هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری کلمبو
هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا

در سال‌های اخیر، کلمبو خود را بعنوان یک نقطه محبوب توریستی ارتقا داده و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و تفریحات شبانه زیادی را ارائه می‌دهد. بعلاوه می‌توان شاهد انبوهی از اقامتگاه‌های ریز و درشت بود که در هر سطحی از بودجه و امکانات در دسترس مسافران هستند. در این میان برترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا، روزهایی بسیار مفرح و خاطره انگیز را با طیف وسیعی از امکانات رفاهی و تفریحی رقم می‌زنند و به گردشگرانی پیشنهاد می‌شوند که دغدغه‌ای بابت افزایش هزینه‌های سفر ندارند.

 

هتل مارینو ساحل کلمبو

در آغاز این سفر مجازی با تور سریلانکا به برترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا، سری می‌زنیم بهMarino  که با امکاناتی جذاب از جمله تراس آفتابگیر، باغ، مبلمان فضای باز، استخر در فضای باز، استخر کودکان همراه با اسباب بازی‌های استخر، حوله استخر و ساحل، بار، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، مرکز اسپا و تناسب اندام و جکوزی به استقبال مهمانانش می‌آید.

بعلاوه تمامی اتاق‌ها دارای عایق صوتی، بالکن، تهویه مطبوع، کفپوش سرامیک/مرمر بوده و از سوکت نزدیک تخت، ملحفه، کمد لباس، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت کابلی، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند.

از دیگر امکانات هتل که در شمار برترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکاست می‌توان به خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، میز تور، تبدیل ارز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، بوفه کودکان و وعده‌های غذایی مناسب کودکان، خدمات خشکشویی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو اشاره کرد.

در نهایت، به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این هتل در نزدیکی ساحل بامبالاپیتیا، ساحل کولوپیتیا و ساحل میلاگیریا واقع شده و نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی راتمالانا است که ۶.۸ مایل از هتل فاصله دارد.

آدرس: 590Marine Drive, 00300 Colombo, Sri Lanka

عکس: booking.com

 

هتل اوریون سیتی

یکی از بهترین هتل های کلمبو سریلانکا، می‌توان به  Orion City در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از استادیوم R Premadasa اشاره کرد. این اقامتگاه جذاب با تراس، مبلمان فضای باز، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، خدمات خشک شویی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاه، فروشگاه رفاه، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو از مهمانانش پذیرایی کرده و روزهایی خاطره انگیز را برایشان رقم می‌زند. همچنین برای وقت گذرانی‌های مفرح، این هتل تورهای پیاده روی، بازی‌های رومیزی و پازل، مرکز اسپا و تناسب اندام را نیز ارائه می‌دهد.

بعلاوه اتاق‌های ضد آلرژی این هتل که جزو محبوب‌ترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا محسوب می‌شود از کفپوش سرامیک ومرمر و تهویه مطبوع بهره برده‌اند و دارای کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، فضای نشیمن، غذاخوری، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

از جاذبه‌های این حوالی می‌توان به برج ساعت خان در ۲.۶ مایلی و ایستگاه راه آهن بامبالاپیتیا در ۴.۷ مایلی هتل اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی راتمالانا است که ۱۱ مایل از این اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: 752Doctor Danister De Silva Mawatha, Dematagoda, 00900 Colombo, Sri Lanka

 

اقامت در بهترین هتل‌های کندی

عکس: booking.com

 

هتل دِ سارام هاوس بای ژئوفری باوا

De Saram House by Geoffrey Bawa که در منطقه باغ‌های دارچینی کلمبو واقع شده است، ۲.۸ مایل از ایستگاه راه‌آهن بامبالاپیتیا، ۲.۹ مایلی تا برج ساعت خان، ۲۴ مایل از کلیسای سنت آنتونی، ۲.۹ مایلی از استادیوم R Premadasa و ۸.۷ مایل از فرودگاه بین المللی راتمالانا فاصله دارد. از دیگر نقاط دیدنی در این حوالی می‌توان به تالار شهر کلمبو، گالری هنر ملی و باشگاه ورزشی سینهالی اشاره کرد.

این اقامتگاه نیز از پرطرفدارترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا بوده و اقامتی به یادماندنی را با انواع امکانات از جمله باغ، وای فای رایگان، انبار چمدان، خدمات کرایه خودرو، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن رقم می‌زند. ضمن اینکه تمامی اتاق‌ها نیز از کلیه وسایل آسایش و راحتی بهره برده‌اند از جمله: تهویه مطبوع، ملحفه، کمد لباس، جا لباسی، فضای نشیمن، میز مطالعه، چای/قهوه ساز، آشپزخانه حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار.

آدرس: Ward Place, Colombo 7, Cinnamon Gardens, 00700 Colombo, Sri Lanka61/6

عکس: booking.com

 

هتل گرنبل

در لیست برترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا، به Granbell  برمی‌خوریم که در چند قدمی ساحل کولوپیتیا واقع شده و دارای فضایی مفرح همراه با تراس، بار، رستوران، استخر روی پشت بام، حوله استخر و ساحل، بار استخر، صندلی‌های ساحلی و استخر، مرکز اسپا و تناسب اندام، اتاق بخار، جکوزی و سونا است.

 بعلاوه مهمانان این هتل به وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشک شویی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن دسترسی دارند. همچنین صبحانه هر روز صبح در هتل سرو می‌شود و شامل بوفه، غذای قاره‌ای و صبحانه انگلیسی/ایرلندی است.

از طرفی باید گفت در این هتل که در شمار محبوب‌ترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا آورده می‌شود، اتاق‌ها از تهویه مطبوع، پنکه، حمام خصوصی، ملحفه و حوله، سوکت نزدیک تخت، تلویزیون صفحه تخت کابلی، چای/قهوه ساز، آشپزخانه برخوردارند و برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند.

در نهایت نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی محل اقامت عبارتند از: ساحل بامبالاپیتیا، ساحل گال فیس و ایستگاه راه آهن بامبالاپیتیا. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی راتمالانا است که ۷.۵ مایلی تا هتل فاصله دارد.

آدرس: 282/5Kollupitiya Road, Kollupitiya, 00300 Colombo, Sri Lanka

 

بهترین هتل‌های بنتوتا در سریلانکا

عکس: booking.com

 

هتل زست متروپول

در ادامه این سفر زیبا و جذاب، به Zest Metropole می‌رسیم که از دیگر هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا به شمار می‌آید. این اقامتگاه، از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و تنها 8 دقیقه پیاده روی تا ساحل گاله فیس و نیم مایل تا برج ساعت خان فاصله دارد. همچنین استادیوم R Premadasa در ۲.۳ مایلی، ایستگاه راه آهن بامبالاپیتیا در ۳.۸ مایلی و فرودگاه بین‌المللی راتمالانا در فاصله ۹.۳ مایلی از محل اقامت واقع شده‌اند. این هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

در این اقامتگاه که جزو پرطرفدارترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکاست، به رستوران، مرکز اسپا و تناسب اندام، بوفه مناسب کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و مبلمان فضای باز دسترسی خواهید داشت. بعلاوه وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشک شویی، دستگاه فکس/ فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات شاتل فرودگاه، فضای مخصوص سیگار کشیدن و روم سرویس فراهمند. در ضمن پرسنل این هتل، به زبان‌های انگلیسی و تامیل با مهمانان تعامل دارند.

همچنین تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای کف پوش سرامیک/مرمر، کمد لباس، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت کابلی، حمام خصوصی، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

آدرس: 43Hospital Street, Fort, 00100 Colombo, Sri Lanka

عکس: booking.com

 

هتل فیروی کلمبو

و در پایان گشت و گذار به بهترین هتل های ۴ ستاره کلمبو سریلانکا، یادماندنی سری هم می‌زنیم به Fairway Colombo که در فاصله ۲۲۹۷ فوت از برج ساعت خان و ۱.۵ مایلی از سفارت ایالات متحده واقع شده و ۲ مایل از استادیوم R Premadasa و ۱۷ مایل از فرودگاه بین المللی باندرانیکی فاصله دارد.

از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به بار، رستوران، اجرای موسیقی زنده، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشک شویی، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، خدمات کرایه خودرو، شاتل فرودگاه، مرکز اسپا و تناسب اندام اشاره کرد.

ضمن اینکه تمامی اتاق‌ها از امکانات رفاهی کامل برخوردارند از جمله: تهویه مطبوع، عایق صوتی، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، آشپزخانه، تلویزیون صفحه تخت کابلی، مینی بار، چای/قهوه ساز حمام خصوصی، حوله، سشوار، ملحفه و کمد لباس.

جالب است بدانید پرسنل این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و چینی مسلط هستند و از این رهگذر، تعاملی صمیمانه و مفید را با مهمانان برقرار می‌کنند.

آدرس: No. 07, Hospital Street, Colombo 01, Fort, 10000 Colombo, Sri Lanka

 

بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا

عکس: booking.com

 

منبع

 

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران