مراکز خرید در کلمبو سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری کلمبو
مراکز خرید در کلمبو سریلانکا

خرید در کلمبو یک تجربه مفید، جذاب و به یادماندنی است. بسیاری از مراکز خرید کلمبو همراه با امکانات فراوان، فرصت خریدی مجلل را ارائه می‌دهند. هر چند علاقمندان می‌توانند از گشت و گذار در بازارهای سنتی نیز لذت ببرند که آثار هنری، صنایع دستی، پوشاک، کفش‌های رنگارنگ، جواهرات و سایر جذابیت‌ها را به ارمغان می‌آورند.

 

مرکز خرید لیبرتی پلازا

Liberty Plaza، اولین مرکز خرید شهر و از برترین مراکز خرید کلمبو بوده و پس از بازسازی‌های اخیر، این مجموعه ظاهر بسیار جذابی نیز پیدا کرده است. این مجتمع خرید چند طبقه، با وجود میدان‌های عمومی و کافه‌های فضای بازش، مکان مناسبی برای استراحت و دورهمی با دوستان و خانواده در یک روز آفتابی در سفر به تور سریلانکا به شمار می‌آید. بعلاوه راهروهای طویل این مرکز خرید و ردیف فروشگاه‌ها در فضای داخلی همراه با نورپردازی مسحور کننده، تجربه خریدی به یادماندنی را برای مخاطبان رقم می‌زنند.

لیبرتی پلازا در قلب شهر، محصولات بسیاری را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد و کالاهای متنوعی  از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا وسایل کودکان، دوربین و وسایل الکترونیکی، لوازم جانبی و جواهرات را از برندهای داخلی و بین المللی به فروش می‌رساند.

  • ساعات کار: ۹ صبح تا ۲۰
  • آدرس: 300Srimath Anagarika Dharmapala Mawatha, Colombo 00300, Sri Lanka

عکس: timeout.com

 

مرکز خرید کلمبو سیتی سنتر

Colombo City Center، یکی از بهترین مراکز خرید کلمبو و حتی از برترین مراکز خرید سریلانکا به شمار می‌رود. فروشگاه‌های متعددی در اینجا وجود دارند که انواع مختلفی از محصولات منحصر به فرد از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی را ارائه می‌دهند. همچنین سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها و چندین گزینه سرگرمی همچون مرکز تفریحی کودکان و سینما را در این مکان خواهید یافت.

  • ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۲۲
  • آدرس: 137Sir James Pieris Mawatha, Colombo

 

حمل و نقل عمومی سریلانکا

عکس: utracon.com

 

مرکز خرید یونیتی پلازا

Unity Plaza بعنوان یکی از برترین مراکز خرید کلمبو، از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل و لوازم الکترونیکی و دیجیتالی به شمار می‌آید. در اینجا می‌توانید از ابزارهایی با فناوری پیشرفته گرفته تا لوازم جانبی و سایر تجهیزات را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه بیابید.

  • ساعات کار: ۹ صبح تا ۱۶
  • آدرس: 20A2, Colombo 00300, Sri Lanka

عکس: steradiancapital.com

 

مرکز خرید مارینو

مرکز خرید Marino دقیقا همانطور که از نامش پیداست، در کنار دریا واقع شده و چشم اندازهایی بی بدیل از مناظر اطراف را در حین خرید به مخاطبانش هدیه می‌دهد. این مرکز خرید، فضایی جمع و جور و دنج با رویکردی مینیمال را در فروشگاه‌های الکترونیک ارائه می‌دهد و از بهترین مراکز خرید کلمبو به شمار می‌آید. همچنین مارینو، مکانی عالی برای معاشرت با خانواده بوده و مناطقی متمایز برای شکم گردی، بازی و سرگرمی، خرید پوشاک و لوازم جانبی و اثاثیه را رقم می‌زند. از طرفی، بزرگ‌ترین خرده فروشان جواهرات در سریلانکا را در اینجا خواهید یافت.

  • ساعات کار: ۹ صبح تا ۲۲
  • آدرس: 590Galle Rd, Colombo

 

جذاب‌ترین تفریحات آبی در سریلانکا

عکس: colombocitynews.com

 

مرکز خرید مجستیک سیتی

Majestic City، یکی از اولین مراکز خرده فروشی و از محبوب‌ترین مراکز خرید کلمبو محسوب می‌شود. این جاذبه پرطرفدار توریستی شهر، اسباب‌بازی‌های شگفت‌انگیز از Chelsey و Playhouse و همچنین گجت‌های AZ، Nasters، Leeds، i-Max، Micro-Centre و Chamathka را ارائه می‌دهد.

بعلاوه بزرگسالان، مجذوب لباس‌های شیک، کفش، لوازم جانبی، وسایل خانگی و جواهرات این مرکز خرید می‌شوند. همچنین، چندین غذاخوری در طبقه همکف وجود دارند که غذاهای لذیذ را با هزینه‌های مقرون به صرفه سرو می‌کنند. و اگر عاشق فیلم هستید، حتما از سالن‌های سینما دیدن کنید و ساعاتی مفرح را همراه عزیزانتان با تماشای یکی از فیلم‌های روز بگذرانید. از دیگر جذابیت‌های این مکان می‌توان به سوپر مارکت مواد غذایی، یک زمین بازی کودکان و بخش‌هایی برای صرف چای محلی اشاره کرد.

  • ساعات کار: ۹ صبح تا ۲۱
  • آدرس: 10Station Rd, Colombo

عکس: timeout.com

 

مرکز خرید لاکارکید

آیا به دنبال مجموعه‌هایی جذاب از آثار هنری و صنایع دستی سنتی در سفر با تور سریلانکا هستید؟ در این صورت، بازدید از Lakarcade را فراموش نکنید. اینجا یکی دیگر از برترین مراکز خرید کلمبو بوده و اقلام فلزی برنجی، مجموعه‌های شگفت انگیز از جواهرات، نقره و موارد دیگر برای دکوراسیون منزل را خواهید یافت.

از طرفی انواع معروف چای، ادویه‌جات، اثاثیه چوبی یا باتیک نیز در اینجا به فروش می‌رسند. حتی اگر قصد خرید ندارید، بازهم پیشنهاد می‌کنیم به این مرکز خرید بیایید و از فضای جذاب، نورپردازی زیبا و طراحی و مبلمان مدرن دیدن کنید.

  • ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۲۲
  • آدرس: 33Staple St, Colombo

 

بهترین رستوران‌های دریایی در سریلانکا

عکس: lakarcadelk.business.site

 

مرکز خرید وان گاله فیس

One Galle Face، یکی از مفرح‌ترین مراکز خرید کلمبو بوده و می‌توانید در طول خرید، اوقات خوشی را نیز با دوستان و خانواده سپری کنید. این مکان که به طور رسمی در ۸ نوامبر ۲۰۱۹ افتتاح شد، مجموعه‌ای از ساختمان‌ها با کاربری ترکیبی را شامل می‌شود. اینجا، مملو از فروشگاه‌های لباس و کفش ‌فروشی عالی است. یک فودکورت، یک سوپرمارکت، یک مالتی پلکس که توسط سینماهای PVR اداره می‌شود، و ۳۰۰ واحد خرده ‌فروشی، سرگرمی و فضای غذاخوری، همگی از جذابیت‌های این مرکز به شمار می‌آیند.

  • ساعات کار: زمان: ۱۰ صبح تا ۲۲
  • آدرس: 1A Centre Road, Colombo 00200, Sri Lanka

عکس: reddit.com

 

کرسکت بولوارد مال

Crescat Boulevard Mall، از دیگر مراکز خرید کلمبو است و شما این شانس را خواهید داشت که مجموعه‌ای از مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که انواع اقلام و محصولات را ارائه می‌دهند. بعلاوه این مرکز، ساعاتی خوش و مفرح را برای بازدیدکنندگانش به ارمغان می‌آورد.

می‌توانید انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش ‌فروشی‌های شگفت‌انگیز، انواع مغازه‌های بزرگ لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی را در کنار یک سوپرمارکت پیدا کنید که تمام نیازهای روزانه‌تان را دربر دارد. همچنین می‌توانید یک وعده غذای خوشمزه را در غذاکده‌های این مرکز خرید صرف کنید. در نهایت این مکان، مملو از فروشگاه‌های هدیه فوق‌العاده است که در آنها می‌توانید هدایا، سوغاتی‌ها و یادگاری‌های جذابی را از سفر به سریلانکا در بازگشت به خانه برای عزیزانتان خریداری کنید.

  • ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۲۰
  • آدرس: 89Colombo - Galle Main Rd, Colombo 00300, Sri Lanka

 

گشت و گذار در بندر کروز کلمبو

عکس: johnkeellsproperties.com

 

فروشگاه اودل

Odel، اولین برند خرده فروشی عمومی است که در سریلانکا تاسیس شد. در طول سالیان، این مکان توسعه یافته و اکنون به اولین فروشگاه بزرگ در کشور بدل شده است. این فروشگاه بزرگ، در عین حال یکی از برترین مراکز خرید کلمبو بوده و طیف گسترده‌ای از پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کفش و همچنین لوازم خانگی، لوازم جانبی، اسباب بازی و مجموعه کوچکی از سوغاتی و چای را ارائه می‌دهد.

این فضای جذاب و زیبا که در پایتخت تجاری کشور واقع شده، لایف استایل شما را ارتقا داده و حسی جذاب از مد روز را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. در این فروشگاه زنجیره‌ای که به طور گسترده در سراسر سریلانکا شعبه دارد، کیفیت‌ها قابل قبول بوده و قیمت‌ها در حد متوسط هستند.

  • ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۲۰
  • آدرس: No.5 Alexandra Pl, Colombo 00700

عکس: blocherpartners.com

 

میدان آرکید ایندیپندنس

از دیگر مراکز خرید کلمبو، می‌توان به میدان Arcade Independence اشاره کرد که یکی از مکان‌های دیدنی شهر است. اینجا نه تنها یک تجربه خرید عالی را ارائه می‌دهد، بلکه سرگرمی‌های جذابی را برای حاضران فراهم می‌کند. سینمای Empire Cineplex در داخل مجموعه واقع شده و و پس از گشت و گذار در مغازه‌های بزرگ میدان، تماشای جدیدترین فیلم‌ها و و برخورداری از آرامش را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

فروشگاه‌های این مجموعه، ترکیبی از کالاهای برندهای بین المللی مانند Levis، Nike، Charles & Keith و شرکت‌ها و برندهای محلی مانند "Glamorous Sri Lanka" و "Azarya" را شامل می‌شوند. از طرفی این مکان، رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری را در خود جای داده و برخی از غذاکده‌های برند را در این بین شاهد خواهید بود. در کل این میدان، تجربه‌ای کامل از خرید در کلمبو و وقت گذرانی مفرحی را به ارمغان می‌آورد.

  • ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۲۳
  • آدرس: Independence Square, Colombo 00700, Sri Lanka

عکس: en.wikipedia.org

 

سیلون تی

در انتهای گشت و گذار در میان برترین مراکز خرید کلمبو، سری هم می‌زنیم به سوپرمارکت Ceylon Tea که چای سیاه با طعم‌های غلیظ را به فروش می‌رساند و از بهترین مکان‌ها برای خرید چای در شهر به شمار می‌آید. اینجا انواع عالی چای سریلانکا همراه با مزه رایگان ارائه می‌شوند و حتی عاشقان قهوه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در این میان، ارل گری و چای Choco، از پرطرفدارترین گزینه‌ها در این فروشگاه به شمار می‌آیند.

  • ساعات کار: همه روزه به جز سه شنبه‌ها، از ساعت ۹ صبح تا ۱۷
  • آدرس: No 326 Ven Baddegama Wimalawansa Mawatha, Colombo 01000

 

۱۲ کار جذاب در سفر به کندی

عکس: sg.lakpura.com

 

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران