سی متر از سطح دریا ارتفاع دارد. این پل چشم‌انداز زیبایی از دریا و امواج به بازدید کنندگانش ارائه می‌دهد و در روزهای طوفانی دریا، بازدیدکنندگانش را به اوج هیجان و ترس می‌رساند.

 

 

ایستگاه هوایی اریکدو

 


۴- ایستگاه هوایی لنکاوی


در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا پلی معلق و سازه‌ای سیمی ساخته شده است که لذت گام زدن در آسمان در حالیکه دریا و جنگل زیر پای شما هستند را برایتان به ارمغان می‌آورد. برای رسیدن به این پل باید با تور مالزی راهی جزیره‌ی لنکاوی شوید بعد از کمی تله‌کابین سواری و در ایستگاه آخر از آن پیاده شوید. این پل تحمل بیش از ۲۵۰ نفر را به طور همزمان ندارد اما در دو انتهای آن سکوهای مثلثی تعبیه شده است تا شما بعد از پیاده‌روی روی پل و خالی شدن هیجانات و انرژی‌های منفی‌تان بتوانید استراحت کنید و از دیدن طبیعت زیر پایتان لذت ببرید.

 

 ۱۰ تصویری که خاطره‌ی سفرتان به لنکاوی را همیشگی می‌کند 

 

 

ایستگاه هوایی لنکاوی

 


۵- ایستگاه هوایی گلاسیر


ایستگاهی که در کشور کانادا قرار دارد و کوه‌ها و صخره‌های یخی را در معرض دید بازدیدکنندگانش قرار می‌دهد. با بودن در این ایستگاه اگر سر به آسمان بیفکنید، موجی بی‌نظیر از رنگ‌های آبی می‌بینید و اگر سر به زیر بیندازید موجی از صخره‌های پوشیده شده از برف‌های سپید یک دست.

 

 

ایستگاه هوایی گلاسیر

 


۶- ایستگاه هوایی Tifenbachkogl


ایستگاهی هوایی در کشور اتریش که چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از آلپ به بازدیکنندگانش ارائه می‌دهد. چشم‌اندازی سراسر پوشیده شده از برف و یخچال‌های طبیعی. این ایستگاه یکی از منحصر به فردترین ایستگاه‌های جهان است که بیشتر اسکی‌بازها از آن دیدن می‌کنند.

 

 

ایستگاه هوایی Tifenbachkogl

 


۷- ایستگاه لبه


برج ولیس در شیکاگوی ایالت متحده اتاقی شیشه‌ای دارد که می‌توانید به آن بروید و از ارتفاع ۴۱۲ متری شیکاگو را نگاه کنید. اتاقی که کفش نیز پوشیده از شیشه است. این اتاق در طبقه‌ی ۱۰۳ قرار دارد و خیلی‌‌ها را از سراسر ایالات متحده و جهان بی‎تاب حضور در خود می‌کند.

 

 

ایستگاه لبه

 


۸- مرکز دارایی شانگهایی


در سفر با تور چین اگر اهل هیجان هستید واز ارتفاع نمی‌ترسید حتما به مرکز دارایی شانگهای  سر بزنید طبقه‌ی صدم این مرکز جایی‌ست که در آن می‌توانید از ارتفاع ۴۷۵ متری به تماشای شهر شانگهای بنشینید. شهری شلوغ و پر رنگ و نور که سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌کشاند. کف این طبقه از ساختمان شیشه‌ای است و قدم‌زدن در آن احساس شگفت‌انگیزی از ترس و وحشت در شما برمی‌انگیزد.

 

 شگفتی‌های چین که تنها باید ببینید تا باور کنید

 

 

مرکز دارایی شانگهایی

 


۹- ایستگاه هوایی چامونیکس


اتاقی شیشه‌ای که تنها در ماه‌های آوریل تا نوامبر درهایش به روی بازدیدکنندگان باز است. این اتاق در رشته‌های آلپ در کشور فرانسه واقع شده است. اتاقی که ارتفاعش تا سطح زمین ۱۰۰ متر است.

 

 

ایستگاه هوایی چامونیکس

 


۱۰- ایستگاه هوایی گرند کانیون


اتاقی شیشه‌ای در ارتفاع ۱۲۰۰ متری از سطح زمین که اجازه‌ی بردن دوربین عکاسی به درون آن را ندارید. طبیعت شگفت‌انگیزی که این ایستگاه هوایی در اختیار دیدگان بازدیدکنندگانش قرار می‌دهد از زیباترین و شگفت‌انگیزترین تصویرهای عالم است.

 

 

 ایستگاه هوایی گرند کانیون

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظرات کاربران