بهترین هتل‌های کلمبو در سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری کلمبو
بهترین هتل‌های کلمبو در سریلانکا

کلمبو جزو توریستی‌ترین شهرهای سریلانکا به حساب می‌آید و خیلی‌ها ماجراجویی خود در این کشور را از آن‌جا آغاز می‌کنند. شهری با بازارهای شلوغ، ساختمان‌های زیبا به سبک اروپایی، معابد دیدنی و مردمی خون گرم که به بهترین شکل از شما پذیرایی خواهند کرد. کلمبو در سریلانکا مجموعه‌ای عالی از هتل‌های مختلف در خود دارد که هم هتل‌های ارزان برای سفری مقرون به صرفه را شامل شده و هم هتل‌های ۵ ستاره لوکس را دارد. همه با سلایق مختلف، هتل مورد نظر خود در کلمبو را برای تور سریلانکا پیدا خواهند کرد، اما گزینه‌های پیش رو از نگاه سایت معتبر "کلچر تریپ" (theculturetrip) جزو بهترین‌ها هستند.

 

هتل جتوینگ کلمبو سِوِن (Jetwing Colombo Seven)، کلمبو در سریلانکا

این هتل فوق‌العاده در مناطق مرتفع‌تر کلمبو واقع شده و درست در لبه‌ی "تپه دارچین" (Cinnamon Gardens) واقع شده است. اتاق‌ها و سوییت‌های این مجموعه دارای دیواری سراسر از شیشه هستند تا بتوانید، منظره‌ی کلمبو را به بهترین شکل ببینید. اما بهترین چشم‌انداز در هتل جتوینگ کلمبو سون، مربوط به روفتاپ زیبا و استخر بدون لبه آن است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. یکی از کافه‌های معروف کتاب کلمبو به نام کافه بلک کت (Black Cat Cafe) در چند قدمی هتل واقع شده و موزه ملی نیز فاصله‌ی چندانی از آن‌جا ندارد و با تاک تاک می‌توانید به دیدنش بروید. این موزه از مهم‌ترین جاذبه‌های فرهنگی کلمبو به حساب آمده و چیزهای زیادی از گذشته مردم سریلانکا به شما یاد خواهد داد.

آدرس: 57 Ward Pl

شماره تماس: 0094112550200

 

هتل تاج سامودرا (Taj Samudra)، کلمبو در سریلانکا

نظرتان در مورد یک هتل زیبا و مجلل با چشم انداز دریا چیست؟ هتل تاج سامودرا از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های لاکچری در کلمبو به حساب می‌آید که فضایی به بزرگی ۵ هکتار دارد و از سمتی به ساحلی دیدنی و از سمت دیگر به پارک گاله فیس گرین (Galle Face Green) می‌رسد که برای قدم زدن کنار دریا ایده‌آل است. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و لوکس هستند و در محیط روباز هتل یک استخر بزرگ و یک زمین اسکواش در نظر گرفته شده. اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید، در همان نزدیکی‌ها، چندین رستوران عالی از جمله رستوران معروف وزارت خرچنگ (Ministry of Crab) را پیدا خواهید کرد.

 

۷ تفریح هیجان‌انگیز در کلمبو

 

آدرس: 25, Galle Face Centre Road
شماره تماس: 0094112446622

 

هتل سینمون لیکساید کلمبو (Cinnamon Lakeside Colombo)، کلمبو در سریلانکا

این هتل ویژگی‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بزرگ‌ترین استخر روباز در میان هتل‌های کلمبو، مرکز اسپا و سلامتی بسیار عالی، منظره‌ی دریاچه و به دور از شلوغی‌های معمول مرکز شهر اشاره کرد. بنای زیبای هتل به شکلی ساخته شده که اغلب واحدهای اقامتی آن رو به دریا هستند و امکانات آن، کاملا برازنده یک هتل ۵ ستاره مجلل است. بسیاری از جاذبه‌‌های گردشگری کلمبو همچون پارک ساحلی، معبد گانگارامایا (Gangaramaya Temple) و بازار شلوغ و جذاب پتا (Pettah) در فاصله‌ی کم‌تر از ۲ کیلومتر از هتل قرار گرفته‌اند.

آدرس: 115,Sir Chittampalam A,Gardiner Mawatha, Fort
شماره تماس: 0094112491000

 

هتل ماندارینا کلمبو (Mandarina Colombo)، کلمبو در سریلانکا

خیلی از محلی‌ها به خاطر ساختار خانه‌های این شهر، شوخی می‌کنند که کلمبو شهری ساحلی است اما پشت به دریا ساخته شده! اما در مورد ماندارینا کلمبو به هیچ وجه این طور نیست. این هتل زیبا نه تنها اتاق‌هایی با پنجره‌های بزرگ رو به دریا دارد بلکه یک استخر بدون لبه جذاب را نیز برای شما تهیه کرده که با شنا بر روی آن، می‌توانید از چشم‌اندازی فوق‌العاده جذاب از طبقه ۱۱ این بنا لذت ببرید. بر خلاف هتل قبلی، ماندارینا کلمبو در یکی از شلوغ‌ترین نقاط شهر و نزدیک به اغلب فروشگاه‌ها، پاساژها و رستوران‌های معروف کلمبو قرار دارد.

 

معرفی ۵ ساحل مشهور کلمبو در سریلانکا

آدرس: 433 A2
شماره تماس: 0094112550660

 

هتل مارینو بیچ کلمبو (Marino Beach Colombo)، کلمبو در سریلانکا

اتاق‌های بزرگ و قرار گیری در مرکز شهر و آن هم کنار دریا، مسلما امتیازات بزرگی هستند اما این استخر روفتاپ بدون لبه و بزرگ آن است که باعث معروفیت مارینو بیچ کلمبو شده و با باغ کوچکی که در کنار این استخر در طبقه پنجم قرار گرفته، جذابیت این مکان دو چندان می‌شود. تقریبا تمامی اتاق‌های این هتل منظره‌ی دریا را پیش رو دارند و از امکانات عالی و طراحی شیک و مجلل برخوردار هستند. به طور کلی هتل مارینو بیچ یکی از بهترین هتل‌های کلمبو است و طبقه همکف بنا یک مرکز خرید بوده که سینمایی ۹ بعدی در خود دارد!

آدرس: 590 Marine Drive
شماره تماس: 0094112375375

 

گرند اورینتال هتل (Grand Oriental Hotel)، کلمبو در سریلانکا

گرند اورینتال هتل در بنایی ۱۸۰ ساله در نزدیک بندر درست شده و از جمله نمادهای این شهر به حساب می‌آید. بنای این هتل به زیبایی مرمت شده و ساختار آن که به دوره استعمار بر می‌گردد، شبیه به ابنیه اروپایی است. گرند اورنیتال هتلی چهار ستاره با طراحی خاص داخلی بوده که المان‌های مدرن و سنتی را در خود دارد و از امکاناتی عالی بهره می‌برد. در حال حاضر این اقامتگاه دارای ۸۰ اتاق بوده که بخشی از آن‌ها رو به دریا قرار گرفته‌اند. رستوران‌های بسیار خوب، نزدیکی به چند جاذبه‌ی مهم کلمبو و رستوران‌های دریایی از دیگر ویژگی‌های این مکان هستند.

 

۱۴ مورد از جذاب‌ترین کارها در سریلانکا

آدرس: 2 York St
شماره تماس: 0094112320320

 

هتل پارادایز رود تینتاگل کلمبو (Paradise Road Tintagel Colombo)، کلمبو در سریلانکا

این هتل لاکچری و خاص در کلمبو، میزبان شخصیت‌های خاصی در طول تاریخ فعالیت‌های خود بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به پرنس ولز و چندین بازیگر هالیوودی اشاره کرد. این بوتیک هتل زیبا تنها ۱۰ سوییت دارد و با کارمندانی حرفه‌ای، بهترین خدمات را برای شما به همراه خواهد داشت. در طبقه همکف تینتاگل کلمبو یک استخر سرپوشیده عالی مهیا شده و سالن ورزش و ماساژ نیز در کنارش قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی این اقامگاه، لاکچری بودن، طراحی داخلی چشم‌نواز، خلوت بودن و خدمات عالی است ولی از طرفی، تینتاگل کلمبو از جمله گران‌ترین هتل‌های کلمبو نیز به حساب می‌آید.

آدرس: 65 Rosmead Pl
شماره تماس: 0094114602060

 

ویلاهای تارو – لیک لاج (Taru Villas - Lake Lodge)، کلمبو در سریلانکا

این مجموعه ویلای نسبتا کوچک، یک کسب و کار خانوادگی بوده که از جمله مکان‌های عالی برای اقامت در تور سریلانکا به حساب می‌آید. این مجموعه سن زیادی نداشته و از منطقه تجاری شهر نیز خیلی دور نیست. این مکان مجموعا شامل ۹ اتاق و سوییت می‌شود که در میان یک باغ زیبا واقع شده و همه چیز حس و حالی برای شما خواهد داشت. اگر به دنبال یک بوتیک هتل دنج با امکانات عالی هستید، ویلاهای تارو به واقع انتخابی عالی برایتان به شمار می‌رود.

 

۱۰ فعالیت جذاب و توریستی در گاله

آدرس: 20 Alvis Terrace
شماره تماس:  0094112326443

 

هتل و اسپا کلمبو کورت (Colombo Court Hotel & Spa)، کلمبو در سریلانکا

این بوتیک هتل زیبا با امکانات فوق‌العاده عالی، طراحی داخلی شیک و مدرن و همچنین امکانات خیلی خوب، جزو اقامتگاه‌های خاص در کلمبو به حساب می‌آید. این هتل از آن اقامتگاه‌های دوست دار طبیعت است و با استفاده از پنل‌های خورشیدی، بخش زیادی از برق خود را تولید کرده و با جمع آوری آب باران و تسویه آن، بخشی از آب آشامیدنی و شستشوی خود را تامین می‌کند. جدا از اتاق‌های زیبا، استخر کوچک اما جذاب و امکانات عالی، این مکان دارای یک کافه بسیار خوب و باری جذاب است که نوشیدنی‌های معرکه‌ای را به فروش می‌رساند.

آدرس: 32 Alfred House Ave
شماره تماس: 0094114645333

 

گاله فیس هتل کلمبو (Galle Face Hotel Colombo)، کلمبو در سریلانکا

همان طور که از اسم این هتل پیداست، آن را باید در نزدیک پارک گاله فیس گرین پیدا کنید. گاله فیس هتل نیز از هتل‌های مهم و نمادین کلمبو به حساب می‌آید و در بنایی تاریخی ساخته شده که تاریخ ساخت آن به ۱۸۶۴ میلادی بر می‌گردد. این هتل که از قدیمی‌ترین‌ها در کلمبو نیز هست، دارای معماری اروپایی و زیبا بوده و فضای بسیار بزرگی در داخل و فضای سبز و ساحلی زیبا در بیرون دارد. اتاق‌های این هتل ۵ ستاره مجلل بوده و شکل کلاسیک طراحی شده‌‌ و اغلب آن‌ها منظره‌ی دریا را پیش رو دارند. این مجموعه دارای یک استخر روباز عالی، رستوران‌ها و بارهای متنوع و خیلی خوب، سالن ورزشی و ... نیز هست.

آدرس: 3, 2 Galle Rd
شماره تماس:  0094112541010

 

هتل والاوا (The Wallawwa)، کلمبو در سریلانکا

بر خلاف نگاه اولبه بنای سنتی این هتل، باید به شما بگوییم که هتل والاوا یک اقامتگاه ۵ ستاره لاکچری و گران‌قیمت به حساب می‌آید. این بوتیک هتل زیبا در یکی از بهترین مکان‌های شهر واقع شده و یک خانه‌ی قدیمی مربوط به دو قرن پیش است که نوسازی شده و به عنوان هتل فعال است. برای این هتل، اتاق‌های شیک با ظاهر سنتی اما امکانات مدرن در نظر گرفته شده و دارای یک اسپای مجلل، استخر روباز و باغی فوق‌العاده با درختان گرم‌سیری است که فضایی معرکه را برای استراحت و حتی عکاسی برایتان مهیا می‌کند.

 

معرفی میراث جهانی تاریخی و طبیعی سریلانکا

آدرس: Minuwangoda-Gampaha-Miriswatta Rd, Kotugoda
شماره تماس: 0094112281050

 

هتل مانت لاج (Mount Lodge)، کلمبو در سریلانکا

در پایان این نوشته، حتما باید از یک هتل ۳ ستاره بسیار خوب نیز اسم ببریم. هتل مانت لاج در منطقه کوه لاوینیا (Mount Lavinia) قرار گرفته و فضایی توریستی و دوست داشتنی دارد. این هتل به هیچ وجه شبیه به اقامتگاه‌های سه ستاره معمول نبوده و از طراحی سنتی اما شیکی برخوردار است، امکانات خیلی خوبی داشته و همچنین فضای آرام و دوست داشتنی دارد.

 

زیباترین پارک‌های ملی سریلانکا

آدرس: 69A Hotel Rd, Dehiwala-Mount Lavinia 10370
شماره تماس: 0094777733313

منبع

 

۱۶ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران